شناسایی بیش از 150 خانه مسافر غیرمجاز در علی آباد کتول

به گزارش بانیما، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی آباد کتول از شناسایی بیش از 150 خانه مسافر غیرمجاز در این شهرستان اطلاع داد.

شناسایی بیش از 150 خانه مسافر غیرمجاز در علی آباد کتول

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، نقی طبرسا سه شنبه 28 مردادماه 99 با اشاره به تبعات منفی فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در سطح شهرستان، گفت: هر چند درحال حاضر بیش از 77 خانه مسافر دارای مجوز در شهرستان فعالیت می نمایند، اما در مقابل تعداد زیادی هم خانه مسافر غیرمجاز داریم که فعالیت آن ها مسائل امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و صنفی را به دنبال دارد.

او اعلام نمود: با پیگیری های مکرر و با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و بخشداران دو بخش مرکزی و کمالان، خانه مسافرهای غیرمجاز شناسایی شدند ، 78 مورد اخطار کتبی برای این واحدها صادر شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی آباد کتول عنوان نمود: تشدید اقدامات برای شناسایی خانه مسافرهای غیرمجاز ادامه دارد، متأسفانه به رغم فعالیت های گسترده ای که برای شناسایی این مراکز غیرمجاز داریم، به دلیل وجود پاره ای مسائل کماکان شاهد ادامه فعالیت آن ها هستیم.

او بیان نمود: به منظور تنگ کردن عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز و سوق دادن گردشگران و مسافران به سمت واحدهای مجاز و اقامتگاه های بوم گردی، اداره شهرستان اقدام به راه اندازی و نصب کیوسک راهنمای گردشگری در ورودی و خروجی شهر فاضل آباد و ورودی شرقی شهر علی آباد کتول نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10950

به "شناسایی بیش از 150 خانه مسافر غیرمجاز در علی آباد کتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 150 خانه مسافر غیرمجاز در علی آباد کتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید