سخنرانی هیلاری کلینتون در نشست سالانه ورایتی

به گزارش بانیما، هیلاری کلینتون، امی شامر، کمیل نانجیانی و بیلی پورتر ازجمله سخنرانان نشست سالانه فستیوال تلویزیون مجازی ورایتی هستند.

سخنرانی هیلاری کلینتون در نشست سالانه ورایتی

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره تلویزیونی مجازی ورایتی از 23 تا 25 ژوئن(4 تا 6 تیرماه) برگزار می شود و مصاحبههایی با هیلاری کلینتون، امی شامر، کمیل نانجیانی، بیلی پورتر و سخنرانان سرشناس دیگر خواهد داشت.

این رویداد که قبلاً به عنوان اجلاس سالانه Variety TV شناخته می شد، به عنوان افتتاحیه جشنواره تلویزیونی مجازی ورایتی معرفی شده است.

بحث توسعه بخش دیجیتال، با عنوان ترسیم کننده آینده ای با سطح گسترده تر مخاطب جهانی و طیف وسیعی ازموضوعات دیگر، برنامه های این رویداد سه روزه را تشکیل می دهد. در این نشست مباحث داستان سرایی و توسعه موضوعاتی چون نویسندگی بازیگری بازاریابی و اکران و نمایش محتواها مطرح خواهد شد.

هیلاری کلینتون در مورد هیلاری، سریال مستند محصول سایت Hulu صحبت خواهد کرد که تصویری از زندگی او را نشان می دهد. سریال هیلاری مستندی 4 قسمتی است که دسترسی بی سابقه ای به حلقه درونی کلینتون ها داشته و زندگی خصوصی و عمومی هیلاری کلینتون از دوران دانشجویی تا شرکت و شکست در رقابت های انتخاباتی سال 2016 در مقابل دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار می دهد.

اما بخش مربوط به رابطه بیل کلینتون همسر هیلاری با مونیکا لِوینسکی، موضوعی که کلینتون ها به ندرت در انظار عمومی در مورد آن صحبت می کردند، بدون شک مهم ترین و جنجالی ترین بخش این مستند خواهد بود. این رسوایی باعث شد که بیل کلینتون در سال 1998 استیضاح شود اما در دادگاه سنا تبرئه شد و دور دوم ریاست جمهوری اش را نیز در کاخ سفید ماند.

در این رویداد با امی شامر پیرامون مستند سه قسمتی خود در انتظار امی که قرار است ماه جولای در HBO Max پخش شود، نیز مصاحبه خواهد شد.

نورمن لیر نیز در مورد برنامه ویژه اخیر خود در شبکه ABC با عنوان زنده در مقابل مخاطبان استودیو به تهیه کنندگی برنت میلر و کارگردانی پم فریمن صحبت خواهد کرد.

نکته جالب این نشست مجازی اینکه 200 نفر مدعووین این اجلاس که در بخش های مختلف حضور مجازی خواهند یافت، به هر گدام اعتبار 20 دلاری پرداخت می شود و از شرکت Postmates غذا به آدرس هایشان ارسال می شود.

ABC اپل تی وی پلاس FX هولو(Hulu) کیبی iHeart لایف تایم و PBS حامیان(اسپانسر) این جشنواره هستند.

حال سوال اینجاست که هیلاری کلینتون در جشنواره تولیدات سینمایی و تلویزیونی که تمام مدعوین از عوامل تولید بوده و اینجا هیلاری کلینتون خود، سوژه ساخت مستندی چهار قسمتی شده، با توجه به بحث رسوایی خیانت همسرش در دوران تصدی ریاست جمهوری آمریکا که برای مخاطبین مهم ترین بخش مستند تلقی می شود، قرار است پیرامون چه موضوعی از فیلم سخنرانی کند.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10129

به "سخنرانی هیلاری کلینتون در نشست سالانه ورایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی هیلاری کلینتون در نشست سالانه ورایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید