محقق ایرانی: در فراوری ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم

به گزارش بانیما، مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به فراوری قابل توجه خط فراوری ماسک سه لایه و تجهیزات وابسته به آن در کشور به زودی در زمینه فراوری ماسک به نقطه اشباع خواهیم رسید.

محقق ایرانی: در فراوری ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی موسوی مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: شاید خط فراوری ماسک سه لایه جراحی، به نسبت دیگر دستگاه ها از فناوری بسیار های تکی برخوردار نباشد، اما چون پیش از وقوع این همه گیری، در بسیاری از کشورها، امکان فراوری آن وجود نداشت، برای همین در زمینه فراوری ماسک با مشکل روبرو شدند.

موسوی با اشاره به زیر ساخت های فناورانه موجود در کشور، بیان داشت: ایران از جمله محدود کشورهایی است که این دستگاه از مدت ها قبل در آن فراوری می شد، به همین دلیل با توجه به فرایند فعلی فراوری و رصد علمی بازار، به نظر می رسد در آینده بسیار نزدیک در زمینه فراوری ماسک در کشور به نقطه اشباع برسیم.

وی اضافه نمود: اخیراً تنها در این شرکت، 40 خط فراوری کامل تحویل مشتری شد و تصور کنید که هر کدام از این خطوط فراوری چقدر محصول ماسک فراوری خواهند کرد. در حال حاضر سفارشات متعددی از خارج از کشور داریم و امیدوار هستیم با یاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم به زودی، برنامه های صادراتی شرکت را در این زمینه محقق سازیم. با توجه به کیفیت محصولات دانش بنیان ایرانی، ما با مشتریانی در اروپا نیز برای فروش این خط فراوری مذاکراتی داشته ایم.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9445

به "محقق ایرانی: در فراوری ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محقق ایرانی: در فراوری ماسک به نقطه اشباع نزدیک شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید