نگرانی هند از عدم کنترل ویروس کرونا در کلان شهرها

به گزارش بانیما، دولت هند ضمن انتشار گزارشی سیر گسترش ویروس کرونا در مناطق مختلف را آنالیز نموده و انتشار افسار گسیخته در شهرهای عظیم را خطری جدی دانست.

نگرانی هند از عدم کنترل ویروس کرونا در کلان شهرها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، هند که اینک دومین کشور درگیر ویروس کرونا در دنیا شناخته می گردد بیش از 6 میلیون و 400 هزار بیمار ثبت نموده است گزارشی در خصوص نحوه گسترش بیماری کرونا در خاک دهلی نو منتشر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این گزارش کلان شهرهایی چون بمبئی و دهلی نو که در شش ماه اول انتشار کرونا توانسته بودند خود را از خطر تا حد قابل ملاحظه ای دور نگه دارند طی روزهای اخیر تبدیل به خطرناک ترین مناطق کشور شده اند.

دولت هند معتقد است عدم رعایت فاصله اجتماعی و همچنین بی توجهی مردم به نکات بهداشتی سبب گسترش بیماری کرونا شده است.

دهلی نو در کوشش است بازهم قوانین ویژه ای را در دهلی نو به اجرا بگذارد و مانع گسترش بیماری کرونا گردد ولی تعداد بالای سفرهای روزانه به پایتخت هند تبدیل به یک خطر جدی شده است.

همچنین مناطقی مانندن بنگالور نیز به دلیل تردد زیاد مسافران به نقاط خطرناکی مبدل شده اند که شیوع همه گیر کرونا در آنها کنترل نشده است.

هند از بیم مسائل مالی هنوز هم سیاستی جدی برای کنترل ویروس کرونا ندارد و تعداد مبتلایان به این ویروس در خاک دهلی نو به شدت رو به افزایش است.

بعضی کارشناسان اعتقادی بر این باروند که هند تا زمان انتها بحران کرونا حداقل 100 میلیارد دلار خسارت مالی را تجربه خواهد نمود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11435

به "نگرانی هند از عدم کنترل ویروس کرونا در کلان شهرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی هند از عدم کنترل ویروس کرونا در کلان شهرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید