معرفی جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، راهنمای سفر به کوالالامپور

به گزارش بانیما، در این مطلب از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور برایتان می گوییم. بسیاری از افراد به دنبال کشور هایی برای مسافرت هستند که بتوانند در آن ها با فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوتی آشنا شوندیکی از این شهر های کوالالامپور است در این شهر می توانید فرهنگ هایی غنی از مناطق مختلفی را مشاهده نمایید از هندی و چینی گرفته تا مالزیایی و غربی،مجموعه ای از این آداب و رسوم را می توانید در این شهر مشاهده نمایید.اما این فقط فرهنگ نیست که در این کشور انواع متفاوتی دارد بلکه در حوزه های غذایی و اجناس و طریقه گذران روزگار مردم هم می توانید این تفاوت ها را ببینید.از این رو ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این شهر بپردازیم تا شما را با آن بیشتر آشنا نماییم. اولین نکته ای که احتیاج است برای شما بازگو نمایید نام کشوری ای است که کوالالامپور در آن قرار گرفته است و آشنایی شما با آن،این شهر پایتخت کشور مالزی و یکی از مهم ترین شهر های این کشور می باشد.کسانی که به این شهر سفر کرده اند آگاهی دارند که یکی از فوق العاده ترین شهر های مالزی همین جاست ،در این شهر می توانید عالی ترین و لذیذ ترین غذاهای هندی را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید ولی این نکته را به یاد داشته باشید که در کنارهمه محاسنی که ما در آینده برای شما نام میبریم این شهر نسبت به بقیه شهر های این کشور گران تر است و برای سفر به آن باید هزینه بیشتری را در مقایسه با باقی کشورها بپردازید.

معرفی جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، راهنمای سفر به کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور

تماشای مسجد نگارا (مسجد ملی مالزی)

از مسجد های خاص و فوق العاده شهر کوالالامپور مسجد نگارا(masjid negara) می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور هست. این مسجد که در یک زمین به وسعت 13 هکتار ساخته شده است که به نوعی همه این زمین را به شکل باغی زیبا اراسته اند.تعداد افرادی که می توانند در این مجلس به همراه هم حضور داشته باشند چیزی نزدیک به 15000 نفر است.از ویژگی های خاص این مسجد می توانیم به گنبدی اشاره کنیم که به شکل چتری و با رنگ بسیار زیبای آبی تزیین شده است و در اطراف آن می توان مناره ای را دید که بلندی نزدیک به 73 متر دارد.از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این مسجد سری بزنید و از این دیدنی ها لذت ببرید.

صعود بر فراز برج های دوقلو پتروناس

یکی ازجاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور، منظره هایی است که شما می توانید آن ها را بر فراز بلندی های شهر به نظاره بنشینید یکی از این ای نقاط مرتفع برج هایی با نام پتروناس می باشد که دارای بلندی تقریبی 452 متری می باشد. اگر شما بتوانید به بالاترین نقطه این برج ها بروید این نوید را به شما می دهیم که یکی از بهترین منظره ها و عالی ترین آن ها را به تماشا خواهید نشست،نمایی فوق العاده از خط افق که زیبایی چشمگیری را داراست اما به یاد داشته باشید که در صورت علاقه برای دیدن این صحنه احتیاج دارید که مبلغی در حدود 85 رینگیت را بپردازید تا اجازه ورود برای شما صادر شود.یکی دیگر از موارد جالب در رابطه با این برج ها نقطه اتصال آن ها است یک پل طبقات 41 و 42 این برج ها را به هم وصل می کند که اینجا دقیقا یکی از بهترین نقطه هایی خواهد بود که می توان نمایی خاص را از اطراف مشاهده کرد. یکی دیگر از زیبایی های که می توانید از آن بهره مند شوید شبها به وجود می آید در این هنگان و در تاریکی هوا سو سو چراغ های شهر به شما یکی از بهترین فضاها برای عکس برداری را می دهد که هر آدم با ذوق و قریحه ای از آن نهایت استفاده را خواهد برد پس شما هم آن را از دست ندهید و در صورتی که توانستید در شب به این مکان بیایید عکاسی را از یاد نبرید. باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که برای خرید بلیت ها سرعت عمل به خرج دهید چرا که در هر روز تنها تعداد کم و محدودی بلیت به فروش می رسد و به دلیل استقبال مردم به سرعت هم به انتها می رسد. پس باید برنامه ریزی و سرعت عمل زیادی برای خرید داشته باشید. بنلابراین بازدید از این برج که یکی از مناطق دیدنی کوالالامپور هست را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بازدید از موزه ملی

یکی از نکته هایی که در خصوص هر کشوری حائز اهمیت است و می توان به عنوان عنصر مهمی در اصالت آن کشور آن را شناخت تاریخ آن کشور است. در واقع هر چه پیشینه تاریخی یک کشور غنی تر باشد می تواند جاذبه بیشتری برای گردشگران داشته باشید.مطمئنا مطلعی دارید که یکی از مکان هایی که نمایانگر و نشان دهنده تاریخ یک کشور و ملت است موزه می باشد. هر فردی می تواند با بازدید از این محل به اطلاعات دقیقی دست یابد و مطلعی بیشتری نسبت به جایی که به آن سفر نموده است به دست آورد. در کشور مالزی یکی از این موزه ها در شهر کوالالامپور قرار گرفته است که می تواند به خوبی نمایانگر این اطلاعات باشد.از جمله مواردی که شما می توانید در این جا با آن رو به رو شوید جمجمه متعلق به انسان است که به چیزی در حدود 40000 سال پیش باز می شود و قدمتی بسیار طولانی دارد اما این تنها مورد نیست بلکه می توان از سکه ای نام برد که مطعلق به قرن 15 میلادی است و دارای شکلی خاص است این سکه دارای هشت گوشه است که حالت خاصی را به آن بخشیده است.در کنار چیز هایی که نام بردیم بازهم می توانید آثاری را مشاهده کنید تنها کافی است که به موزه سر بزنید برای ورود به این مکان شما احتیاج مند پرداخت مبلغی معادل 5 رینگیت هستید و پس از آن با آزادی به تماشای آنچه علاقه دارید می روید و با این کار گویی در تاریخ مالزی قدم می زنید.

بازدید از فروشگاه ها (مارکت)

اگر علاقه مند به خرید کردن هستید که بی شک این چنین است ما در این جا قصد داریم دو تا از بهترین مراکز خرید در کوالالامپور را به شما معرفی نماییم اولی cental market و دومی ji petaling market می باشد که هر دو جزو مناطق دیدنی کوالالامپور هستند. در شهر کوالالامپور تعداد بسیار بالایی از این مراکز و مجموعه ها یخرید دیده می شود ولی همانطور که اشاره نمودیم این دو مورد از معروف ترین ها و بهترین ها هستند.یکی از موارد جالبی که شما در این فروشگاه ها با ان ها بیشتر آشنا خواهید شد چانه زدن است ،در اغلب مغازه های این مجموعه علی الخصوص جاهایی که محصولات الکتریکی ،غذایی و یا لباس دارند می توانید این مورد را ببینید که به نوعی یکی از شایع ترین فرهنگ ها در این شهر می باشد. نکته ای که برای اکثر افراد جالب توجه می باشد ساعات کار این فروشگاه هایی است که برای شما معرفی نمودیم. شما می توانید در هر زمانی که دلت می خواهد و هر ساعتی از شبانه روز به آن ها سر بزند و از باز بودن آن ها اطمینان داشته باشید،بله درست است 24 ساعت شبانه روز این مغازه ها بسته نمی شوند.این فروشگا هها به هنگام شب و روز با نام های متفاوتی شناسایی می شوند و معروف هستند. خوب است که با این نام ها آشنایی داشته باشید،در روزها با نام pasar tani و در شب ها با نام pasar malam.

شهربازی berjaya times square theme park

در شهر کوالالامپور هم مانند سایر شهر های پارک های زیادی برای بازی ساخته شده است که ما در این جا به معرفی یکی از آن ها می پردازیم. این پارک که یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور است، در میدان برجایا تایمز قرار گرفته است و دارای وسایل بازی زیادی مانند سواری های ترسناک و سرسره هایی عالی است. در کنار این وسایل شما می توانید به پارک آبی این مجموعه بروید و از باغ هایی که در آن طراحی شده است و طرحی کوهستانی دارند بهره ببرید. یکی دیگر از مواردی که به نوعی نو تازه به حساب می آید سرزمین عجایب این پارک است که به شکل معدن های زیر زمینی ساخته شده است .این مکان برای بچه ها ساخته شده است ولی در کنار آن ها افراد بزرگسال و والدین هم به این جا که یکی از مناطق دیدنی کوالالامپور است، سری می زنند و از امکانات آن استفاده می نمایند.

گشت و گذار در موزه سلطنتی پلیس مالزی

باز هم موزه ،یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور موزه پلیس این شهر است. در نظر اول ممکن است نام این موزه هیچ جذابیتی برای شما نداشته باشد و بیندیشید که احتیاجی به بازدید از آن ندارید ولی به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن نمایید چرا که می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین بازدید های شما باشد. در این جا می توانیدلباس های فرم کهنه که مربوط به دوره های قبلی پلیس است را مشاهده کنید و یا اسلحه و وسیله های رفت و امدی که متعلق به آن ها است.جالب است بدانید که این وسیله ها را از افرادی جمع آوری نموده اند که پیش از این در سازمانی زیر زمینی متعلق به جرایم سازمان یافته مشغول به کار بوده اند.به یاد داشته باشید که شما احتیاج ندارید برای وارد شدن به این موزه که یکی از مناطق دیدنی کوالالامپور است، خاص پولی بپردازید.

بازدید از معبد sri mahamariaman

یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور و خاص ترین و ویژه ترین معبد هایی که درکشور مالزی می توانید از آن بازدید نمایید sri mahamariaman می باشد این معبد زیبا در منطقه ای در کنار محله چینی ها واقع شده است و معبدی هندو به حساب می آید که در سال 1837 بنا شده است.اگر بخواهیم یکی از کهن ترین معبد ها در این منطقه را به شما معرفی کنیم می توانیم از همین معبد نام ببریم.در این جا می توانید طراحی و تزئین های زیبایی را به تماشا بنشینید که هرکدام از آن ها در نوع خود بسیار چشم نواز هستند.کسانی که به این معبد می آیند و از آن دیدن می نمایند باید بدانند که یکی از مکان هایی که در این جا بسیار شاخص است برج دروازه ای نام دارد که نام لاتین آن gate tower می باشد در این جا می توان مواردی را دید که همگی در باره خدایان هندو صحبت می نمایند و نشانگر آن ها هستند و به زیبایی هرچه تمام تر آن ها را نمایش داده اند. گفتیم که این معبد متعلق به هندو ها است و از این رو واضح است که برای آن ها از قداست خاصی برخوردار است و برای اینجا احترام ویژه ای قائل هستند.

گشت و گذار در موزه هنر های اسلامی کوالالامپور

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، مناطق دیدنی کوالالامپور و موزه هایی که می توانید در کوالالامپور به بازدید از آن بپردازید موزه هنر های اسلامی می باشد.دز این جا می توانید آثاری را ببینید که تعداد آن ها حتی به بیشتر از 7000 عدد هم می رسد که همگی جزو نفیس ترین آثار به شمار می آیند.این موضوع در مکانی با نام lake gardens قرار گرفته است و در زمینی با متراژ 100000 فوت مربع که چیزی در حدود 9290 متر مربع می باشد بنا شده است.در این جا می توانید به تماشای کتابخانه بروید که بسیار عظیم است و در آن نوشته ها و کار هایی را می بینید که همگی بسیار خاص هستند و به نوعی نشانگر فرهنگ اسلامی می باشند.در کنار این کتابخانه می توانیم به گالری های این جا اشاره نماییم که تعداد آن ها به 12 عدد می رسد و یا ظرف و اسلحه هایی که می توانید در جای جای این موزه با آن ها آشنا شوید و از نزدیک ببینید.اما نکته ای مهم که در این موزه وجود دارد نمونه ای قیاسی از مسجد الحرام است که در نوع از بزرگ ترین این مدل ها به حساب می آید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این موزه در کوالالامپور سری بزنید و از آن دیدن نمایید.

بازدید از غارهای (معبد) باتو

در شهر های که بزرگ هستند و شلوغ دارا بودن مکانی طبیعی و بکر ضروری است تا اندکی از شلوغی ها ،ساختمان ها و هیاهو و آلودگی بتوان دور شد، کوالالامپور هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، مناطق دیدنی کوالالامپور و این مکان های بکر و بی بدیل غارهای باتو (batu caves) هستند.کسانی که برای نخستین بار به دیدن این غار می روندحتما از این همه زیبایی داخل آن شوکه می شوند و اولین چیزی که با آن روب ه رو خواهند شد یک سقف بلند است که دارای ارتفاعی 97 متری است و زینت های زیبایی در آن به چشم می آیدکه همگی آن ها به زیارتگاه ها هندوها هستند. شما برای اینکه به این غار های برسیدباید راهی را پشت سر بگذارید که دارای 272 پله است و شاید برای هر کسی کار آسانی نباشد طی کردن این راستا ولی بعد از گذراندن آن می توانید مجسمه ای بزرگ را ببینید که طلایی است و با نام murugan شناخته می شود.پس از آن می توانید به عظیم ترین غار از مجموعه سه غار باتو وارد شوید که کاتردال(cathedral) نام دارد.

تجربه غذاهای متنوع

پیش از این نیز ذکر نموده ایم که شما می توانید در کوالالامپور فرهنگ ها و آداب و رسوم های متنوعی را مشاهده نمایید و به همین دلیل در این جا غذاهای متفاوتی را تست کنید غذاهایی که اصلیت آن ها چینی ،هندی،آسیایی و یا غرب خود کوالالامپور هستند.پس می توان به دلیل وجود فرهنگ های متنوع در این جا غذاهای خوشمزه و متفاوتی را امتحان نمود.یکی از جاهایی که شاید خیلی لوکس به نظر نرسد ولی می توان از مکان های مناسب برای امتحان هر نوع غذایی باشد دکه های کوچکی است که می توانید آن ها را در کنار خیابان ببینید و از آن ها غذاهای متفاوتی را خریداری نموده و نوش جان کنید.برای اینکه بیشتر با آنچه در باره تنوع غذایی گفتیم آشنا شوید و به چشم ببینید می توانید به محله های چینی ها و هند کوچک(little india)رفته و غذاهای جالبی را در آن ها مشاهده کنید و در صورتی که اهل ریسک کردن و خوردن چیز های جدید هستید حتما آن ها را نوش جان کنید در واقع با سفر به یک شهر می توانید غذاهای چند کشور را بخورید این یک امکان عالی برای شما خواهد بود.همه این ها در حالی است که مبلغ پرداختی شما هم زیاد بالا نخواهد بود و هزینه متناسبی را از شما دریافت مینمایند.

بالا رفتن از برج منارا

یکی از نقاط به نسبت مرتفع در کوالالامپور برج با نام منارا است. این برج که یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور هست دارای ارتفاعی نزدیک به 420 متر می باشد از جمله نقاطی محسوب می شود که می توان در بالای آن نمایی فوق العاده از اطراف را مشاهده نمود از نظر ظاهری این برج به برج میلاد تهران بسیار نزدیک است. زمانی که به بالای این برج می روید و به اطراف خود نگاه می کنید پی به تفاوت ارتفاع می برید چرا که این برج یکی از ساختمان های بلند دنیا به شمار می آید و در لیست آن ها قرار گرفته است و زمانی که از بالای این برج عظیم و بلند به نظاره اطراف می نشینید ساختمان هایی دیگر بسیار کوچک به نظر می آیند که در کنار هم صف کشیده اند.پیش از این به شما برج های پتروناس را معرفی نموده ایم و از نمایی که در بالای آن می توان مشاهده نمود با شما سخن گفته ایم این درحالی است که از بالای برج منارا منظره ای صد برابر زیبا تر را می توانید ببینید.به دلیل ارتفاع زیاد آن هنگامی که به بالای آن می روید حس می کنید چون پرنده ای آزاد در دل آسمان به پرواز در آمده اید و اکنون در آشیانه خود مشغول استراحت هستید و از آرامش محض آنجا نهایت استفاده را می برید.

گشت و گذار در پارک lake gardens (باغ های دریاچه کوالالامپور)

در هنگام معرفی محله چینی ها به شما یادآوری نموده بودیم که می توانید در این جا بسیاری از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و مناطق دیدنی کوالالامپور را مشاهده نمایید یکی از آن ها را می توانید د راطراف این محله و در مجاورت ایستگاه اصلی قطار این منطقه ببینید. این مکان که به نوعی یک پارک شهری به حساب می آید دارای تنوع بسیار بالای گیاهی و درختان فراوان است که حالت کلی آن را از پارک در آورده و به جنگلی زیبا نزدیک تر نموده است.از جمله مواردی که می توانید در این پارک جنگلی بازدید نمایید،باغ پرندگان و موزه هنرهای اسلامی است که آنرا به تفصیل در بالا برای شما شناسانده ایم.اما این تنها امکانات این پارک نیست بلکه شما می توانید قایقی را در این جا کرایه نموده و به دل دریاچه بزنید ،با اینکار لذتی بسیار زیاد از تماشای دیدنی های عالی منطقه نصیب شما می شود پس این کار را از قلم نیاندازید.

شرکت در مراسم تایپوسام (thaipusam)

در شهر کوالالامپور شما می توانید به دیدن فستیوال های بروید که برگزار می شود یکی از این فستیوال ها تایپوسام می باشد که اساس و پایه آن مذهب هندو است. اگر مایل هستید که این فستیوال را ببینید بهتر است زمان آن را به یاد داشته باشید ،برگزاری این جشن درست هنگامی که خواهد بود که ماه در فوریه کامل می شود.هرساله در این جشن علاوه بر افراد محلی تعداد بسیار زیادی از گردشگران علاقه مند هم شرکت می نمایند تنها کافی است که کاسه ای شیر را با خود همراه داشته باشید و سپس در صف هایی که در این جا ایجاد می شود و گاهی درازای آن ها به 14 کیلومتر هم می رسد به انتظار بایستیدیکی از نکته هایی که وجود دارد انضباطی است که در این صف ها رعایت می شود با وجود اینکه بسیار طویل هستند.اگر فردی شجاع نیستید و یا بسیار رقیق القلب هستید به شما توصیه می کنیم که در این فستیوال حضور نداشته باشید چون ممکن است با صحنه هایی برخورد کنید که به نسبت خشن و هراسناک است ولی اگر مسئله ای با این قسمت ندارید این جشنواره می تواند به یکی از به یاد ماندنی ترین قسمت های سفر شما تبدیل شود و نباید آن را از دست بدهید.

انواع هزینه ها

قسمت هاستل

برای کسانی که قصد دارند زمان اقامت خود را در کوالالامپور در هاستل ها اسکان داشته باشند یکی از نکات ضروری مطلع بودن از قیمت های این هاستل ها است.شما برای این که یک شب را در این هاستل ها بگذرانید احتیاج دارید که مبلغی در حدود 15 الی 45 رینگیت که واحد پول کشور مالزی است را بدهید.این مبلغ برای اتاق های مشترک می باشد ولی هنگامی که قصد داشته باشید در اتاق های خصوصی اسکان یابید هزینه پرداختی شما متفاوت خواهد بود چیزی در حدود 40 رینگیت برای اتاق هایی با یک تخت و 60 رینگیت برای اتاق هایی که دارای دو تخت هستند باید بپردازید.

هزینه اقامت در هتل

یکی از مواردی که جالب است در باره هتل های کوالالامپور بدانید هزینه اقامت در اتاق های هتل هاست اگر شما قصد دارید به هتل بروید و در اتاق های یک تخته آن اسکان داشته باشید باید بدانید که هزینه ای پرداختی برابر خواهد بود با زمانی که در هاستل اقامت دارید اما در این بین یک تفاوت فاحش دیده می شود و آن امکاناتی است که برای هر اتاق در هتل ها در نظر گرفته می شود،شما در هتل می توانید از حمام خصوصی در اتاق خود بهره ببرید.ولی اگر باز هم دوست داشته باشید و یک هتل عالی با امکاناتی لوکس تر را برای خود برگزیده باشید هزینه ای که باید متحمل شوید در حدود 100 رینگیت برای هر شب اسکان است.

متوسط قیمت مواد غذایی

در کشور مالزی و در شهر تایلند اگر مایل باشید از غذاهای خیابانی بهره ببرید باید برای هر بشقاب غذایی که میخرید مبلغی در حدود 6 الی 9 رینگیت را بدهید و این در حالی است که غذاهایی که میل می کنید لذیذ و بسیار خوشمزه هستند. در کنار این گزینه بعدی که برای صرف غذا دارید خوردن غذاهای محلی در رستوران های کوالالامپور است در صورتی که تمایل به این کار دارید باید بدانید که مبلغی در حدود 4 الی 15رینگیت را برای هربشقاب غذا خواهید پرداخت.بازهم گزینه ای دیگری برای صرف وعده های شما وجود دارد و آن هم رستوران های بهتر با کیفیت تر هستند این رستوران از نظر خدماتی که به شما ارائه می دهند در سطح بالاتری می باشند و مطمئنان در مقابل شما باید میزان بیشتری هزینه برای صرف این غذاها بپردازید یعنی در این جا برای هر وعده از غذایی که نوش جان می کیند از شما چیزی در حدود 38 رینگیت را خواهند گرفت و در کنار غذا برای شما نوشیدنی نیز سرو می نمایند.اگر از جمله عاشقان غذاهای فست فودی هستید و یا نمی توانید ارتباط خوبی را با غذاهای محلی برقرار کنید نگران نباشید می توانید در کوالالامپور به راحتی این مغازه ها را پیدا کنید ولی باید مطلعی داشته باشید که قیمت این مدل غذاها در این شهر به نسبت بالاتر می باشد و مبلغی در حدود 15 رینگیت از بودجه اقتصادی شما را برای هر وعده خواهد گرفت.

هزینه حمل و نقل

یکی از خدماتی که در کوالالامپور با قیمتی به نسبت خوب و پایین به شما ارائه می شود حمل و نقل می باشد.پس در این شهر نگرانی بابت هزینه های بالای رفت و آمد خود نباشید و می توانید باقی مانده مبلغی را که برای این کار در نظر گرفته بودید صرف سایر امور کنید.در کوالالامپور برای طی کردن فاصله های معیت هزینه پرداختی شما از 1 رینگیت شروع میشودو اگر علاقه مند باشید می توانید از مترو که به آن lrt می گویند و یا مونو ریل بهره ببرید در این صورت مبلغ پرداختی شما 2 الی 35 رینگیت خواهد بود.

توصیه هایی برای صرفه جویی در هزینه های سفر

1) در lot 10 خرید کنید

یکی از مواردی که همگان در سفر به آن علاقه مند هستند خرید کردن است حال ممکن است این خرید ها را برای خود داشته باشند و یا به عنوان سوغات و یادگار با خود به همراه ببرند تا همواره خاطراتی شیرین از سفر با آن ها همراه شود ،در هر صورت شما احتیاج مند آشنایی با محل هایی هستید که در عین حال که اجناسی عالی و لوکس و با کیفیت بالا را دارند بتوانید قیمت های مناسبی را هم در آن مشاهده نمایید از این رو اگر به کشورکوالالامپور می آیید حتما به مجموعه فروش lot 10 سر بزنید و از آن دیدن نمایید چرا که می توانید وسایل مورد احتیاج خود را با جنس و مارکی عالی و قیمت های بسیار خوب بیابید می توانید این نوید را به شما بدهیم که قیمت های این فروشگاه ها در قسمت جنوب شرق آسیا به عنوان بهترین و ارزان ترین قیمت ها شناخته می شود پس به هیچ وجه آن را از دست ندهید و خرید های خود را به زمانی بسپارید که به این جا می آیید.

2) در محله چینی ها اقامت کنید

هنگامی که به سفر می روید پیش از اینکه حرکت کنید و سفر را شروع نمایید احتیاج دارید تا یک بر آورد کلی از هزینه های خود داشته باشید از این رو حتما مطلعی دارید که در کنار هزینه هایی که صرف خورد و خوراک و رفت و آمد شما می شود یک بخش عظیمی از این هزینه را باید برای اسکان خود پیش بینی نمایید چه در هاستل ها بمانید و چه در هتل ها این هزینه قسمت زیادی از اندوخته شما را مصرف می کند.از این رو بهتر است که هنگام جستجو برای یافتن محل اسکان علاوه بر امکانات و راحتی خود به قیمت این مکان ها هم دقتی داشته باشید تا بهترین انتخاب را بکنید.یکی از قسمت هایی که ما برای یافتن محل اقامتی به شما پیشنهاد می کنیم محله چینی ها است این نقطه با دارا بودن خوابگاه ها و اتاق هایی برای سکونت در کنار هزینه های پایین خود به اماکن و بناهای دیدنی کوالالامپور هم به نسبت نزدیک است و از نظر رفت و آمدی نیز به شما یاری می کند تا مبلغ بیشتری را پس انداز نمایید.

3) با پای پیاده به گشت و گذار بپردازید

برای کسانی که دوست دارند در سفر خود کمترین هزینه ها را صرف نمایند ولی خاطراتی عالی را برای خود ثبت نمایند ؛خوب است که نکته را عنوان کنیم. دو منطقه در کوالالامپور که از جاذبه های زیبای آن به حساب می آید یکی محله چینی ها (چاینا تاون) و دیگری هند کوچک(little india) می باشد این دو محله به نوعی همسایه به حساب می آیند و از دید مسافت خیلی دور از هم قرار نگرفته اند.کسانی که به کوالالامپور می آیند حتما به این قسمت های شهر هم سری می زنند و از جاذبه های آن دیدن می نمایندولی نکته ای که برای کاهش هزینه های شما در نظر گرفته ایم پیاده روی کردن در این منطقه است یعنی برای اینکه از هر دوی این محله ها به خوبی بازدید نمایید احتیاج ندارید که از وسیله نقلیه خاصی استفاده نمایید بلکه تنها کافی است کمی قدم بزنید و به تماشای زیبایی های آن ها بپردازید.در این شرایط میزان قابل توجهی از هزینه های خود را کاهش داده اید و هم توانسته اید با آرامش خیال از مناظر لذت کافی را ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4112

به "معرفی جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، راهنمای سفر به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری کوالالامپور ، راهنمای سفر به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید