پیگیری سرنوشتِ لنگ کفش گرانقیمتی که دزد بُرد!

به گزارش بانیما، چندی پیش خبر هایی از سرقت لنگ کفش یکی از مجسمه های پرویز تناولی در پارکی در تهران در برخی رسانه ها منتشر شد که در نهایت به انتشار مطلبی انجامید مبنی بر اینکه پرویز تناولی فردی را معرفی خواهد کرد تا این قطعه را مجددا طراحی کند و بسازد و هزینه هم از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران پرداخت می شود.

پیگیری سرنوشتِ لنگ کفش گرانقیمتی که دزد بُرد!

به گزارش ایسنا، حالا چند روز پس از آن اتفاق، در پیگیری تازه این پرسش را مطرح کرده است که آیا در نهایت فردی که قرار است مجسمه را بازسازی کند، انتخاب و معرفی شد و اساسا فرایند بازسازی این اثر به کجا انجامید.

بر این اساس برای پیگیری خبر، با تندیس تناولی تماس گرفتیم. فرزند پرویز تناولی در این رابطه به ایسنا گفت: صبح چهارشنبه 18 اسفند ماه ملاقاتی داشتیم و در این رابطه صحبت کردیم. قرار شد فرمی که متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران است را به ما بدهند که پر کنیم. در این فرم قیمت ها برآورد خواهد شد؛ اینکه مثلا حدودا چقدر خرج وسایل و ابزار می شود. پس از اینکه این کار انجام شد، فردی که قرار است کار بازسازی را انجام دهد، معرفی خواهیم کرد.

او ادامه داد: فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است کار بازسازی مجسمه پدرم را انجام دهد؛ چون اول باید اعلام کنیم که هزینه ساخت دوباره این لنگه کفش چقدر خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19355

به "پیگیری سرنوشتِ لنگ کفش گرانقیمتی که دزد بُرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری سرنوشتِ لنگ کفش گرانقیمتی که دزد بُرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید