بهترین فراوری کننده هارد باکس را بشناسید!

به گزارش بانیما، رپرتاژ آگهی- آیا می دانید هارد باکس برای چه کسانی کارآمد خواهد بود؟ امروزه که کسب و کارها بیشتر شاکله اینترنتی به خود گرفته اند، برای بسته بندی و ارسال محصولات خود به سراسر ایران نیازمند جعبه های خاصی هستند که در اندازه و سایز محصولات باشند. در میان انواع جعبه های مناسب برای بسته بندی محصولات، نوعی مدرن و جدید از جعبه بسته بندی فراوری می گردد که هارد باکس نام دارد. هارد باکس ها با ویژگی ها و مشخصات خاصی طراحی و فراوری می شوند که به همین جهت می توان تهیه هارد باکس را یکی از موثرترین راهکارها برای افزایش مشتریان و فروش کسب و کارهای اینترنتی دانست، می پرسید چرا؟ ادامه این مطلب را دنبال کنید.

بهترین فراوری کننده هارد باکس را بشناسید!

همه چیز درباره هارد باکس

همان طور که حدس زده اید، هارد باکس در واقع جعبه ای برای بسته بندی محصولات است که می تواند در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و فراوری گردد. برای ساخت هارد باکس در حدود 200 گرم کاغذ چاپی را بر روی یک مقوای ضخیم لمینت می نمایند تا استحکام بالایی داشته باشد. اگرچه هارد باکس را می توان به صورت دستی هم فراوری کرد، اما هارد باکس هایی که با دستگاه های تمام اتوماتیک فراوری می گردد بسیار شکیل تر و زیباتر خواهند بود. هارد باکس را می توان برای یک جا سوئیچی کوچک تا لوازم و البسه عظیم تر طراحی و فراوری کرد. به طور کلی فراوری نمایندگان هارد باکس را در انواع زیر طراحی و فراوری می نمایند:

** هارد باکس ساده دو تکه (جعبه و درب جداگانه)

** هارد باکس لولا دار(سه تکه)

** هارد باکس سرطبل دار

** هارد باکس کتابی و…

بدیهی است که سایز انواع هارد باکس به درخواست مشتری قابل تغییر خواهد بود، بنابراین مسئله ای برای تهیه هارد باکس در ابعاد اندازه های عظیم یا کوچک وجود نخواهد داشت. اگرچه در تعاریف هارد باکس به خوبی، کاربردی بودن آن روشن است، اما برای آنکه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با اطمینان خاطر هارد باکس بخرند ضروری است از مزایای آن نیز مطلع باشند.

با مزیت های ویژه هارد باکس آشنا شوید!

خرید هارد باکس برای بسته بندی محصولات مختلف انتخاب بسیار مناسبی برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی خواهد بود؛ چراکه مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای هارد باکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

** مقاومت و جنس مرغوب: از آنجا که هارد باکس را از چند لایه مقاوم کاغذ چاپی بر روی مقوا می سازند به جهت مقاومت به جعبه سخت مشهور است. با انتخاب هارد باکس برای بسته بندی محصولات هیچ نگرانی بابت سلامت محصول وجود نخواهد داشت، مقاومت جعبه سخت یا همان هارد باکس به حدی بالا است که بتوان با اطمینان خاطر محصولات را درون آن بسته بندی و به سرتا سر ایران ارسال کرد. به عبارت دیگر هارد باکس مقاوم ترین نوع جعبه محصولات به شمار می رود که امروزه بسیار پرطرفدار نیز محسوب می گردد.

** شکل ظاهری جذاب و زیبا: شکل ظاهری انواع هارد باکس ها درست به مانند جعبه های کادویی شیک و زیبا است، به همین جهت محصولاتی که درون هارد باکس قرار داده شده اند مناسب برای هدیه دادن خواهند بود. کسب و کارهای اینترنتی که به دنبال پیشرفت و ترقی هستند، با انتخاب هارد باکس در واقع موجبات فروش بیشتر خود را نیز فراهم خواهند کرد؛ چراکه هارد باکس بسیار چشم نواز بوده و در نگاه اول افراد را جذب می نماید.

** تنوع بالا: شرکت های فراوری کارتن انواع هارد باکس را در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی و فراوری می نمایند به همین جهت افراد می توانند هارد باکس را بسته به سلیقه خود در هر رنگی سفارش دهند. وجود تنوع طرح و رنگ در فراوری کارتن های هارد باکس خود یکی از عظیم ترین مزیت های هارد باکس به شمار می رود.

صرف نظر از کلیه مزیت های نام برده شده، گفتنی است که هارد باکس قیمت زیادی هم نداشته و به نسبت کیفیت و کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه نیز هست. پس برای خرید هارد باکس جای هیچ درنگ و تعللی نخواهد بود، اما ضروری است هارد باکس را از فراورینمایندگان برتر خریداری کنید تا از کیفیت و طراحی آن رضایت داشته باشید.

معجزه هارد باکس را جدی بگیرید!

در عصر حاضر که تمامی کسب و کارهای اینترنتی به دنبال رقابت و افزایش مشتریان و فروش خود هستند، به هیچ وجه عقب ماندن از سایر رقبا به نفع شما نخواهد بود. با خرید هارد باکس به عنوان یکی از راهکارهای آسان و مقرون به صرفه می توانید تحولی نو در کسب و کار خود ایجاد کنید، برای آنکه محصول خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش در بیاورید و یا به مشتریان آنلاین خود این اطمینان را بدهید که به سلامت و زیبایی محصولات خریداری شده شان هیچ آسیبی نخواهد رسید. به عبارت ساده تر خرید هارد باکس برای بسته بندی محصولات بر جذابیت محصول می افزاید و موجب می گردد افراد برای خود و دیگران خریدهای بسیاری داشته باشند. بهترین هارد باکس ها را از کجا می توان خریداری کرد؟ پاسخ این سوال هم به راحتی در گوگل پیدا خواهد شد.

بهترین شرکت فراوری کارتن کجاست؟

امروزه در کشور ایران شرکت های فراوری کارتن بسیار زیادی فعالیت می نمایند، اما یکی از بهترین شرکت های فراوری کارتن شرکت سپیدار کارتن است که از سال 1392 در حال فعالیت می باشد. شرکت سپیدار کارتن که در شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده دارای کادر و پرسنلی مجرب بوده و با استفاده از متریال مرغوب بهترین هارد باکس ها را فراوری می نماید. ناگفته نماند که شرکت سپیدار کارتن در زمینه طراحی و فراوری انواع جعبه های سه لایه تا پنج لایه، چاپ لمینت، پاپ فلکسو، خدمات لیزر و… نیز فعال بوده و با ارائه بهترین کیفیت مشتریان خود را راضی نگاه داشته است.

کیفیت کار شرکت فراوری کارتن سپیدار موجب شد تا صنایع و شرکت های مختلفی از سپیدار کارتن جعبه های مورد احتیاج خود را خریداری نمایند. از جمله شرکت هایی که با سپیدار کارتن کار نموده اند می توان به شرکت بستنی شاد، صنایع غذایی هانی، شرکت کشت و صنعت ورامین، شرکت شکلات مرداس و… اشاره نمود. این حجم از هواداران سپیدار کارتن نشانگر آن است که همیشه بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه می نماید.

وبسایت شرکت سپیدار کارتن

برای آنکه اطلاعات دقیق تری در رابطه با فراوریات شرکت سپیدار کارتن به دست بیاورید تنها کافی است به وبسایت رسمی این مجموعه وارد شوید. در وبسایت رسمی سپیدار کارتن می توانید با انواع هارد باکس، جعبه های مختلف و… آشنا شوید و ضمن دریافت مشاوره غیرحضوری به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. با وجود شرکت سپیدار کارتن کسب و کارهای اینترنتی هیچ نگرانی برای بسته بندی محصولات خود نخواهند داشت…

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14633

به "بهترین فراوری کننده هارد باکس را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فراوری کننده هارد باکس را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید