مأموریت ویژه وزارت ورزش برای دو فدراسیون، بازنشسته ها می مانند؟

به گزارش بانیما، درحالی که روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا جایگاه خود را ترک نمایند بعضی به دنبال رایزنی هستند تا طبق ماده و تبصره تا آخر سال فعالیت خود را ادامه دهند.

مأموریت ویژه وزارت ورزش برای دو فدراسیون، بازنشسته ها می مانند؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، روز چهارشنبه 31 اردیبهشت آخرین مهلت برای روسای بازنشسته است که از تماس خود در فدراسیون های ورزشی کنار بروند طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان که از آذرماه سال 97 در وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی به اجرا درآمد این بار هم تعدادی از مدیران بازنشسته باید جای خود را به نفرات دیگر بدهند.

البته گفته می گردد تعداد این نفرات تقریباً 33 نفر هستند که از اواخر سال گذشته با نامه سازمان بازنشستگی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان در لیست بازنشستگان قرارگرفته اند در این میان بعضی از روسای بازنشسته اعلام کردم که به جز بازنشستگان نیستند و همچنان می توانند در سمت خود به فعالیتشان ادامه دهند.

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام بازنشستگی شان تأیید شده و حکم برای آن ها صادر شده است و به همین خاطر باید تا 31 اردیبهشت جایگاه ریاست خود را ترک نمایند اگر چنانچه هرکدام از این دوره است بر فعالیت خود ادامه دهند حق امضا ندارند و مشکلاتی برای فدراسیون های مربوطه به وجود می آید.

بنابراین وزارت ورزش و جوانان حداکثر تا چهارشنبه هفته جاری باید دو سرپرست برای این فدراسیون منصوب کند؛ البته هنوز از سوی وزیر ورزش و جوانان سرپرستان این دو فدراسیون تعیین نشده است ضمن اینکه بعضی در کوشش هستند تا بتوانند با یاری ماده و تبصره همچنان بر فعالیت تا خاتمه سال خود ادامه دهند.

در حال حاضر فدراسیون های زیادی با سرپرست اداره می شوند و وزارت ورزش و جوانان باید هر چه سریع تر در خصوص برگزاری مجامع فدراسیون های بلاتکلیف تصمیم گیری کند. هم اکنون فدراسیون های شطرنج، ورزش همگانی، دوومیدانی، فوتبال ،ووشو، اتومبیلرانی و موتورسواری، تنیس، بولینگ و بیلیارد، پزشکی - ورزشی و ورزش دانشگاهی با سرپرست اداره می شوند و اگر رفتن این دو رئیس فدراسیون حتمی گردد فدراسیون های بلاتکلیف بعد 12 می رسد و باید دید وزارت ورزش و جوانان چه زمانی تصمیم دارد تا این فدراسیون های بلاتکلیف را صاحب رئیس کند.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9606

به "مأموریت ویژه وزارت ورزش برای دو فدراسیون، بازنشسته ها می مانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموریت ویژه وزارت ورزش برای دو فدراسیون، بازنشسته ها می مانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید