31 پروژه آموزشی همزمان با سال تحصیلی جدید در قزوین افتتاح می گردد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، سالار قاسمی در مراسم اعزام کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی به مدارس استان قزوین که روز یکشنبه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید اظهارداشت: با حضور جناب آقای حمیدی در معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اقدامات ماندگاری در عرصه ورزش مدارس انجام گردیده است.

31 پروژه آموزشی همزمان با سال تحصیلی جدید در قزوین افتتاح می گردد

وی اعلام کرد: این کاروان همزمان با سراسر کشور با همه تنگناها و ناملایمات اقتصادی و مالی برای تقویت نشاط، شادابی و پویایی عازم مدارس می گردد تا با توزیع وسایل ورزشی به توسعه رشته های ورزشی و سلامت دانش آموزان یاری گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: در سالهای اخیر اقدامات کیفی و کم هزینه در کشور ئدر عرصه ورزش پایه گذاری گردیده و با احیای انجمن های ورزشی، برگزاری المپیادهای ورزشی به پویایی و نشاط دانش آموزان یاری گردیده است.

قاسمی اعلام کرد: برای تامین این وسایل ورزشی حدود یک میلیارد تومان هزینه گردیده و امیدواریم حرکت خوبی در پویایی ورزش مدارس محسوب گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از کارهدی خوب ما در قزوین توجه به پیشکسوتان است.

وی اظهارداشت: سال تحصیلی جدید را با شعار تحول بنیادین مبتنی بر سند بنیادین شروع می کنیم و در این راه به مدیران خلاق احتیاج داریم و تعالی مدیریت و مدیر کیفی را مورد توجه قرار داده ایم تا برنامه ها به نشاط علمی منجر گردد.

قاسمی گفت: رویکرد ما ایجاد نشاط علمی و تربیتی است و معتقدیم دانش آموزان باید مهارت زندگی را بیاموزند تا در آینده بتوانند مسیر درست زندگی را انتخاب نمایند.

افتتاح 35 پروژه در سال تحصیلی جدید

وی اعلام کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان تعداد 31 پروژه آموشی در مدارس استان قزوین افتتاح خواهد شد.

قاسمی اضافه نمود: این پروژه ها در 18 ماه گذشته اجرا گردیده و با بهره برداری از آن به سمت پویایی در مدارس پیش خواهیم رفت.

وی اظهارداشت: امروز به همراه معاون تربیت بدنی وزارت خانه بازدیدی از مجموعه شهید رجایی، اردوگاه یانس آباد، استخر روباز ورزشی، طرح جامع اردوگاه، زمین های پینت بال و تنیس انجام خواهد شد تا ظرفیت های ورزشی استان را نشان دهیم.

قاسمی اضافه نمود: در طول سال تحصیلی فعالیت های زییستی و تربیت بدنی مورد توجه جدی است تا در کنار تعلیم دانش به سلامت جسمی وروحی دانش آموزان نیز توجه گردد.

کاروان پویایی، شادابی و سلامتی برای توزیع یک میلیارد تومان وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی عازم مدارس استان قزوین شد.

این وسایل شامل توپ، تور، تخته بسکتبال، میله والیبال، تشک دراز نشست، راکت بدمینتون و تنیس روی میز، تنیس خاکی، مانع کله قندی و کاور ورزشی است و در بیش از 400 مدرسه توزیع می گردد.

این وسایل ورزشی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه داشته و زمینه توسعه فعالیتهای ورزشی دانش آموزان در مدارس را فراهم می نماید.

همچنین بیش از 650 میلیون تومان وسال بهداشتی شامل: فشارسنج، یاری های اولیه، وسیله سنجش و اندازه گیری قد، چارت بینایی و ترازو، مسواک، خمیر دندان، ابسلانگ، دستکش یک بار مصرف برای 450 مدرسه تهیه گردیده که در قالب کاروان سلامت امروز برای انجام مراقبتهای بهداشتی در مدارس توزیع می گردد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 589

به "31 پروژه آموزشی همزمان با سال تحصیلی جدید در قزوین افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 پروژه آموزشی همزمان با سال تحصیلی جدید در قزوین افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید