استقلال احتیاج به تمارض ندارد، تمدید قراردادها بعد از قرنطینه

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران احمد سعادتمند در خصوص عملکرد ماهانه استقلال و شرایط این تیم گفت: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم گزارشی در خصوص افزایش سرمایه و فعالیت های عظیم مالی با مشارکت شما طرفداران را ارائه کنیم.

استقلال احتیاج به تمارض ندارد، تمدید قراردادها بعد از قرنطینه

وی ادامه داد: در درجه اول آرزوی سلامتی برای همه خانواده بازیکنان را دارم. متاسفانه 13 بازیکن ما تست ویروس کرونایشان مثبت اعلام شد و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابند تا بتوانند در آینده به باشگاه یاری نمایند.

سعادتمند اضافه نمود: در شرایط خوبی نیستیم. شرایط کرونا در چند استان به حالت قرمز درآمده و همه باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی تاکید نمود: کوشش کردیم بخش دیگری از پرداختی ها را به تیم داشته باشیم. خوشبختانه 26 نفر از مجموعه تیم اعم از کادر فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت نموده و تا پنجشنبه بخش دیگری از مطالبات را تقدیم خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان هم گفت: بحث بعدی ما در خصوص تعهدات ما در قراردادها است. باید تمام تعهدات خود را انجام دهیم تا تیم به آرامش برسد ضمن اینکه با تعدادی از بازیکنان قرار است صحبت های اولیه را در خصوص تمدید قرارداد انجام داده ایم. البته این موضوع به بعد از قرنطینه دو هفته ای تیم بر می گردد تا ما مجددا صحبت های خود را با بازیکنان انجام دهیم.

وی گفت: تمام توان خود را به کار می بندیم تا شاکله تیم را حفظ نموده زیرا این بازیکنان سرمایه های باشگاه برای فصل آینده هستند.

ادتمند در ادامه گفت: ما در همین گزارش ماهانه که در 16 خرداد اعلام کردیم، گواهی بند د برای مالکیت کمپ مرحوم حجازی از وزارت اقتصاد و دارایی و هیئت وزیران و واگذاری و صدور سند را نهایی کردیم. با چند سرمایه گذار هم صحبت نموده و در کوششیم تا دو سال آینده یک کمپ استاندارد را داشته باشیم.

وی گفت: برای استادیوم مرغوبکار هم کوشش می کنیم ضمن اینکه به دنبال واگذاری استادیوم امام رضا هستیم تا سند آن را هم دریافت کنیم.

سعادتمند توضیح داد: مراحل خاتمهی مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی در حال اجرا است و می خواهیم به بازار بورس ورود کنیم. در سه ماه گذشته فاز به فاز کار را پیش بردیم و کوشش می کنیم تا بتوانیم کارهای عظیمی انجام دهیم.

وی اضافه نمود: جلسه بسیار خوبی را با یک هلدینگ برگزار کردیم و مقرر شد در یک فضای مشترک اقدمات خوبی برای باشگاه استقلال و شرکت متقابل انجام بگیرد.

سعادتمند گفت: پیش نویس یک اقدام خوب که همان بحث راه اندازی موزه استقلال است را آغاز کردیم و می خواهیم در یکی از بهترین مناطق تهران این موزه را افتتاح کنیم. به من گفته بودند تاریخ را اعلام نکن اما من چون می خواهم کار سرعت بیشتری پیدا کند کوشش می کنیم تا در زودترین زمان این اتفاق صورت بگیرد تا بتوانیم در آن تالار همه جشن های عظیم باشگاه را برگزار کنیم و هم طرفداران بتوانند از موزه دیدن نمایند.

وی توضیح داد: با چند شرکت عظیم مالی هم که دارای ارزش بالایی هستند صحبت کردیم. پیش چند قرارداد آماده است که این قراردادها می تواند یاری بسیار شایانی به استقلال کند. همه این اتفاقات با نظارت دستگاه های نظارتی انجام خواهد گرفت تا هیچ شک و شبهه ای در آن وجود نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن دو عضو جدید هیئت مدیره گفت: آقایان عبدیان و زبده به جمع ما اضافه شدند . از زحمات کامران منزوی هم تشکر می کنم. هیئت مدیره بیشتر به سمت فعالیت های مالی می رود تا مسائل را در کنار یکدیگر حل کنیم. در ضمن دغدغه عظیمی داشتیم و آن هم بحث کارگزار بود. جلسات متعددی را برگزار کردیم و آقای خلیل زاده در این بخش یاری بسیاری کردند. چندین بار به دادسرا رفتیم تا این پرونده هر چه زودتر بسته گردد و بتوانیم با کارگزار جدید موفقیت های زیادی داشته باشیم.

وی توضیح داد: قرار بود امروز از اپلیکیشن باشگاه رونمایی کنیم اما متاسفانه به خاطر شرایطی که در کشور وجوددارد این رونمایی به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه نمود: بحث مذاکرات هلدینگ مجموعه انقلاب را داشتیم و توانستیم تا خاتمه فصل پائیز استخر 4 فصل این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار تیم قرار دهیم که با آغاز تمرینات سالن بدنسازی، زمین چمن و استخر به صورت رایگان در اختیار باشگاه خواهد بود. اگر چه هیچ کدام از اینها متعلق به استقلال نیست اما کوشش می کنیم با حمایت طرفدارانمان چنین مجموعه ای را برای خودمان آماده کنیم.

وی در خصوص بحث شکایت شفر و بویان گفت: رای بویان قطعی است. شفر هم همینطور. البته قسمت اعظم پرداختی بویان طبق مکاتباتی که با فیفا داشتیم به وسیله آنها پرداخت خواهد شد وبخشی که مربوط به ما است به زودی پرداخت می گردد. خطری ما را تهدید نمی کند و می توانیم بر مسائل غلبه کنیم. در خصوص شفر هم به وسیله فیفا دفاعیات خود را فرستاده ایم. آنها دیروز جلسه انضباطی داشتند و دفاعیات ما را دیده اند حالا باید منتظر رای فیفا باشیم چون ارقام بسیار سنگین است ولی کوشش می کنیم مسائل را یک به یک از پیش رو برداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بخش خاتمهی صحبت های من اختصاص به اتفاقات خاتمهی چند روز اخیر را دارد که قابل هضم نیست. استقلال دروغ نمی گوید، شرف دارد، عزت دارد در ایران و آسیا مایه افتخار بوده و پرافتخارترین باشگاه است و دلیلی برای تمارض نداریم و هیچ تمارضی طی 75 سال گذشته از این تیم دیده نشده است.

وی تاکید نمود: دوستان خودشان را به آب و آتش نزنند. آماده مسابقه هستیم و کوشش برای کسب افتخار و ستاره سوم که دور از دسترس نیست را داریم.

وی در خاتمه گفت: مهمتر از هر چیزی سلامتی بازیکنان و مردم است. ورزش قهرمانی سخت است و امیدوارم همه در سلامت کامل باشند و طرفداران بدانند که آنها سهامدار، شریک وصاحبان اصلی باشگاه هستند وما همه توان خود را برای موفقیت استقلال بکار خواهیم بست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10683

به "استقلال احتیاج به تمارض ندارد، تمدید قراردادها بعد از قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال احتیاج به تمارض ندارد، تمدید قراردادها بعد از قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید