شهرستان لنده برای خروج از بن بست نیاز به حمایت همه جانبه دارد

به گزارش بانیما، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرستان لنده در زمینه های مختلفی قابل توسعه می باشد و نیاز به حمایت همه جانبه برای خروج از بن بست دارد.

شهرستان لنده برای خروج از بن بست نیاز به حمایت همه جانبه دارد

رضا فاطمی امین در جمع خبرنگاران در شهرستان لنده اظهار کرد: امروز 9 مهرماه در جمع مردم خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مردم شریف شهرستان لنده با هدف بررسی مسائل مردمی بودیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرستان لنده در زمینه های مختلفی قابل توسعه می باشد و نیاز به حمایت همه جانبه برای خروج از بن بست دارد.

فاطمی امین نام کرد: با مردم به صورت چهره به چهره صحبت کردیم و طبق کارشناسی های صورت گرفته شده شهرستان لنده نیاز به توجه ویژه در حوزه صنعت و معدن و تجارت دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولین در خصوص زمینه های متنوع از جمله کشاورزی، جاده فرهنگ سرا، ورزش موضوع های متنوعی را مطرح کردند بیان نمود: درخواست های مردم را به گوش مسئولین مربوطه خواهم رساند و در حوزه های مرتبط به صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان لنده اقدامات خوبی در زمینه اشتغال زایی و تولید صورت خواهد گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبنای کار ما در مرحله اول شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای موجود در شهرستان لنده است و طی یک برنامه ریزی 4ساله با مشارکت نخبگان همین شهر ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری به کسانی که در این شهر زندگی کردن و فرصت ها را می شناسند

مبنای عمل ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدایی ورود خود به شهرستان لنده با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند و از پروژه جاده لنده به تشان دیدار و در پایان دیدار چهره به چهره با مردم داشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17700

به "شهرستان لنده برای خروج از بن بست نیاز به حمایت همه جانبه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان لنده برای خروج از بن بست نیاز به حمایت همه جانبه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید