14 ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار؛ برترین ها برای مکالمه ی آسان

به گزارش بانیما، پیش تر فقط تبلت ها و گوشی های هوشمند بودند که امکان نصب سیم کارت و مکالمه مستقل را داشتند، اما با پیشرفت سریع السیر فناوری، ساعت های هوشمند نیز به این جمع اضافه شده اند و با قابلیت نصب سیم کارت، امکان انجام مکالمات را به ساده ترین شکل ممکن به کاربران می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 14 ساعت هوشمند سیم کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور را دارید، با توجه به بودجه در نظر گرفته خود، به لیستی از برترین محصولات فروشگاه خبرنگاران دسترسی داشته باشید و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

14 ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار؛ برترین ها برای مکالمه ی آسان

ساعت های هوشمند با فناوری e-SIM

اپل واچ اولترا

فهرست ساعت های هوشمند سیم کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یکی از گران قیمت ترین و در عین حال پیشرفته ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار یعنی اپل واچ اولترا شروع می کنیم. اپل واچ اولترا، یک ساعت هوشمند تمام عیار و فوق العاده مدرن است که هر آنچه از یک ساعت هوشمند پیشرفته می خواهید را در اختیار شما قرار می دهد. بعلاوه این اسمارت واچ را می توان برترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار دانست. ساعت هوشمند جان سخت و نو اپل قابلیت پشتیبانی از فناوری e-SIM را دارد، اما باید توجه کنید که در صورت فعال کردن قابلیت LTE آن، این ساعت هوشمند باتری بیشتری مصرف می نماید و شارژدهی آن در حال عادی کاهش قابل توجهی پیدا خواهد نمود. به جز این قابلیت، اپل واچ اولترا دنیایی از امکانات را به کاربران ارائه می دهد. البته امکان استفاده از این فناوری در ایران فراهم نیست، اما شاید در آینده نزدیک از این قابلیت پشتیبانی گردد.

اپل واچ سری 8

گجت های پوشیدنی اپل از پیشرفته ترین امکانات موجود در ساعت های هوشمند برتر بازار بهره می برند و اپل واچ سری 8 نیز از این قضیه مستثنی نیست. این ساعت هوشمند نو اپل که با طراحی مشابه نسل قبلی و با یک سری قابلیت های پیشرفته و مدرن نو روانه بازار شده، از قابلیت e-SIM پشتیبانی می نماید و قادر است همه اقداماتی که یک گوشی هوشمند برای شما انجام می دهد را در کمترین زمان ممکن برایتان انجام دهد. این ساعت هوشمند سیم کارت خور اپل، قابلیت مکالمه نیز دارد که با استفاده از فناوری e-SIM می توان بدون احتیاج به بهره گیری از گوشی، به راحتی به انجام مکالمه پرداخت. اما استفاده از این قابلیت درون ایران میسر نیست. اپل واچ سری 8، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 309 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی دارد که در حالت عادی عمر باتری 18 ساعته و در حالت کم مصرف نیز می تواند تا حداکثر 36 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد.32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم در کنار پردازنده S8 این محصول تعبیه شده اند که عملکرد بسیار خوبی در اجرای روان و سریع اپلیکیشن ها دارند.

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

سامسونگ در زمینه گجت های پوشیدنی پیشرفته نیز با اپل رقابت بسیار سختی دارد و این موضوع را می توان از قابلیت های بسیار مجذوب نماینده قدرتمندترین ساعت هوشمند پرچم دار این برند یعنی گلکسی واچ 5 پرو به خوبی تشخیص داد. گلکسی واچ 5 پرو، از قابلیت e-SIM پشتیبانی می نماید و این یعنی کاربران می توانند به صورت جداگانه و بدون احتیاج به اتصال به گوشی، از گجت پوشیدنی پیشرفته خود برای انجام کارهایی نظیر مکالمه، گشتن در اینترنت و موارد دیگر بهره ببرند. شایان ذکر است که از این فناوری در ایران نمی توان استفاده کرد. روی دو فریم جانبی این محصول یک میکروفون و دو اسپیکر به صورت خطی تعبیه شده اند که کیفیت بسیار خوبی دارند و تجربه مکالمه باکیفیت را به کاربران ارائه می دهند.

اپل واچ SE 2022

اپل با عرضه اپل واچ SE به فکر کاربران با بودجه های کمتر نیز بوده و نسل دوم ساعت هوشمند مالی خود را با یک سری قابلیت های پیشرفته و مجذوب نماینده در اختیار کاربران قرار داده است. اپل واچ SE 2022، برای کاربران آیفون داری که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید ساعت هوشمند بپردازند، کاملاً مناسب است و تقریباً همان کارایی اپل واچ سری 8 را با قابلیت های تخصصی کمتر و البته قیمت پایین تر برای کاربران به همراه می آورد. این ساعت هوشمند از قابلیت e-SIM پشتیبانی می نماید و امکان برقراری مکالمات به صورت جدا از گوشی را به کاربران ارائه می دهد، اما در ایران نمی توانید از این قابلیت کاربردی بهره ببرید. این گجت پوشیدنی اپل بسیاری از قابلیت های پیشرفته سری اپل واچ 8 نظیر حسگر ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط فرد و تماس اورژانسی، سیستم تشخیص تصادف را نیز دارد و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم پردازنده S8 این ساعت هوشمند را همراهی می نمایند.

گلکسی واچ 5 سامسونگ

ساعت های هوشمند سامسونگ، همواره جزو پرفروش ترین و محبوب ترین گجت های پوشیدنی موجود در بازار بوده اند و از جمله برترین آن ها می توان به پرچم دار سال 2022 این شرکت یعنی گلکسی واچ 5 اشاره نمود. این ساعت هوشمند پیشرفته طیف گسترده ای از قابلیت های کاربردی را به کاربران ارائه می دهد که پشتیبانی از فناوری e-SIM یکی از آن هاست. با بهره گیری از این فناوری، شما می توانید روی ساعت هوشمندتان همچون یک گوشی، حساب باز کنید و برای مکالمه و انجام کارهای مختلف دیگر احتیاجی به استفاده از گوشی نخواهید داشت. البته که داخل کشور، امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد. علاوه بر آن، گلکسی واچ 5 سامسونگ باتری 410 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند در استفاده های معمولی حداکثر تا یک روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

اپل واچ سری 7

با وجود عرضه سری نو ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ نسل هشتم، اما اپل واچ سری 7 در بازار ایران همچنان یکی از پرفروش ترین هاست و قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ساعت هوشمند اپل از فناوری e-SIM پشتیبانی می نماید و این قابلیت را دارد تا به صورت یک گجت پوشیدنی مجزا از ساعت هوشمندتان، از آن بهره ببرید و از امکانات پرشمارش بهره ببرید. متاسفانه امکان استفاده از این قابلیت در ایران میسر نیست. اپل واچ سری 7 مجهز به یک نمایشگر بسیار شفاف و باکیفیت از نوع Retina LTPO OLED است که ابعادی 1.9 اینچی دارد و وضوح تصویر آن به 396 در 484 پیکسل می رسد. تراشه S7 اپل به عنوان قلب تپنده این ساعت هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می نمایند.

گلکسی واچ 4 سامسونگ

سامسونگ با ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 خود، سر وصدای زیادی در بازار گجت های پوشیدنی به پا کرد و قابلیت های کاربردی این محصول توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این محصول که تقریباً دو سال از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، مجهز به فناوری e-SIM است و کاربران خارج ایران می توانند بدون احتیاج به اتصال به گوشی، از این ساعت هوشمند پیشرفته سامسونگ برای انجام کارهای مختلف نظیر مکالمه و تماس بهره ببرند. علاوه بر این قابلیت، گلکسی واچ 4 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 1.4 اینچی از جنس Super AMOLED با رزولوشن 450×450 پیکسل است و قابلیت محبوب صفحه نمایش همواره روشن (Always On Display) را نیز دارد.

ساعت های هوشمند با قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro

زبلار را می توان یکی از مطرح ترین برندهای فعال چینی در حوزه فناوری دانست که در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت می نماید و محصولات بسیار پیشرفته و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از برترین آن ها، ساعت هوشمند مدل Thor 4 Pro است. این محصول که در بازار ایران نیز مورد توجه کاربران خاص پسند زیادی قرار گرفته، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارد و می توانید با نصب سیم کارت روی آن، به عنوان یک گوشی هوشمند از آن بهره ببرید. میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی بدنه این ساعت هوشمند، کیفیت بسیار خوبی دارند و تجربه مکالمه عالی را به کاربران ارائه می دهند. این اسمارت واچ سیم کارت خور از یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای به عنوان قلب تپنده بهره می برد که به لطف آن، اسکرول بسیار روانی دارد و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم این پردازنده را همراهی می نمایند.

این گجت پوشیدنی زبلار مجهز به سنسور ضربان قلب و گام شمار است و قابلیت وصل شدن به Wi-Fi را نیز دارد. Thor 4 Pro بعلاوه از اینترنت نسل چهارم (4G) نیز پشتیبانی می نماید. این ساعت هوشمند زبلار مجهز به یک نمایشگر گرد 1.6 اینچی از جنس LTP است که تصاویر را با رزولوشن 320 در 320 پیکسل به کاربران نشان می دهد. باتری قدرتمند 600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این ساعت هوشمند پیشرفته در نظر گرفته شده که شارژدهی خوبی را به کاربران ارائه می دهد. این ساعت هوشمند سیم کارت خور از یک دوربین 5 مگاپیکسلی نصب شده روی فریم جانبی بهره می برد و سیستم عامل اندروید 7.1 نیز، امکان نصب اپ های کاربردی را به کاربران می دهد. پشتیبانی از دستیار صوتی اپل و گوگل نیز، از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند زبلار به شمار می رود. قیمت این ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار زبلار نیز کمی بالاست.

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

می رسیم به معرفی و آنالیز چند ساعت هوشمند سیم کارت خور مقرون به صرفه قیمت. اولی ساعت هوشمند میدسان مدل A1 است که از جمله ساعت های هوشمند طرح اپل واچ موجود در بازار به شمار می رود و می توان روی آن سیم کارت نصب کرد. میدسان مدل A1 قابلیت مکالمه را به لطف میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی بدنه اش به کاربران ارائه می دهد و آن ها می توانند به تماس ها و پیغامک ها بدون احتیاج به گوشی هوشمند خود به وسیله ساعت پاسخ دهند. این محصول یک نمایشگر 1.5 اینچی از جنس LCD دارد و از زبان فارسی در سیستم عامل و منو پشتیبانی می نماید.

میدسان مدل A1 مجهز به یک دوربین نیز است و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. قیمت این ساعت هوشمند سیم کارت خور مناسب است و از یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی نیز بهره می برد. شارژ شدن این ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار مدل اپل به وسیله درگاه میکرو USB صورت می گیرد و رنگ های متنوعی نیز دارد.

ساعت هوشمند وی سریز مدل X6

می پردازیم به معرفی و آنالیز مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند سیم کارت خور موجود در فروشگاه خبرنگاران یعنی وی سریز مدل X6. این ساعت هوشمند مالی، از درگاه سیم کارت بهره می برد و شما می توانید به صورت مستقل از آن بهره ببرید. این محصول مجهز به اسپیکر سه بعدی و میکروفون داخلی است و قابلیت نصب کارت حافظه را نیز دارد. یک نمایشگر لمسی 1.5 اینچی از جنس LCD برای این ساعت در نظر گرفته شده که کیفیت تصویر معمولی دارد و با گوشی های اندرویدی دارای اندروید نسخه 4.3 یا بالاتر سازگار است. تراکم پیکسلی نمایشگر این ساعت 255 پیکسل بر اینچ و از رزولوشن 240 × 240 پیکسل نیز پشتیبانی می نماید.

این ساعت هوشمند سیم کارت خور مقرون به صرفه خبرنگاران ، قابلیت نمایش نوتیفیکیشن های گوشی هوشمند شما را دارد و وزن سبک 56 گرمی آن به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت، مچ دست کاربران را اذیت نمی نماید. وی سریز مدل X6 از بدنه ای از جنس فلز ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی تا حدود مقاوم است، اما به طور کلی خیلی نمی توان روی مقاومت آن حساب باز کرد. این محصول از پردازنده MTK6260 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و سیستم عامل جاوا نیز روی آن نصب شده است. شارژ شدن این محصول نیز به وسیله درگاه میکرو USB صورت می گیرد و از دیگر قابلیت های آن می توان به قابلیت ضبط صدا، گام شمار، دوربین 0.3 پیکسل و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت اشاره نمود.

ساعت هوشمند مدل V9

اگر در پی خرید ساعت هوشمند دایره ای شکل هستید که بتوانید روی آن سیم کارت نصب کنید، ساعت هوشمند مدل V9 را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این ساعت هوشمند قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی را دارد و از یک نمایشگر 1.2 اینچی از جنس IPS بهره می برد که تصاویر را با کیفیت 240×240 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این محصول با گوشی های دارای اندروید نسخه 4.4 یا بالاتر سازگار است و در بالای نمایشگر آن یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی طراحی شده که می تواند برای استفاده کاربران مفید واقع گردد. این ساعت هوشمند 64 مگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران نیز می توانند حداکثر تا 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی به وسیله کارت حافظه به آن اضافه نمایند.

ساعت هوشمند مدل V9 از یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می برد که در استفاده عادی می تواند تا یک روز برای شما دوام بیاورد. روی بدنه این ساعت هوشمند سیم کارت خور یک اسپیکر و میکروفون تعبیه شده و از زبان فارسی در منو و سیستم عامل نیز پشتیبانی می نماید، اما امکان نمایش پیغام های گوشی به زبان فارسی میسر نیست. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند مالی می توان به قابلیت پخش انواع فرمت های موسیقی، مشاهده فهرست تماس ها و دفترچه تلفن، گام شمار، پایش کیفیت خواب، هشدار نشستن طولانی و قابلیت ضد سرقت آن اشاره نمود.

ساعت هوشمند مدل سیم کارت خور مدل Dz

ساعت هوشمند مدل Dz، طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد و از قابلیت نصب سیم کارت نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین می توانید با استفاده از آن به راحتی با دیگر افراد مکالمه کنید. این ساعت هوشمند با کلیه سیم کارت های اپراتورهای ایران از قبیل همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگار است و میکروفون و بلندگوی باکیفیتی نیز دارد. این ساعت هوشمند هم به گوشی های اندرویدی با ارائه امکانات بیشتر و هم به گوشی های آیفون با ارائه امکانات محدودتر متصل می گردد. انرژی این ساعت هوشمند از جانب یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که می تواند بسته به استفاده کاربران حداقل یک روز به طور کامل دوام بیاورد.

برای این ساعت هوشمند سیم کارت خور یک نمایشگر 1.5 اینچی از جنس IPS در نظر گرفته شده که رزولوشن 240 در 240 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد. 64 مگابایت حافظه داخلی برای این محصول تعبیه شده که قابلیت ارتقاء ندارد. بعلاوه دوربین 1.3 مگاپیکسلی آن نیز عملکرد مناسبی دارد. گام شمار، آنالیز خواب و پخش موسیقی به وسیله بلوتوث بر روی ساعت، پشتیبانی از زبان فارسی و قابلیت ضد سرقت از دیگر ویژگی های کاربردی ساعت هوشمند مدل Dz به شمار می رود.

ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101

ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101، از دیگر گجت های پوشیدنی با قابلیت نصب سیم کارت بازار به شمار می رود که کیفیت نسبتاً مناسبی دارد و از یک نمایشگر مستطیلی شکل 1.5 اینچی از جنس LCD IPS نیز بهره می برد. وضوح تصویر نمایشگر این ساعت 240 × 240 پیکسل است و با گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS نیز سازگاری دارد. قابلیت نصب سیم کارت این ساعت، کاربران را قادر می سازد تا بدون استفاده از گوشی، با ساعت هوشمند خود به مکالمه بپردازند. این محصول وزن سبکی دارد و به وسیله اپلیکیشن FUN RUN می توانید گوشی خود را با آن همگام سازی کنید. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند سیم کارت خور می توان به دوربین و حسگر گام شمار آن اشاره نمود.

ساعت هوشمند مدل Q19

اگر برای بچه ها خردسال خود در پی خرید یک ساعت هوشمند قیمت مناسب هستید که قابلیت نصب سیم کارت را نیز داشته باشد، می توانید روی ساعت هوشمند مدل Q19 در این زمینه حساب باز کنید. طراحی این ساعت مجذوب نمایندهیت خاصی برای بچه ها دارد و وزن آن نیز بسیار سبک است. با نصب سیم کارت، بچه ها می توانند با ساعت تماس بگیرند و به تماس ها پاسخ دهند. بعلاوه امکان ذخیره شماره حداکثر 10 مخاطب در این ساعت هوشمند وجود دارد. این محصول مجهز به یک دوربین HD نیز است که می تواند مورد استفاده بچه ها قرار گیرد.

روی ساعت هوشمند مدل Q19، شش بازی سرگرم نماینده از جمله جنگ زنبور عسل، ماریو و موارد دیگر نصب شده تا بچه ها با انجام آن ها سرگرم شوند. این محصول مجهز به چراغ قوه است و از یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد. از دیگر قابلیت های کاربردی این ساعت هوشمند سیم کارت خور می توان به GPS جهت مکان یابی در مکان های باز، معین زمان های مجاز تماس (جلوگیری از مزاحمت برای کودک)، قابلیت خاموش کردن ساعت از راه دور به وسیله نرم افزار والدین و قابلیت ارسال پیغام صوتی به کودک و چت صوتی اشاره نمود.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 14 ساعت هوشمند سیم کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران پرداختیم. به نظر شما برترین ساعت سیم کارت خور موجود در بازار کدام است؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22704

به "14 ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار؛ برترین ها برای مکالمه ی آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار؛ برترین ها برای مکالمه ی آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید