3 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح شد

به گزارش بانیما، سید عباس دانایی در حاشیه افتتاح یکی از طرح های اقتصادی سمنان در مصاحبه با خبرنگاران درباره برنامه چهارمین روز از هفته دولت در مرکز استان سمنان، شرح داد: با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سه طرح عمرانی و اقتصادی بااعتبار شش میلیارد و 200 هزار تومان شامل کارخانه فراوری سرامیک، طرح گازرسانی روستایی و سامانه ذخیره سازی اطلاعات هواشناسی افتتاح شد.

3 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح شد

وی اضافه کرد: در چهارمین روز از هفته دولت یک شرکت فراوری سرامیک با سرمایه گذاری 2.5میلیارد تومان و اشتغال زایی 17 نفر در زمینی به مساحت سه هزار و 750 مترمربع واقع در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

فرماندار سمنان گفت: سامانه ذخیره سازی داده و پشتیبان گیری سرور مرکزی اداره کل هواشناسی استان سمنان نیز بااعتبار 400 میلیون تومان از محل تملک دارایی سازمان هواشناسی و طرح گازرسانی به بخش های صنعت و کشاورزی به همراه 17 هزار و 100 متر لوله گذاری و تأسیسات و بااعتبار سه میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح شد.

دانایی بیان نمود: طرح خدمات و ایستگاه آتش نشانی کمربندی جنوب سمنان، ساختمان موزه سمنان و آبخیزداری حوزه چاشتخوران نیز در زمره طرح هایی بودند که در این روز کلنگ زنی شدند و امیدواریم تا دو سال آینده هر سه این طرح ها مورد بهره برداری قرار گیرند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 310

به "3 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید