افزایش خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و صنایع مستقر در استان بوشهر

به گزارش بانیما، خبرنگاران/بوشهر مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از افزایش خدمات بانک توسعه تعاون به صنایع، سازمانها و تعاونی ها در استان بوشهر خبر داد.

افزایش خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و صنایع مستقر در استان بوشهر

سید مجتبی حسینی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: استان بوشهر به علت قرار دریافت در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، گمرکات، صنعت صید و صیادی و وجود ذخائر نفت و گاز (پارس جنوبی و شاقتصادی)، کشاورزی و نخلداری و نیروگاه هسته ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی خاصی برخوردار است.

وی افزود: خدمات بانکداری شرکتی، صدور ضمانت نامه ها، ارائه محصولات ویژه اختصاصی به تعاونی ها و اتحادیه ها و امضای تفاهم نامه های ملی و استانی از مهم ترین سرفصل های همکاری با صنایع بزرگ، سازمانها و تعاونی ها در استان بوشهر است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: در انتها سال 1398 این بانک دولتی مبلغ 1934 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده که بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش خدمات و بازرگانی با مبلغ 1257 میلیارد ریال است.

حسینی در انتها شرح داد: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و رونق بخشی به کسب و کارهای استان از روینمودهای اصلی در بانک توسعه تعاون بوده که در سال جهش تولید برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10005

به "افزایش خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و صنایع مستقر در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و صنایع مستقر در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید