استعفای انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس

به گزارش بانیما، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد. علت این استعفا اختلاف با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است.

استعفای انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس

سرویس اخبار - محمدحسن انصاری فرد بامداد سه شنبه بیستم اسفند گفت: عصر دوشنبه بدون اطلاع من در جلسه ای مدیر روابط عمومی باشگاه از سوی هیات مدیره برکنار شد که این اقدام مورد قبول من نبود.

وی در ادامه به نکته عجیبی اشاره نمود و ادامه داد: هیات مدیره اعلام نمود که وزیر خواسته است مدیر روابط عمومی را تغییر دهیم.

انصاری فرد اضافه کرد: اقدامات و زیر ساخت های خوبی را فراهم کردیم اما منابع مالی ما از سوی بعضی ها قفل شد. هیات مدیره هیچگونه هماهنگی و همکاری با من نداشت و بارها در جلسات به من بی احترامی می شد. به طور مثال روز دوشنبه معاون مالی ما را به باشگاه راه ندادند.

وی اضافه کرد: آنان اعلام نمودند که مدیر روابط عمومی باشگاه مانع از هزینه کردن حامی مالی است که این صحبت عجیبی است.

انصاری فرد گفت: حدود 6 ماه یک جای خالی در هیات مدیره وجود دارد اما من را عضو نکردند و بارها این موضع را به وزیر ورزش اعلام نمودم که اگر من را نمی خواهید چرا حکم مدیرعاملی زده اید؟

وی گفت: وزیر، جلسات خود را با رسولی پناه که رییس هیات مدیره است برگزار می کرد و من غریبه بودم.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در مورد بدهی های سنگین باشگاه شرح داد: منابع مالی خوبی در باشگاه برای پرداخت بدهی ها وجود دارد. دوستان اجازه ندادند ما کار کنیم و طرفداران نگران نباشند، چرا که خود دوستان بدهی را پرداخت می نمایند.

وی گفت: عاشق پرسپولیس و طرفداران هستم و همکارانم حدود هفت ماه بدون حقوق کار کردند. می روم چون نمی توانم بی احترامی را تحمل کنم.

منبع: ایرنا

منبع: setare.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8463

به "استعفای انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید