خبرنگاران ساخت واحدهای صنوف آلاینده در شهرک صنفی ایلام باید آغاز گردد

به گزارش بانیما، ایلام - خبرنگاران - سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار ایلام گفت: کار ساخت و ساز واحدهای آلاینده در شهرک صنفی جدید باید هرچه سریع تر آغاز گردد.

خبرنگاران ساخت واحدهای صنوف آلاینده در شهرک صنفی ایلام باید آغاز گردد

به گزارش خبرنگاران، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست آنالیز شرایط صنوف آلاینده استان گفت: اکنون کار تسطیح، آب رسانی ، برق و گاز رسانی به زمین مورد نظر برای انتقال صنوف آلاینده اجرا شده و بسیاری از صاحبان صنوف نیز ثبت نام نموده اند.

وی اضافه نمود: شهرک صنعتی استان بر اساس یک طرح تیپ و نقشه تعیین پس از جانمایی افراد ثبت نام شده و اولویت بندی آنها نسبت به نظارت و اجرای ساخت و سازها به بهترین نحو نظارت کند.

سرپرست معاونت امور مالی استاندار ایلام تاکید نمود: خروج صنوف آلاینده از سطح شهر علاوه بر کاهش آلودگی و نظم بخشی به صنوف در کاهش بار ترافیکی سطح شهر نیز موثر است.

رستم زاد با اشاره به اینکه بازار و صنوف مختلف در طول عمر نظام همیشه حامی این انقلاب بوده و دین بزرگی بر گردن مسوولان دارند، گفت: با صندوق کارآفرینی و امید نیز رایزنی شده که به منظور یاری به صنوفی که در حال انتقال به خارج از شهر و استقرار در شهرک صنفی هستند، تسهیلات کم بهره پرداخت گردد.

وی ابراز امیدواری کرد اجرایی شدن کار ساخت و استقرار صنوف و استقبال سایر صنوف آلاینده در تسریع فرایند ساماندهی آنان موثر باشد.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست مقرر شد امروز کار اجرایی چند واحد صنفی به صورت نمادین آغاز گردد.

همچنین در راستای میزان مبلغ پرداختی صاحبان صنوف برای خرید زمین نیز نشستی با حضور روسای اتحادیه های صنوف آلاینده برگزار گردد.

قرار است 550 واحد آلاینده شامل جوشکاری، کابینت سازی و کانال کولرسازی در شهرک تخصصی صنفی ایلام مستقر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13997

به "خبرنگاران ساخت واحدهای صنوف آلاینده در شهرک صنفی ایلام باید آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت واحدهای صنوف آلاینده در شهرک صنفی ایلام باید آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید