صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند

به گزارش بانیما، به گزارش تجارت نیوز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، عصر امروز (دوشنبه) در ارتباط زنده تلویزیونی با استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به آسیب به بعضی مشاغل و کسب و کارهای خرد در کشور شده است، اظهار کرد: بسیاری از این کسب و کارها در مشهد مقدس در انتظار شروع سال نو و حضور زائران بودند، اما متاسفانه بیماری کرونا باعث شد که کسب و کار این افراد آسیب ببیند که به آنها اطمینان می دهیم، مدیریت استان و مدیریت ملی کشور برنامه ریزی هایی انجام داده است و تا حد زیادی این ضرر و زیان را رفع خواهد نمود.

صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند

جهانگیری با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که با وجود تحریم های شدید بانکی و نفتی با این بیماری مقابله می نماید گفت: با وجود همه فشارها کوشش خواهیم کرد تا امکانات مورد احتیاج بخش پزشکی و درمانی کشور تامین گردد. در روزهای گذشته واردات خوبی در این بخش اجرا شده و امیدواریم کمبودهای استان به زودی مرتفع گردد.

وی ادامه داد: امروز بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه دو هزار و 300 میلیارد تومان برای بیمه سلامت اعتبار پرداخت شده و اگر لازم باشد شخصا این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا پرستاران و پزشکان کشور انگیزه لازم در ادامه مسوولیت خود را داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور در سرانجام با درخواست مجدد از مردم برای ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال بیماری گفت: حتما برای افراد غیرمسئول که به این موضوع کم توجهی می نمایند باید تدبیری اندیشیده گردد و دولت به دنبال راه حل است و حتما در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان غذا و دارو، معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان و نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8332

به "صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات اطمینان داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید