خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می گردد

به گزارش بانیما، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت های برق با شماره 121 به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است.

خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می گردد

مهدی دادگر، شنبه شب 2 فروردین در جنع خبرنگاران اظهار کرد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان عزیز بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان ها را در شرایط کنونی داریم.

به گزارش خبرنگاران، وی با تاکید بر اینکه امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سنوات گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: در شرکت توانیر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری از حدود ده سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه های الکترونیکی کلیه بانکها ، فراهم بوده است.

وی بیان نمود: در چند سال گذشته نیز با راه اندازی سامانه تلفنی 1521 و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت(قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین تمامی اپلیکیشن های خدمات بانکی می توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد و سایر موارد را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امکان ارائه تمامی خدمات مرتبط با فعالیت های این شرکت در مدیریت های شهرستان ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است، توضیح داد: مشترکان گرامی می توانند در قالب میز خدمت الکترونیک به وسیله وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهره مند شوند.

دادگر اضافه کرد: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم نموده ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

وی در تشریح فعالیت های الکترونیکی و غیرحضوری گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیر حضوری و به وسیله مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی توضیح داد: مردم و مشترکان در استان به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به کوشش های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده نمایند.

دادگر با بیان اینکه تامین برق مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی، اولویت همکاران این شرکت است، اظهار داشت: در تمام ایام اکیپ های کشیک در کوشش هستند تا پایداری شبکه های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ نمایند و براساس دستورالعمل های ابلاغی ضروری است این گونه مشترکین حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل های اضطراری خود، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8283

به "خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید