ادامه اعتراضات علیه قرنطینه در آمریکا و همراهی ترامپ با معترضان

به گزارش بانیما، اعتراضات به قرنطینه در شهرهای آمریکا با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می گردد که از حمایت ترامپ برخوردار است اما فرمانداران برخی ایالت ها گفتند تصمیم ندارند عجله نمایند چرا که می تواند به شیوع بیشتر کرونا منجر گردد.

ادامه اعتراضات علیه قرنطینه در آمریکا و همراهی ترامپ با معترضان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تظاهرات کنندگان در بسیاری از ایالت های آمریکا روز شنبه خواهان برطرف محدودیت های اعمال شده برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا شدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات روز شنبه که اغلب آنها را طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تشکیل می دادند به اجرای قرنطینه اعتراض کردند.

رئیس جمهوری ایالات متحده که از تظاهرات کنندگان حمایت نموده است روز آدینه در صفحه توئیتر خود خواهان آزادسازی چند ایالتی شد که فرمانداران دموکرات آنها محدودیت هایی را برای مقابله با شیوع بیماری همه گیر کووید 19 به اجرا گذاشته اند.

دونالد ترامپ همچنین گفته است که از نظر او بعضی فرمانداران در اعمال محدودیت زیاده روی نموده اند.

به گزارش یورونیوز، نوادا، ویسکانسین، ایندیانا، کالیفرنیا، نیوهمپشایر، تگزاس و اوهایو از جمله ایالت هایی بودند که روز شنبه شاهد برگزاری تظاهرات علیه محدودیت های اعمال شده از سوی فرمانداران بودند. شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات شهر کنکورد در نیوهمپشایر مسلح بودند و یا چهره های خود را پوشانده بودند.

از سوی دیگر شرکت کنندگان در تظاهرات ایالت تگزاس از پیامدهای مالی محدودیت های اعمال شده ابراز نگرانی کردند. یکی از این تظاهرات کنندگان در شهر آستین می گوید: ما در آمریکا حقوقی داریم که در قانون اساسی بر آن تاکید شده است. ما حق داریم کار کنیم، حق داریم امرار معاش کنیم، حق داریم آزادانه تجمع کنیم. این حقوق را نمی توان بر پایه دلایل علمی ناقص نقض کرد.

دونالد ترامپ که به دنبال بازگشایی دوباره اقتصاد آمریکا است چند روز پیش بیان کرد که فرمانداران هر ایالت در خصوص زمان برطرف محدودیت های اعمال شده برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا تصمیم گیری خواهند کرد.

اندرو کوئومو، فرماندار ایالت نیویورک که کانون اصلی شیوع این ویروس در آمریکا است روز شنبه به طور تلویحی از دونالد ترامپ به دلیل سیاسی کردن موضوع اجرای قرنطینه در این کشور انتقاد کرد.

آمریکا تا به امروز در میان کشورهای دنیا بیشترین خسارت جانی را از شیوع بیماری کووید 19 دیده است. بنا به آمارها تا به امروز بیش از 39 هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور از 700 هزار نفر فراتر رفته است.

+

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9105

به "ادامه اعتراضات علیه قرنطینه در آمریکا و همراهی ترامپ با معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اعتراضات علیه قرنطینه در آمریکا و همراهی ترامپ با معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید