توسط یک زوج چینی صورت گرفت: فروش سه فرزند برای انجام بازی های آنلاین!

به گزارش بانیما، یک زوج جوان چینی، هر سه فرزند را برای اینکه پول لازم برای انجام بازی های آنلاین در کافی نت ها را به دست آورند، فروختند. این مسئله را یک روزنامه چینی گزارش داده است و abc News و سپس گیزمودو آن را بازنشر نموده اند.

توسط یک زوج چینی صورت گرفت: فروش سه فرزند برای انجام بازی های آنلاین!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

بر اساس خبر روزنامه سانژیانگ سیتی نیوز، این زوج نخستین بار در سال 2007، یکدیگر را در یک کافی نت ملاقات کردند و علاقه مفرط شان به بازی های آنلاین آنها را به هم علاقه مند کرد. یک سال بعد آنها که در آن موقع کمتر از 21 سال، سن داشتند، صاحب نخستین فرزند شدند که یک پسر بود، اما آنها چند روز بعد از تولد فرزندشان، علاقه اصلی خود را از سر گرفتند، آنها او را در خانه تنها می گذاشتند و به کافی نت ای که در 30 کیلومتری خانه شان بود، می رفتند و بازی می کردند.

در سال 2009، این زوج که لی لین و لی جووان نام دارند، صاحب دومین فرزند خود شدند که یک نوزاد دختر بود. اما در این زمان این فکر به سرشان افتاد این بچه را بفروشند تا پول لازم برای بازی را به دست بیاورند. آنها او را کمتر از پانصد دلار فروختند و همه پول را در زمان کوتاهی خرج کردند. با تمام شدن پول، آنها به این فکر افتادند که بچه اولشان را هم بفروشند، در ازای پسرشان، آنها 10 برابر پول بیشتر طلب کردند و صاحب 4600 دلار، پول شدند.

چندی بعد، آنها صاحب یک پسر دیگر هم شدند و او را هم 4600 دلار فروختند.

اما انتها مادر لی لین متوجه کاری که پسرش نموده بود، شد و مقامات را در جریان گذاشت.

هنگامی که از این زوج در خصوص کارشان سؤال شد، آنها گفتند که که اصلا نمی خواستند، بچه هایشان را بزرگ نمایند، فقط می خواستند آنها را در ازای پول بفروشند و در آخر روزنامه سانژیانگ سیتی نیوز نوشته است که این زوج تصور می کردند که قانون شکنی ننموده اند.

توجه داشته باشید که من صرفا خبری را که این چند روزه در سایت مختلف داغ شده برایتان نقل نموده ام. راستش خبر آنقدر عجیب است که باورنکردنی به نظر می رسد و آدم به این فکر می افتد نکند اصل خبر درست نباشد و یا بزرگنمایی در خصوص آن انجام شده باشد، شماری از کامنت گذاران abc News هم دچار شک و تردید شده اند. البته هیچ بعید نیست، خبر درست باشد چرا که ما پیش از این، اخباری از این دست از خاور دور و چین شنیده بودیم. اما باید توجه داشت که هزینه بازی های آنلاین در چین خیلی کمتر از این حرف هاست و زوج چینی احتمالا با فروش فرزندان خود، هزینه زندگی شان را هم درمی آوردند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4941

به "توسط یک زوج چینی صورت گرفت: فروش سه فرزند برای انجام بازی های آنلاین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسط یک زوج چینی صورت گرفت: فروش سه فرزند برای انجام بازی های آنلاین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید