622 کیلومتر از راههای کشور روسازی آسفالت می گردد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا کدخدازاده شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح 7 کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور هراز با اشاره به اینکه برای 622 کیلومتر از جاده های کشور پروژه روسازی آسفالت تعریف کردیم که تا اکنون 185 کیلومتر از آن آماده شده است، اضافه نمود: این 185 کیلومتر در استان خراسان شمالی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی و خراسان رضوی و غیره اجرا شده است و تا اردیبهشت سال آینده به خاتمه می رسد.

622 کیلومتر از راههای کشور روسازی آسفالت می گردد

وی با بیان اینکه در مازندران چندین پروژه آماده بهره برداری داریم و هم اکنون به صورت آزمایشی راه اندازی شده اند، اضافه نمود: کمربندی نور - رویان، کمربندی محمودآباد و چند پروژه دیگر الان برای تردد به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته است و اردیبهشت 98 افتتاح می گردد.

کد خدازاده با اشاره به اینکه از آمل تا پلیس راه بایجان چهار خطه شده است، اضافه نمود: در محدوده آمل تا بایجان تنها محدوده سد هراز چهار خطه نشده است که راه جایگزین در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه امروز حدود 7 کیلومتر از محور هراز با هزینه بالغ بر 53 میلیارد تومان بهره برداری شد، گفت: 4 کیلومتر در محدوده پارک جنگلی، 500 متر محدوده بلبل خون و 2.5 کیلومتر در محدوده تونل شماره 5 و یا منطقه ناندل افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2234

به "622 کیلومتر از راههای کشور روسازی آسفالت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "622 کیلومتر از راههای کشور روسازی آسفالت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید