فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل 3 متری

به گزارش بانیما، یک دختر نوجوان با یاری دوستانش از حمله غافلگیرانه کروکدیل جان سالم به در برد.

فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل 3 متری

به گزارش خبرنگاران، یک دختر نوجوان انگلیسی از حمله کروکدیل جان سالم به در برد. اِمیلی اُزبورن اسمیت 18 ساله در نزدیک آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه هنگام شنا مورد حمله کروکدیل نهاده شد. این دختر نوجوان به همراه دوستانش در حال سپری کردن تعطیلات در این کشور آفریقایی بود که دچار این حادثه شد.

پدر امیلی، برنت آزبورن به یاد می آورد که کروکدیل با گرفتن پای دخترش او را به داخل آب کشید. دوستان امیلی که شاهد این صحنه بودند بلافاصله وارد عمل شده و قبل از کشیدن قربانی به داخل قایق آغاز به پرتاب مشت به سمت سر حیوان کردند.

بیشتر بخوانید

تیم نجات در کمال تعجب شاهد بودند که امیلی پس از بیرون کشیده شدن از دهان کروکدیل گریه نمی کرد. امیلی با وجود آنکه پذیرفته بود که پایش را در اثر این حادثه از دست خواهد داد، اما پزشکان پیروز شدند پای او را دوباره پیوند بزنند. او پس از نجات به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا نهاده شد.

او در این باره گفت: وقتی این حادثه افتاد، پس از نجات و بیرون کشیده شدن از میان آرواره های کروکدیل پذیرفته بودم که قرار است پایم را از دست بدهم. به همه دوستانم نیز گفته بودم که باید با این واقعیت کنار بیایم. اما حالا زنده هستم، پایم خوب است و می توانم با آن راه بروم و از این بابت خیلی خوشحالم.

لازم به ذکر است؛ بیمارستان در بیانیه ای اعلام نموده که این دختر بهبودی کامل خود را به دست خواهد آورد و می تواند مانند گذشته به راحتی راه برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18373

به "فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل 3 متری" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل 3 متری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل 3 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید