فراوری 10 ماده شیمیایی در دستور کار

به گزارش بانیما، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به افتتاح خط فراوری مواد شیمیایی این سازمان گفت: قرار است در فاز اول با توجه به مصرفی که سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه پزشکی دارد، مواد در زمینه پزشکی و در ادامه مواد مورد احتیاج حوزه صنعت نفت فراوری شوند.

فراوری 10 ماده شیمیایی در دستور کار

به گزارش خبرنگاران، سید علیرضا علوی امروز، 24 بهمن ماه در مراسم افتتاح مجتمع پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: بر مبنای برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی و هدف گذاری که در این برنامه انجام گرفته است، در دو حوزه مرکز خدمات تخصصی بازرسی و فنی احتیاج به یک بازسازی اساسی در مجموعه وجود داشت که خوشبختانه این کار انجام گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم یک باب جدید از فعالیت ها در مرکز خدمات بازرسی شروع گردد، اضافه کرد: در مورد انجام سه پروژه توسط این مرکز با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران صحبت هایی انجام گرفته است و امیدواریم در ساختمان جدید شاهد فعالیت های ارزنده ای در حوزه صنعت نفت باشیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به دیگر برنامه های در دستور کار بر اساس برنامه ششم توسعه توضیح داد: دو گروه جوان تحصیل نموده در گروه پژوهشی شیمی و مرکز خدمات تخصصی شیمی وجود دارد که این دو گروه با هدف تهیه فرمولاسیون مواد شیمیایی پرمصرف، در مرکز فراوری فرآورده های شیمیایی گرد یکدیگر آمده اند.

علوی عنوان نمود: بر اساس هدف گذاری انجام گرفته، فراوری 10 ماده شیمیایی در دستور کار قرار گرفته است. قرار است در فاز اول با توجه به مصرفی که سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه پزشکی دارد، مواد در زمینه پزشکی فراوری شوند و در دیگر فازها، مواد مورد احتیاج حوزه صنعت نفت فراوری شوند.

وی ادامه داد: بر اساس تست های انجام گرفته، خط فراوری مواد شیمیایی افتتاح شده امکان فراوری 10 هزار محصول را دارد. امیدواریم ظرف مدت یک سال آینده برای موفقیت این مرکز یک سوله را در یکی از شهرک های صنعتی در نظر بگیریم تا بتوانیم شاهد فراوریات انبوه این خط فراوری باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1841

به "فراوری 10 ماده شیمیایی در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 10 ماده شیمیایی در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید