نمایندگان مجلس به بحث گستردگی دستگاه ها در تصویب بودجه توجه نمایند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین ریاحی در نشستی با حضور استاندار و نمایندگان استان یزد در مجلس با موضوع مسائل مرتبط با حوزه کارگری و کارفرمایی گفت: وضیت بودجه دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وجود گستردگی حوزه فعالیت های این ادارات، نامطلوب است.

نمایندگان مجلس به بحث گستردگی دستگاه ها در تصویب بودجه توجه نمایند

وی با بیان اینکه احتیاجهای گسترده ای در دستگاه ها و ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، مطرح نمود: از نمایندگان مجلس انتظار می رود در تصویب بودجه 98 به این موارد توجه داشته باشند.

ریاحی از جمله این مسائل به بحث تجهیز کارگاه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استفاده از تسهیلات ارزی برای این مهم اشاره نمود و بیان داشت: افزایش ردیف صندوق اصلی بازنشستگی فولاد و ردیف مستقل زیر نظر وزارت، بازگشت 100 درصدی واریزی های آموزش فنی و حرفه ای به خزانه و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز از مواردی است که انتظار می رود نمایندگان مجلس در تصویب بودجه به آن توجه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه بخشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت شبه قضایی است، اضافه نمود: این دستگاه مسئولیت خطیر برطرف اختلاف میان کارگران و کارفرمایان را بر عهده دارد بنابراین احتیاج است که نگاه ویژه ای به بحث بودجه در این بخش گردد زیرا بودجه های فعلی پاسخگو نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امکان بهره برداری کامل از مجموعه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد را نداریم، توضیح داد: این در حالی است که اگر امکان بهره برداری فراهم می شد، می توانستیم در شرایط بی پولی و کمبود نقدینگی، روی درآمدزایی این مجموعه ها حساب کنیم.

ریاحی اظهار امیدواری کرد: نمایندگان مجلس در تصویب بودجه 98 هم در برش ملی و هم استانی، به این بحث توجه داشته باشند و شرایط تکمیل و تجهیز این پروژه ها را فراهم نمایند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1570

به "نمایندگان مجلس به بحث گستردگی دستگاه ها در تصویب بودجه توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس به بحث گستردگی دستگاه ها در تصویب بودجه توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید