10 بازیگر مرد برتر سریال های درام قرن 21؛ سلاطین جعبه جادویی

به گزارش بانیما، همزمان با دوران طلایی سریال های تلویزیونی، بازیگران تلویزیونی هم پیشرفت قابل توجهی داشتند. برایان کرنستون پیش از برکینگ بد هم در فیلم ها و سریال ها بازی می کرد اما نقش والتر وایت بود که او را به عنوان یک بازیگر درجه یک معرفی کرد. از آن طرف بازیگران مشهور و تثبیت شده در سینما مثل کوین اسپیسی هم به تلویزیون آمدند و سطح بازی های در سریال ها بالاتر رفت. در سال های اخیر بازیگران درام های تلویزیونی تبدیل به ستاره های بزرگی شده اند. آن ها در نقش های مختلف از رئیس جمهور گرفته تا گنگستر یا حتی آدم های معمولی بازی های متقاعدکننده و شگفت انگیزی دارند. در لیست زیر می خواهیم نگاهی بیاندازیم به بهترین بازیگران نقش اصلی سریال های درام تلویزیونی قرن 21 که درخشیده اند.

10 بازیگر مرد برتر سریال های درام قرن 21؛ سلاطین جعبه جادویی

10. رامی مالک برای آقای ربات (Mr. Robot)

رامی سعید مالک 12 می 1981 در کالیفرنیا چشم به جهان گگردد. او فعالیت خود در مقابل دوربین را از سال 2004 و با حضور به عنوان یک بازیگر میمان در سریال دختران گیلمور (Gilmore Girls ) آغاز کرد. مالک خیلی زود جذب سینما شد و با حضور در فیلم شب در موزه (Night at the Museum) سال 2006 توانست خودش را بیش از پیش به سینما معرفی کند، اما نقطه عطف کارنامه مالک حضور در سریال تحسین شده استیون اسپیلبرگ به نام اقیانوس آرام (The Pacific) بود.

رامی مالک 24 ژوئن 2015 در نقش الیوت آلدرسون از شبکه یواس ای نتورک (USA Network) روی صفحه تلویزون ظاهر شد. الیوت یک هکر و مهندس امنیت رایانه است که از اختلال افسردگی اساسی و اختلال اضطراب اجتماعی رنج می برد.

برای این که پیچیدگی های نقش مالک مشخض گردد احتیاج نیست بیش از این درباره داستان این سریال چیزی بگوییم. مالک در آقای ربات بیش از آن که حرف بزند، سکوت می نماید و بیش از آن که جنب و جوش داشته باشد، ثابت است.

آخرین قسمت آقای ربات 22 دسامبر 2019 پخش شد. درست چند ماه بعد از این که مالک اولین نامزدی و اولین اسکار کارنامه خود را برای بازی در فیلم بوهمین راپسودی (Bohemian Rhapsody ) به دست آورده بود.

جوایز و افتخارات رامی مالک برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 1 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 3 نامزدی
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 2 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 2 نامزدی

9. مایکل سی هال برای دکستر (Dexter)

هال متولد 1 فوریه 1971 کارولینای شاقتصادی است. او کار خود را از دوران مدرسه و با تیاتر آغاز کرد و بعدها وقتی سال 2001 برای نخستین بار در سریال شش فوت زیر زمین (Six Feet Under) شبکه اچ بی او (HBO) مقابل دوربین رفت، جهت زندگی جدیدی برایش رقم خورد.

هال از همان نخستین سریال تلویزیونی خود به عنوان یک استعداد و بازیگری آینده دار توجه همه را به خود جلب کرد و توانست دو سال پیاپی به همراه تیم بازیگری سریال شش فوت زیر زمین جایزه بهترین تیم بازیگری را از جشنواره انجمن بازیگران فیلم به دست آورد.

پس از شش فوت زیر زمین دیگر هال بازیگری شناخته شده بود و در تلویزیون به عنوان مهره ای قدرتمند نام و اعتباری برای خود رقم زده بود. یک سال پس از اتمام آخرین فصل سریال شش فوت زیر زمین در سال 2005، هال این بار با یکی از ماندگارترین شخصیت های تاریخ سریال های تلویزیونی به جعبه جادویی بازگشت.

دکستر مورگان که برای بخش جنایی پلیس میامی به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون کار می نماید، هم زمان یک آدم کش زنجیره ای هم می باشد و قاتلانی را که از شکاف های سیستم قانونی گریخته اند، شکار می نماید.

از همین خلاصه داستان سریال معین است که تمام بار سریال بر دوش بازیگر نقش دکستر خواهد بود. بازیگری که هم زمان باید قانونمند، روانی، متشخص، با وجدان و بی رحم باشد. از یک طرف او یک کارمند دولت است، از طرف دیگر یک قاتل زنجیره ای است، اما او هر کسی را نمی کشد، بلکه کسانی را می کشد که لیاقتشان مرگ است؛ شخصیتی پیچیده که سرشار است از غافلگیری.

نخستین قسمت سریال نود و شش قسمتی دکستر در تاریخ 1 اکتبر 2006 از شبکه شوتایم (Showtime) پخش شد و آخرین قسمت آن 22 سپتامبر 2013.

جوایز و افتخارات مایکل سی هال برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 5 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 5 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 4 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ساترن (Saturn Awards): 7 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 5 نامزدی، 1 برنده

8. مارتین شین برای بال غربی (The West Wing)

مارتین شین یا همان رامون آنتونیو جراردو استیوز متولد 3 اوت 1940 است و در دیتون اوهایو به جهان آمده است. او دهه ها فعالیت سینمایی و تلویزیونی خود را از حضوری کوتاه در سریال فلیپر (Flipper ) سال 1966 آغاز کرد و اولین حضور سینمایی خود را سال 1968 در فیلم موضوع شاخه های گل رز بود (The Subject Was Roses ) تجربه کرد.

22 سپتامبر 1999 روزی بود که اولین قسمت سریال آرون سورکین با نام بال غربی از شبکه ان بی سی (NBC) پخش شد. سریالی که به زندگی مشاوران سیاسی ریاست حمهوری که باید یک کشور را اداره نمایند می پردازد.

شین در این سریال شخصیت جد بارلت را مقابل دوربین می برد. رئیس جمهور جدید آمریکا که به طور غیرمنتظره ای توانسته است نامزدی حزب دموکرات را به دست بیاورد و بیماری ام اس خود را از دیگران مخفی می نماید. نشخصیتی که خود شین آن را ترکیبی از جان اف. کندی، جیمی کارتر و بیل کلینتون توصیف نموده است.

آخرین قسمت این سریال 156 قسمتی در تاریخ 14 می 2006 از تلویزیون پخش شد.

شین در سریال سورکین یک بار دیگر به همه یادآوری می نماید که حاصل سال ها تجربه است و در کنار این تجربه، هنوز همان طراوت و جوانی اینک آخرالزمان (Apocalypse Now) را هم در وجود خود زنده نگه داشته است.

جوایز و افتخارات مارتین شین برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 6 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 5 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 4 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 5 نامزدی، 2 برنده

7. هیو لوری برای دکتر هاوس (.House M.D)

جیمز هیو کالم لوری 11 ژوئن 1959 در آکسفوردشر انگلستان به جهان آمد. نمایش لوری که آن را به همراه اما تامپسون روی صحنه تئاتر برده بود، در می 1982 از روی آنتن تلویزیون هم پخش شد و لوری را به جهان معرفی کرد.

لوری پیش از بازی در سریال دکتر هاوس در بیست و شش سریال تلویزیونی مختلف به ایفای نقش های مختلف اصلی و فرعی پرداخت تا این که در 16 نوامبر 2004 همه جهان را با شخصیتی که از شبکه فاکس (Fox) به آن ها معرفی می کرد، شگفت زده نمود.

گریگوری هاوس یک نابغه پزشکی مردم گریز است و به داروی مسکن اعتیاد دارد. هاوس به دنبال تشخیص های متفاوت خود مدام با پزشکان دیگر و مدیر بیمارستان درگیر می گردد.

لوری در دکتر هاوس یک سمفونی بازیگری است. او در مواقع لزوم سکوت می نماید و در مواقعی که دیگر نمی تواند سکوت را تحمل کند با تمام توان فریاد برمی آورد. آخرین قسمت این سریال هشت فصلی و 177 قسمتی در 21 می 2012 پخش شد.

جوایز و افتخارات هیو لوری برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 6 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 6 نامزدی، 2 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 3 نامزدی، 2 برنده
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 6 نامزدی، 2 برنده

6. کوین اسپیسی برای خانه پوشالی (House of Cards)

حالا دیگر نه تنها عاشقان سینما بلکه قاضی ها و وکیل ها و فعالان حقوق بشر هم نام کوین اسپیسی را می شناسند. کوین که 26 ژوئیه 1959 در نیوجرسی آمریکا به جهان آمد، فعالیت خود را در دهه 1980 از تیاتر آغاز کرد.

او فعالیت سینمایی خود را از سال 1986 با فیلم دل سوختگی (Heartburn ) آغاز کرد و در تلویزیون هم سال 1987 برای نخستین بار در یک قسمت از سریال اکولایزر (The Equalizer) به ایفای نقش پرداخت.

اسپیسی خیلی زود در سینما با بردن دو اسکار بازیگری، یکی برای فیلم مظنونین همیشگی (The Usual Suspects) و دیگری برای زیبایی آمریکایی (American Beauty)، به عنوان یکی از عظیمترین بازیگران تاریخ نام خود را جاودانه کرد، اما برای جاودانه شدن در تلویزیون او باید بیش تر صبر می کرد.

در 1 فوریه 2013 اولین قسمت از سریال سیاسی روانشناختی دیوید فینچر از شبکه نت فلیکس (Netflix) پخش شد. سریالی که خیلی زود توجه ها را به خودش و بازیگر مرد نقش اول اش جذب کرد.

فرانک اندروود سیاستمداری جاه طلب که برای رسیدن به هدف خود یعنی ریاست جمهوری آمریکا هر کاری می نماید حتی قتل. اسپیسی یک بار دیگر در نقشی مقابل دوربین می رفت که همواره خودش را در آن اثبات نموده بود. نقشی که زندگی ای دوگانه را از سر می گذراند. یک مرد متشخص و سیاستمدار که در خفا کارهای وحشتناکی برای رسیدن به هدف خود می نماید.

اسپیسی اما تنها توانست در 5 فصل از 6 فصل خانه پوشالی با آن همراه باشد چرا که پس از آن رسوایی های اخلاقی اش او را برای همواره یا حداقل تا به امروز از جهانی هنر دور نگه داشته است.

فصل ششم خانه پوشالی که آخرین قسمت اش در تاریخ 2 نوامبر 2018 پخش شد و تمرکز خود را متوجه شخصیت کلیر آندروود، همسر فرانک، با بازی رابین رایت نموده بود با ریزش مخاطب شدیدی روبرو شد و معین شد که با وجود این که شاید اسپیسی انسان کاملی نباشد، اما برای بیشتر مخاطبان تنها دلیل دنبال کردن خانه پوشالی بوده است.

جوایز و افتخارات کوین اسپیسی برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 5 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 2 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 1 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 4 نامزدی، 2 برنده

5. جیسون بیتمن برای اوزارک (Ozark)

جسون کنت بیتمن 14 ژانویه 1969 در نیویورک چشم به جهان گگردد. بیتمن فعالیت خود را با بازی در یک تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در سریال خانه کوچک (Little House on the Prairie) به ایفای نقش پرداخت. در سینما او برای نخستین بار سال 1986 در فیلم چگونه بفهمم که واقعا عاشق شده ام؟ (How Can I Tell If Im Really In Love) در نقش خودش مقابل دوربین ظاهر شد.

بیتمن در ادامه جهت حرفه ای خود ترجیح داد که در نقش های کمدی به ایفای نقش بپردازد و در ایفای آن ها بسیار پیروز هم عمل کرد و توانست در سال 2005 یک گلدن گلوب و یک جایزه ستلایت در رشته بهترین بازیگر مرد نقش اصلی سریال کمدی یا موزیکال برای سریال پرورش شکست خورده (Arrested Development) به کارنامه خود اضافه کند.

با این حال 2005 اوج کارنامه هنری بیتمن نبود. جیسون 21 جولای 2017 از شبکه نت فلیکس در نقش یک برنامه ریز اقتصادی، مارتی بیرد، که برای کارتل مواد مخدر پول شویی می نماید بر صفحه تلویزیون ها ظاهر شد.

اگرچه بیتمن با حضور ستاره دیگری به نام لورا لینی که نقش همسرش را در اوزارک بازی می نماید، احتیاج ندارد تمام بار سریال را به دوش بکشد، اما او در هر فصل بیش از پیش در نقش فرو می رود و بیش از پیش به تمام مخاطبان جهان ثابت می نماید که یک بازیگر تمام عیار است.

اما همه چیز به همین جا ختم نمی گردد. بیتمن نه تنها در اوزارک تبدیل به یکی از بهترین بازیگران مرد حال حاضر تلویزیون شده، بلکه دو مرتبه نامزد دریافت بهترین کارگردانی دو قسمت از سریال هم شده است که در یکی از آن ها که برای کارگردانی قسمت غرامت ها (Reparations) در فصل دوم بوده است توانسته با جایزه مراسم امی را ترک کند.

آخرین قسمت فصل سوم اوزارک 27 مارس 2020 پخش شد و تاریخ پخش فصل چهارم هنوز توسط نت فلیکس اعلام نشده است.

جوایز و افتخارات جیسون بیتمن برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 3 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 3 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 2 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 3 نامزدی، 2 برنده

4. باب ادنکیرک برای بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)

باب ادنکیرک 22 اکتبر 1962 در ایلینویز به جهان آمد. او فعالیت هنری خود را از نویسندگی برای برنامه پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) از سال 1987 آغاز کرد و بعدها در نقش های مختلفی در همان برنامه مقابل دوربین رفت.

در سینما باب برای اولین بار سال 1993 در فیلم جهانی وین 2 (Waynes World 2) در نقش کوتاهی مقابل دوربین استیون سرجیک رفت. اما نقطه عطف ادنکیرک در کارنامه هنری اش بی شک سریال برکینگ بد (Breaking Bad) بود.

ادنکیرک در برکینگ بد نقش وکیلی به نام ساول را ایفا می نماید که تنها ایده آل زندگی اش پول است. ادنکیرک به قدری درخشان و استثنایی ساول را وارد جهانی برکینگ بد کرد و بعدها توانست آن را از یک نقش مهمان و فرعی به یکی از نقش های اصلی سریال تبدیل کند که با خاتمه برکینگ بد، وینس گیلیگان احساس کرد که ساول هنوز حرف ناگفته دارد.

این گونه بود که در 8 فوریه 2015 یکی از پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان آغاز به پخش شدن کرد و باب ادنکیرک به همه اثبات کرد که می تواند یک سریال را به تنهایی به دوش بکشد و دیگر می تواند از زیر سایه برایان کرانستون و آرون پال بیرون بیاید.

ادنکیرک در نقش سال روایتی از تزلزل و گمگشتگی را به نمایش می گذارد. او تنهای تنها است در جهانیی که به دنبال هدفی دوردست انتخاب نموده است. ادنکیرک در نقش ساول آخرین بار در 20 آوریل 2020 در تلویزیون ظاهر شد و تاریخ پخش فصل ششم سریال هنوز توسط ای ام سی (AMC) اعلام نشده است.

جوایز و افتخارات باب ادنکیرک برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 4 نامزدی
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 4 نامزدی
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 3 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 4 نامزدی

3. جیمز گاندولفینی برای سوپرانوز (The Sopranos)

مگر می گردد لیستی با موضوعیت بهترین های تلویزیون نوشته گردد و نامی از جیمز گاندولفینی و سریال سوپرانوز در آن برده نگردد؟

جیمز جونیور گاندولفینی 18 سپتامبر 1961 در نیوجرسی آمریکا به جهان آمد. گاندولفینی فعالیت خود را با بازی در فیلم های کم بودجه در منهتن آغاز کرد. اولین حضور او در سینما با فیلم شاک! شاک! شاک! (Shock! Shock! Shock) سال 1987 بود و در تلویزیون برای نخستین بار در سریال داور (The Juror) سال 1996 به ایفای نقش پرداخت.

گاندولفینی در سوپرانوز به ایفای نقش آنتونی سوپرانو، رئیس یک خانواده مافیایی ایتالیایی-آمریکایی می پردازد. او در این سریال یکی از ماندگارترین شخصیت های تاریخ تلویزیون را در یکی از بهترین سریال های تاریخ تلویزیون خلق کرد.

آنتونی مردی است که خط درست و غلط برایش مبهم شده است. او دیگر نمی داند باید چه چیزی را مهم تر از دیگری بداند. جهانی او جهانی مرگ و تفنگ و جنایت است و او دیگر تحمل این فشارها را ندارد، اما در همان حال می داند که نمی تواند از این جهان خارج گردد.

نخستین قسمت سریال شش فصلی سوپرانوز در 10 ژانویه 1999 از شبکه اچ بی او پخش شد و آخرین قسمت آن در 10 ژوئن 2007.

گاندولفینی 19 ژوئن 2013 در پنجاه و یک سالگی به دنبال حمله قلبی درگذشت.

جوایز و افتخارات جیمز گاندولفینی برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 6 نامزدی، 3 برنده
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 4 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 2 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 7 نامزدی، 3 برنده

2. جان هم برای مد من (Mad Men)

جان هم 10 مارس 1971 در ایالت میزوری آمریکا به جهان آمد. هم نخستین بار در سریال قرار عظیم (The Big Date) سال 1996 در تلویزیون به ایفای نقش پرداخت و اولین حضور سینمایی اش در فیلم گاوچران های فضا (Space Cowboys) کلینت ایستوود سال 2000 بود.

جان هم در نقش دان دریپر، مدیر اجرایی یک آژانس تبلیغاتی در نیویورک، نخستین بار در 19 جولای 2007 از شبکه ای ام سی بر صفحه تلویزیون ظاهر شد.

هم در مد من بی نقص است. او هویت دوگانه شخصیت خود را در تمام حرکات، نگاه ها، لحن صحبت ها و تصمیم گیری های خود نشان می دهد. دان دریپر که سال ها قبل طی ماموریتی جنگی هویت کس دیگری را دزدیده است در زندگی شخصی خود هم دوگانگی دارد.

او از سمتی خود را عاشق همسرش نشان می دهد، اما از طرف دیگر روابط نامآغاز را یکی پس از دیگری آغاز می نماید. تنها چیزی که او را سرپا نگه می دارد دروغ است. او هرگز حقیقت خود را به افراد زندگی خود نشان نمی دهد.

هم یک پرتره کم نظیر از مردی که به دنبال پر کردن حفره های درونی خود است را مقابل دوربین می آورد. مردی که هیچ کس او را نمی شناسد، حتی خودش.

آخرین قسمت سریال هفت فصلی مد من 17 می 2015 پخش شد.

جوایز و افتخارات جان هم برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 8 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 6 نامزدی، 2 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 4 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 6 نامزدی

1. برایان کرانستون برای برکینگ بد (Breaking Bad)

والتر وایت در خطر اول نشدن در این لیست نیست، والتر وایت خود خطر است.

برایان کرانستون متولد 7 مارس 1956 کالیفرنیای آمریکا است. او فعالیت های هنری خود را از تئاترهای محلی آغاز کرد. اولین حضور سینمایی او در فیلم زنان آمازون در ماه (Amazon Women on the Moon) سال 1987 بود و اولین حضور تلویزیونی اش در سریال برای رقابت با باد (To Race the Wind) سال 1980.

کرانستون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرد و او هم برای نقش های کمدی خود شناخته می شد تا 20 ژانویه 2008. روزی که دیگر برایان کرانستون آن بازیگر کمدی ناپیروز نبود. حالا او هایزنبرگ بود. شاید به همین خاطر است که پوشش والتر وایت ان قدر بر قامت کرانستون می نشیند.

والتر وایت یک معلم شیمی دبیرستان است که درمی یابد سرطان ریه دارد و وقت زیادی برایش باقی نمانده است. پس او برای این که خانواده اش پس از مردن او بتوانند زندگی راحتی داشته باشند، دست به کار می گردد و آغاز به فراوری شیشه می نماید.

والتر دچار یک بحران شخصیتی می گردد. به عقیده خودش او هرگز تصمیم های مهم زندگی خودش را نگرفته است. او در دهه ششم زندگی خودش است و هیچ کس او را نمی شناسد. داستانی شبیه به زندگی کرانستون که از کودکی به بازیگری علاقه داشته است، اما والدینش به او اجازه نمی دادند و همین او را از هم نسلان اش عقب انداخت و باعث شد که سال ها ناشناخته بماند. کدام یک از شما پیش از دیدن برکینگ بد می دانست که برایان کرانستون در نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) اسپیلبرگ ایفای نقش نموده است؟

کرانستون را هیچ کس پیش از برکینگ بد نمی شناخت، همان طور که والتر را هیچ کس پیش از هایزنبرگ شدن نمی شناخت. کرانستون بی شک بهترین بازی تاریخ تلویزیون را در برکینگ بد ارائه داده است. او هم زمان در زندگی حقیقی به عنوان والتر وایت نامرئی است و در زندگی زیرزمینی به عنوان هایزنبرگ یک فرمانروا.

کرانستون پیروز می گردد هم زمان سایه و نور باشد، بخندد و بگرید، شنماینده باشد و مقاوم باشد، ترسو باشد و شجاع باشد و قربانی باشد و قربانی نماینده. برکینگ بد وینس گیلیگان اگر بهترین سریال تاریخ تلویزیون نباشد، یکی از بهترین ها است، اما این سریال بدون برایان کرانستون هرگز به چیزی که امروز هست، تبدیل نمی شد.

تمام شخصیت های دیگری که در لیست بالا از آن ها نام برده شد را شاید بازیگری دیگر می توانست به همین خوبی بازآفرینی کند، اما والتر وایت همان جامه ای بود که بر قامت کرانستون دوخته اند.

آخرین قسمت سریال پنج فصلی برکینگ بد 29 سپتامبر 2013 از شبکه ای ام سی پخش شد.

جوایز و افتخارات برایان کرانستون برای این نقش:

  • جوایز امی (Emmy Awards): 6 نامزدی، 3 برنده
  • جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards): 4 نامزدی، 1 برنده
  • جوایز ستلایت (Satellite Award): 4 نامزدی
  • جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards): 6 نامزدی، 4 برنده

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15658

به "10 بازیگر مرد برتر سریال های درام قرن 21؛ سلاطین جعبه جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازیگر مرد برتر سریال های درام قرن 21؛ سلاطین جعبه جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید