مدیر کل ورزش تهران به فکر جابه جایی سنگر!

به گزارش بانیما، مدیر کل ورزش و جوانان تهران به شائبه هایی که درباره حضورش در قایقرانی وجود دارد، اینطور پاسخ می دهد: هرجا که شرایط ایجاب کند، به انجام وظیفه می پردازم. این ترک خدمت نیست، بلکه سنگر جابه جا می گردد.

مدیر کل ورزش تهران به فکر جابه جایی سنگر!

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که درابره حضورش در فدراسیون قایقرانی و حمایت وزارت ورزش از او صحبت های زیادی مطرح است، جدایی اش از ورزش پایتخت و همچنین حرف و حدیث های اخیر را تکذیب می نماید. گل محمدی درباره ثبت نامش برای انتخابات فدراسیون قایقرانی و اینکه شنیده می گردد هم در صورت رای آوردن و هم رای نیاوردن در این انتخابات، باید تا انتها سال از اداره کل استان تهران برود، می گوید: این را می دانم که اگر در انتخابات قایقرانی رای بیاورم، باید بروم، اما اینکه در صورت رای نیاوردن هم باید بروم را از شما می شنوم. واقعاً درباره موضوع دوم چیزی نشنیده ام. من کارمند وزارت ورزش هستم و هنوز 7 سال دیگر تا بازنشستگی ام باقی مانده است. هرجا هم که شرایط ایجاب کند، به انجام وظیفه می پردازم. این ترک خدمت نیست، بلکه سنگر جابه جا می گردد.

او در حالی با این ادبیات به دنبال جابجایی سنگر است که شائبه حمایت از او برای ورود به فدراسیون قایقرانی خیلی زیاد شنیده می گردد و باید دید در روز هفتم اسفندماه که مجمع قایقرانی برگزار می گردد، چه اتفاقی می افتد؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1830

به "مدیر کل ورزش تهران به فکر جابه جایی سنگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل ورزش تهران به فکر جابه جایی سنگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید