2 شرکت فراوری کننده پوشک حاضر به ترخیص مواد اولیه نیستند!!

به گزارش بانیما، معاون امور گمرکی گمرک شهید رجایی بندرعباس گفت: 2 شرکت بزرگ تولیدنماینده پوشک با وجود تسهیلات ویژه، حاضر به ترخیص مواد اولیه خود از این گمرک نیستند و با اصرار از آنها خواسته ایم کالای خود را اظهار نمایند.

2 شرکت فراوری کننده پوشک حاضر به ترخیص مواد اولیه نیستند!!

کمان ترکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: این شرکت ها از فراورینماینده های معروف و شناخته شده کشور هستند که یکی از آنها ، یک هزار 855 تن مواد اولیه در 10 پارت و بارنامه پوشک بهداشتی در بندر شهید رجایی تخلیه اما از اظهار آن به گمرک خودداری نموده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این شرکت ها بیش از یک میلیون و 664 هزار و 361 کیلوگرم خمیر کاغذ ، 114 هزار و 553 کیلوگرم نوار کنار پوشک، 31 هزار و 565 کیلوگرم کاغذ سلیکون و نیز 46 هزار و 137 کیلوگرم فیلم پلی اتیلن برای ساخت پوشک در بندر شهید رجایی دارد که هنوز اظهار ننموده است.

ترکی توضیح داد: با توجه به اینکه این دو شرکت از شرکت های خوشنام هستند و مواد اولیه برای فراوری دارند، در صورتی که کالای خود را اظهار نمایند در راستا سبز گمرکی قرار می گیرند و همان روز کالایشان ترخیص می گردد.

در روزهای گذشته، کمبود پوشک و جهش قیمت آن در بازار، مشکلاتی برای مصرف نمایندگان این کالا ایجاد نموده و به سوژه بحث های اجتماعی و مالی تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

منبع: اُکالا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18143

به "2 شرکت فراوری کننده پوشک حاضر به ترخیص مواد اولیه نیستند!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 شرکت فراوری کننده پوشک حاضر به ترخیص مواد اولیه نیستند!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید