ملانوری: به لحاظ سیاسی کشور در فضا وشرایط خاصی قرار گرفته است

به گزارش بانیما، در راستای شناخت فضای سیاسی استان های کشور بویژه مناطق قومی و مذهبی چهار جلسه میز سیاسی با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی تعدادی از استان های کشور در دفتر امور سیاسی برگزار شد.

ملانوری: به لحاظ سیاسی کشور در فضا وشرایط خاصی قرار گرفته است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ملانوری مدیر کل دفتر امور سیاسی با تاکید بر نقش مسئولان اجرایی و سیاسی کشور در ایجاد فضای با نشاط جهت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: امروز جامعه ایران بیش از گذشته نیازمند اتحاد و انسجام ملی است و انتخابات باید نقش اساسی در انسجام ملی و هویت ملی ایفاء کند.

وی اضافه نمود: به لحاظ سیاسی کشور در فضا وشرایط خاصی قرار داشته و با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رصد اوضاع و احوال کشوردر حوزه سیاسی و تاثیرات آن بر عوامل مختلف که یکی از وظائف سازمانی دفتر سیاسی است خود را نمایان می کند. یکی از هدف های این دفتر، بررسی نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تامین سرنوشت و توسعه کشور است. از این رو رصد دائمی و تحلیل مسائل مختلف آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ملانوری در ادامه از دست اندرکاران انتخابات، احزاب، گروه ها و فعالان سیاسی خواستار ایجاد فضای بانشاط و موثر در جامعه جهت حضور مردم در انتخابات شد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از دو بعد بسیار حائز اهمیت است. بعد اول آن حضور و مشارکت مردم در یکی از صحنه های حساس انقلاب برای حمایت از آرمان ها و اهداف انقلاب و بعد دوم اهمیت و جایگاه مجلس بعنوان قوه قانونگذاری و در راس بودن مجلس شورای اسلامی است که بدین جهت ایجاد و شکل گیری یک مجلس کیفی از مهمترین ابعاد انتخابات اخیر برای حل مسائل جامعه است.

در انتها، معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی هشت استان کشور ضمن تشریح شرایط و فضای سیاسی استان، راه حل هایی را به منظور حضور حداکثری مردم در روز دوم اسفند ماه مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7340

به "ملانوری: به لحاظ سیاسی کشور در فضا وشرایط خاصی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانوری: به لحاظ سیاسی کشور در فضا وشرایط خاصی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید