بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی ولایت مشهد در پاییز سال جاری

به گزارش بانیما، مسئول راه اندازی بیمارستان 220 تختخوابی امداد و نجات جنوب مشهد با نام ولایت گفت: بیمارستان ولایت همگام با فصل پاییز سال جاری و احتمال شروع موج ششم کرونا به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی ولایت مشهد در پاییز سال جاری

به گزارش از ، عبدالله ریحانی مسئول راه اندازی بیمارستان 220 تختخوابی امداد و نجات جنوب مشهد با نام ولایت گفت: ساخت بیمارستان ولایت از اوایل سال 1390 با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم راه اندازی بیمارستان های امداد و نجات در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران شروع شد که عملیات اجرایی آن با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در سال 1392 متوقف گشت.

او اضافه نمود: در سال 1398 با کوشش ها و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عملیات اجرایی این مرکز درمانی از سر گرفته شد و با دریافت بودجه مورد احتیاج از مسوولان کشوری این پروژه به خاتمه رسید.

مسئول راه اندازی بیمارستان ولایت مشهد ادامه داد: این بیمارستان طبق استاندارد های روز جهان با زیربنای 23 هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته شده است.

ریحانی اعلام کرد: در این بیمارستان تمامی بیماران سوانح و امداد پذیرش خواهند شد و در شرایط شیوع کرونا بطور موقت به درمان بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.

او توضیح داد: امیدواریم با همکاری خیران حوزه سلامت، بخش آی. سی. یو این بیمارستان به ونتیلاتور و دستگاه های تخصصی مورد احتیاج مجهز شود تا آماده پذیرش بیماران کرونایی در صورت افزایش تعداد آنان باشیم.

مسئول راه اندازی بیمارستان ولایت نصب دستگاه های هواساز و بعضی تجهیزات اتاق عمل و بعلاوه تأمین و جانمایی تخت ها و تامین دستگاه های اکسیژن ساز و تانک های اکسیژن را از اقدامات در حال اجرا برای بهره برداری از این بیمارستان اسم کرد.

/م.ج

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17293

به "بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی ولایت مشهد در پاییز سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی ولایت مشهد در پاییز سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید