اطلاعات خود را در سامانه خودمراقبتی سلامت وزارت بهداشت ثبت کنید

به گزارش بانیما، سخنگوی وزارت بهداشت از شهروندان خواست برای ثبت اطلاعات خود به سامانه خودمراقبتی سلامت مراجعه نمایند.

اطلاعات خود را در سامانه خودمراقبتی سلامت وزارت بهداشت ثبت کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح آمار ثبت اطلاعات شهفرایندان در سامانه خود مراقبتی سلامت گفت: هر روز عصر اقای رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت گزارش طرح عمومی مقابله با کرونا ویروس را ارائه می نمایند که تا به امروز 30 میلیون نفر از مردم کشور در سامانه سلامت به ادرس https://salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت نموده اند و به این ترتیب برای بیش از 30 میلیون نفر غربالگری اجرا شده است.

وی اضافه نمود: امیدواریم با مشارکت افرادی که تا به امروز اطلاعات خود را در این سامانه ثبت ننموده اند به بیشترین پوشش جمعیتی در این سامانه برسیم.

وی با تاکید بر اینکه از روز گذشته استان سمنان به لحاظ فراوانی مبتلایان قطعی کویید19 به صدر استانها آمده و از قم پیشی گرفته است، اضافه نمود: باید از همه افرادی که از هرگونه سفر و تجمع غیر ضرور خودداری نموده اند تشکر کنیم و به اقلیتی که این موارد را رعایت ننموده اند توصیه مؤکد داریم که استانهای ما پذیرای مسافران نوروزی نخواهند بود. بی تردید اگر فرایند خودداری از سفرها در روزهای آینده حفظ گردد در روزها و هفته های آینده نتیجه آن در آمارها به صورت مشهود قابل مشاهده خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8274

به "اطلاعات خود را در سامانه خودمراقبتی سلامت وزارت بهداشت ثبت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات خود را در سامانه خودمراقبتی سلامت وزارت بهداشت ثبت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید