خریدوفروش انواع بلبرینگ های ژاپنی skf و چینی با بهترین کیفیت ها

به گزارش بانیما، بازرگانی یاتاقان و بلبرینگ فیدار گستر با داشتن سابقه طولانی و زیاد در زمینه خرید و فروش یاتاقان صنعتی و همچنین انواع بلبرینگ های صنعتی فعالیت گسترده ای در ایران دارد و در این راستا در کوشش است تا برای جلب رضایت مشتریان خود همیشه بهترین کیفیت ها را با قیمتی مناسب ارائه دهد.

خریدوفروش انواع بلبرینگ های ژاپنی skf و چینی با بهترین کیفیت ها

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بازرگانی یاتاقان و بلبرینگ فیدار گستر با داشتن سابقه طولانی و زیاد در زمینه خرید و فروش یاتاقان صنعتی و همچنین انواع بلبرینگ های صنعتی فعالیت گسترده ای در ایران دارد و در این راستا در کوشش است تا برای جلب رضایت مشتریان خود همیشه بهترین کیفیت ها را با قیمتی مناسب ارائه دهد.

قیمت خرید و فروش بلبرینگ در فیدارگستر

انواع برندهای مطرح در خرید و فروش بلبرینگ های صنعتی

بلبرینگ ها از جمله قطعات صنعتی مهمی به شمار می فرایند که در صنعت های مختلف همچون لوازم ساختمانی ،ماشین آلات، سیستم های حمل و نقل ،کارخانه ها ،صنعت کشاورزی و فضایی و خیلی از صنایع دیگر به کار می فرایند.مهمترین نکته در هنگام خرید بلبرینگ ها اطمینان کامل پیدا کردن نسبت به کیفیت این محصول است چرا که در فقدان آن می تواند هزینه های زیادی را برای شما متحمل گردد.

امروز در ایران خرید و فروش بلبرینگ ها در چند برند مطرح به وفور دیده می گردد که از جمله آنها می توان موارد زیر را نام برد:

بلبرینگ ژاپنی

بلبرینگ URB

بلبرینگ NSK

بلبرینگ SKF

بلبرینگ INA

بلبرینگ FAG

یکی از فاکتورهای مهم در مشخص قیمت بلبرینگ های صنعتی هم مانند یاتاقان ها نوع برند یا شرکت سازنده آن می باشد.از جمله شرکت های معتبر در این زمینه می توان :NSK ,FAG,SKF KOYO وNACHI را به عنوان پرفروش ترین ها در نظر گرفت.

شرکت سازنده بلبرینگ SKF در کشور سوئد تاسیس شده است که به جرات می توان گفت حجم بزرگی از معاملات خرید و فروش بلبرینگ ها را به خود اختصاص داده است.

بلبرینگ NTN ساخت کشور ژاپن بوده و این شرکت از لحاظ کیفیت بلبرینگ های خود صندلی رجحان دارد . از جمله بلبرینگ های این شرکت بلبرینگ سوزنی،کف گرد و بشکه ای می باشد.

از مهمترین فاکتورها در قیمت گذاری یاتاقان ها :

جنس مواد به کار رفته در ساخت یاتاقانبرند یا شرکت سازنده آن ،که تا چه حد معروفیت در بین متقاضیان خود دارد. از جمله فراوری کننده های معروف در این زمینه شرکت های: SKF , INA ,KOYO, FAG هستند که نسبت به بقیه به علت استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت و در نتیجه آن، طول عمر بیشتر محصول شناخته شده تر هستند.(قابل ذکر است که تمامی مدل ها و کد های این برند ها با ذکر اندازه آنها در بازرگانی فیدار گستر موجود است)

نقش اصلی یاتاقان ها

یاتاقانها در واقع صندلیی برای تکیه محور، توپی و حتی قطعات دارای حرکت است که در نتیجه آن باید بتواند بار این قطعات را به خوبی تحمل کند.

نکات کلیدی در انتخاب صحیح یاتاقان

در انتخاب این محصول حتماً باید به چند نکته اساسی دقت کرد زیرا عدم توجه به آنها حتی اگر محصول خریداری شده دارای برند مطرح هم باشد باعث ایجاد خسارت های زیادی به دستگاه ها و در نتیجه از کار افتادگی خط فراوری شما می گردد.

نوع کاربردانتخاب صحیح اندازه و سایزآنالیز میزان تحمل پذیری بارآنالیز مشخصات کاربردی و فنی محصولجنس مرغوب :که از مهم ترین مواد بکار رفته در ساخت یاتاقان ها:مس ،آلومینیوم،فولاد ،آلیاژهای مس و .... می باشد .

دسته بندی یاتاقان های صنعتی

یاتاقان ها بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه دسته بندی های آنها را آنالیز می کنیم.

دسته بندی بر اساس تحمل پذیری بار

یاتاقان صنعتی شعاعییاتاقان صنعتی محوری

دسته بندی دیگران بر اساس غلتشی بودن یا لغزشی بودن است که هر کدام زیر مجموعه های مخصوص به خود را دارند.

نوع لغزشی شامل: چشمی ،قابل تنظیم و دو تکه است و نوع غلتشی که از کاربرد بیشتری برخوردار است و اسم دیگر آن بلبرینگ بوده دارای رنج گسترده تری از انواع و قیمت ها می باشد. از جمله آنها می توان به بلبرینگ های صنعتی SKF , بلبرینگ INA , بلبرینگ KOYO و.... اشاره نمود.

برای خرید آنلاین می توانید از فروشگاه بلبرینگ و یاتاقان ما دیدن کنید و در صورت ایجاد هرگونه سوالی کارشناسان مجرب ما همیشه آماده خدمت رسانی به شما بوده و در این زمینه می توانید از مشاوره آنلاین و رایگان ما بهره ببیرید تا از خرید محصول خود اطمینان کامل داشته باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10813

به "خریدوفروش انواع بلبرینگ های ژاپنی skf و چینی با بهترین کیفیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدوفروش انواع بلبرینگ های ژاپنی skf و چینی با بهترین کیفیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید