اوج هیجان و بازی در بهترین شهربازی های دبی

به گزارش بانیما، شهربازی ها یکی از مراکز تفریحی هستند که نه تنها برای بچه ها، بلکه برای بزرگترها هم جذابیت زیادی دارند. شما می توانید ساعتها در یک شهربازی سرگرم باشید و از وسایل بازی متنوعی که در آن قرار داده شده اند، لذت ببرید. در این بخش قصد داریم تا معروف ترین شهربازی های دبی را به شما دوستان معرفی کنیم تا بتوانید در سفرتان ساعتهایی را نیز به بازی و تفریح بگذرانید. با ما در ادامه مطلب بهترین شهربازی های دبی همراه باشید تا از شهربازی های معروف دبی اطلاعاتی کسب کنیم.

اوج هیجان و بازی در بهترین شهربازی های دبی
بیشتر بخوانیدسفر به دبی | زیباترین جاذبه های گردشگری دبی

شهربازی ماجراجویی آی ام جی

شهربازی آی ام جی یکی از بهترین شهربازی های دبی بوده که هزاران بازی و سرگرمی متنوع و هیجان انگیز را در خود جای داده است. وسایل بازی این شهربازی عظیم از شخصیت های انیمیشنی مارول الگوبرداری شده اند. از این رو، بسیار مورد توجه بچه ها و نوجوانان قرار دارند. مارول یکی از عظیمترین و مشهورترین شرکتهای سازنده کارتون و انیمیشن در جهان بوده و از جمله آثار مشهور این کمپانی می توان به کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی اشاره نمود. در این مورد از معروف ترین شهربازی های دبی شما می توانید با کاراکترهای انیمیشنی مورد علاقه تان بازی کنید یا با دایناسورهای خطرناک بجنگید و برای چند ساعتی، شور و هیجان را در خود ایجاد نمایید.

روزانه حدود 20000 نفر از این شهربازی بازدید می کنند. زمان کار این مورد از شهربازی های معروف دبی از 11 صبح تا 22 شب هست. هزینه بلیط در اینجا نیز با توجه به سن، قد و توان جسمی افراد برآورد می گردد. در این شهربازی برای بچه های که قدشان زیر یک متر است، هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد. برای بچه ها زیر یک متر و بیست سانت 175 درهم و برای عظیمسالان نیز 195 درهم هزینه بلیط هست. شهفرایندان بالای 60 سال نیز 150 درهم هزینه پرداخت می کنند. هزینه بلیط برای میهمانان کم توان جسمی نیز به دو دسته تقسیم می گردد: افرادی که بالای 1 متر و 20 سانتیمتر قد داشته باشند، 150 درهم و افرادی که قدشان کمتر از 1 متر و 20 سانتیمتر باشد، 100 درهم هزینه پرداخت می کنند.

شهر بچه ها

شهر بچه ها، یکی از بهترین شهربازی های دبی است. پس، اگر بدنبال جایی برای تفریح و سرگرمی فرزندتان هستید، این مکان یک انتخاب مناسب برای شماست. شهر بچه ها اولین شهربازی مختص بچه ها 2 تا 15 سال بوده و تمامی وسایلش نیز برای این رده سنی طراحی شده اند. طراحی این وسایل طوری است که علاوه بر بازی، نکات مفیدی نیز به بچه ها آموزش داده می شوند. در این مرکز علاوه بر بازی های متنوع و سرگرم کننده، فعالیتهایی چون برپایی جشن تولد برای بچه ها و آموزش زبان عربی و انگلیسی نیز اجرا شده و با بچه ها به این زبانها صحبت می گردد. فروشگاه خوراکی نیز از جمله امکانات دیگر این مورد از شهربازی های معروف دبی است.

بچه ها می توانند به همراه خانواده و از طرف مدرسه به این مکان آمده و از بازی و سرگرمی های تفریحی و آموزشی لذت ببرند. والدین بچه ها نیز می توانند در پارک سرسبز کنار این شهربازی با نام پارک کریک (Creek Park) استراحت نموده و منتظر فرزندانشان بمانند. هزینه ورودی این پارک 5 درهم هست. هزینه بلیط این مورد از معروف ترین شهربازی های دبی برای بچه ها 2 تا 15 سال 10 درهم و برای افراد 16 سال به بالا 15 درهم است. برای ورود دو عظیمسال و دو کودک نیز 40 درهم هزینه دریافت شده و برای بچه ها زیر دو سال و افراد معلول هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد.

شهر بچه ها از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 20 آماده پذیرایی و خدمت رسانی به علاقمندان و بازدیدکنندگان محترم هست. بازدید دانش آموزان مدرسه ای از این مورد از شهربازی های معروف دبی نیز در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 14:30 امکانپذیر هست.

لگولند دبی

شهربازی لگولند یکی از بهترین شهربازی های دبی بوده که برای هر گروه سنی مناسب هست. در این شهربازی می توانید از انواع بازی های هیجان انگیز و جذاب برخوردار شوید. یکی از نکات جالب و جذاب این شهربازی، سرپوشیده شدن آن در فصل تابستان است. با توجه به اینکه در این فصل هوای دبی بسیار گرم می گردد، بازی و تفریح در یک مکان سرباز و در زیر نور آفتاب ممکن است شما را اذیت کند و از تفریحتان لذت چندانی نبرید. از این رو، سرپوشیده بودن این مکان باعث کاهش شدت دما در تابستان شده و نگرانی در این زمینه را کم می نماید.

در این مورد از معروف ترین شهربازی های دبی به تمیزی و سلامتی بچه ها اهمیت زیادی داده می گردد. هزینه بلیط ورودی این شهربازی برای یک روز کامل و استفاده از تمامی امکانات از جمله فروشگاه و رستوران هایش 295 درهم است. به یاد داشته باشید که اگر بلیط این شهربازی را تهیه کردید، فقط تا 6 ماه بعد فرصت استفاده از آن را دارید و پس از آن، بلیط شما باطل خواهد شد.

بالیوود لند

شهربازی بالیوود لند یکی از شهربازی های معروف دبی بوده که برای تمامی گروه های سنی مناسب هست. اگر به هند و سینمایش علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به بالیوود لند بزنید. این شهربازی همانطور که از نامش پیداست، از سینمای هند الهام گرفته و تمامی بازی وسرگرمی هایی که در آن دیده می شوند، برگرفته از فیلمهای مشهور هندی هستند. گوش دادن به موسیقی و ترانه های هندی و آشنایی با سبک فیلمهایش از جمله چیزهایی است که شما در بالیوود لند تجربه خواهید کرد.

این مورد از معروف ترین شهربازی های دبی از امکانات دیگری چون فروشگاه های سوغاتی و رستورانهای لوکس نیز برخوردار است. هزینه بلیط در این شهربازی براساس سن افراد، متفاوت هست. این هزینه برای کودک 3 تا 12 سال 245 درهم، افراد عظیمسالی که به تنهایی به آنجا می فرایند، 258 درهم و برای افراد بالای 60 سال 245 درهم است.

سرزمین بازی و تفریح واو بچه ها

سرزمین بازی و تفریح واو بچه ها (WOW Kids Amusement Arcade) یک مکان برای سرگرمی و آموزش بچه ها زیر 14 سال هست. این مرکز با همراهی و همکاری گروهی از بانوان و متخصصان در جهت افزایش مهارتهای فیزیکی، اجتماعی و علمی بچه ها راه اندازی شد. در واقع، می توان گفت واو یک شهربازی جدید دبی نیست، بلکه مکانی است که بچه ها با هم سن و سالهای خود به تعامل پرداخته و با محیط اطرافشان بیشتر آشنا می شوند.

سرگرمی و بازی هایی که در این مورد از شهربازی های معروف دبی وجود دارند، با یاری متخصصان و کارشناسان خبره در این زمینه طراحی و اجرا شده اند. هزینه بلیط در این مکان بستگی به سرگرمی انتخابی بچه ها دارد.

شهربازی سلطنت فانتزی

شهربازی سلطنت فانتزی (Fantasy Kingdom) یک شهربازی است که در مرکز تجاری البستان واقع شده است. البستان در واقع هتلی بوده که برای راحتی مسافران و میهمانان خود امکاناتی مانند یک مرکز تجاری را نیز در این مکان برقرار نموده است. در طبقه همکف این هتل وسایل بازی و سرگرمی برای تفریح مسافران قرار داده شده اند. علاوه بر مسافران هتل، افراد خارج از هتل نیز می توانند از آن استفاده کنند. هزینه استفاده از این مورد از بهترین شهربازی های دبی برای میهمانان هتل رایگان بوده اما، برای سایر بازدیدکنندگان هزینه ای در نظر گرفته شده است.

شهربازی دبی موشنیگیت

دبی موشنیگیت (Motiongate Dubai) یکی از بهترین شهربازی های دبی بوده که در جاده شیخ زاید واقع شده است. این شهربازی نیز مانند شهربازی های دیگر دارای وسایل بازی و تفریحی هیجان انگیز و سینماهای چندبعدی هست. در ابتدای ورود، شما کارتی با مبلغ 2 درهم خریداری می کنید و به اندازه ای که قصد استفاده از وسایل بازی را دارید، آن را شارژ می کنید. شهربازی دبی موشنیگیت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 و روزهای پنجشنبه و آدینه از ساعت 10 صبح تا 24 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هست.

شهربازی دهکده جهانی

شهربازی دهکده جهانی (Global Village) یکی از معروف ترین شهربازی های دبی بوده که در جاده شیخ محمد ابن زاید واقع شده است. دهکده جهانی یک شهربازی فصلی است و فقط از اول نوامبر تا هشتم آوریل باز بوده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هست. این شهربازی دارای یک محیط خانوادگی بوده که می توانید ساعات خوبی را به همراه خانواده در آن بگذرانید. در شهربازی دهکده جهانی علاوه بر 50 وسیله بازی، امکانات دیگری چون 26 رستوران و 36 غرفه تفریحی نیز وجود دارند.

زمان بازدید و تفریح در این شهربازی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 23 و روزهای پنجشنبه، آدینه و تعطیلات رسمی نیز از ساعت 16 تا 1 بامداد هست. دقت داشته باشید که روزهای دوشنبه یک روز خانوادگی است و فقط خانواده ها می توانند وارد شهربازی شوند. هزینه بلیط ورودی 15 درهم هست.

شهربازی اسپارکیز

اسپارکیز (Sparkys) یک محیط خانوادگی و هیجان انگیز است که می توانید برای تفریح و سرگرمی خود انتخاب نمایید. در این شهربازی نیز انواع بازی های مهیج و جذاب مانند ترن های هوایی و چرخ و فلک های موزیکال وجود دارند. سینماهای سه بعدی و سالنهای بولینگ از جمله تفریحات دیگر این شهربازی هستند. شما در اینجا می توانید انواع رستوران و فروشگاه را پیدا نموده و مواد غذایی و خوراکی های خود را از آنجا تهیه نمایید.

شهربازی اسپارکیز در آدرس دبی، البراشا، خیابان دوم واقع شده و ساعت کارش نیز از 10 صبح تا 24 هست. هزینه بلیط در این شهربازی 40 درهم بوده و یک کارت اعتباری به مبلغ 100 درهم نیز دریافت خواهید کرد.

شهربازی سیاره جادویی

شهربازی سیاره جادویی (magic planet) فقط مختص دبی نیست و در شهرهای دیگر امارات نیز شعبه دارد. در حال حاضر، 4 شعبه از این شهربازی در دبی قرار داشته که تمامی آنها امکانات و بازی هایی مشابهی دارند. هزینه بلیط برای بازدید از شهربازی های سیاره جادویی مختلف هست. از این رو، نمی توان مقدار دقیقی را در اینجا بیان نمود. برای بازدید نیز می توانید از ساعت 10 الی 12 صبح تا 22 به این مورد از شهربازی های معروف دبی مراجعه نمایید.

شهربازی ماتل پلی تون

شهربازی ماتل پلی تون (Mattell Playtown) یکی از بهترین شهربازی های دبی بوده که در سیتی واک دبی واقع شده است. وسایل بازی ماتل پلی تون براساس شخصیتهای محبوب تلویزیونی طراحی شده اند. از این رو، محیط آن برای بچه ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است. برنامه های شاد و سرگرم کننده و تفریحات آموزنده یکی از امکانات فوق العاده ای بوده که در این شهربازی می توانید مشاهده نمایید. تفریحات و برنامه های این مکان بگونه ای طراحی شده اند که باعث ارتقای مهارتهای اجتماعی در بچه ها شده و براساس سطح هوشی، مهارتهای دیگر را نیز در آنها پرورش می دهد.

هزینه بلیط این شهربازی برای بچه ها 95 درهم و برای والدین همراه آنها 55 درهم هست. زمان بازدید از ماتل پلی تون در روزهای یکشنبه تا چهار شنبه از 10 صبح تا 22 و پنجشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 24 است.

کیدزانیا

کیدزانیا (Kidzania) در دبی مال واقع شده و محیطی بسیار آموزنده و جالب برای بچه ها دارد. در این مکان، بچه ها می توانند شغلهای گوناگون را با توجه به علاقه خود تجربه نموده و مهارتهای شغلی خود را افزایش دهند. آنها به همراه والدین خود به عنوان سرآشپز در رستوران مشغول به کار می شوند یا به عنوان پزشک در بیمارستان کار می کنند. این فعالیتها علاوه بر جالب بودن، برای آنها آموزنده هستند. از جمله شغلهای دیگر موجود در این شهربازی می توان به پزشک، آتشنشان، کارمند بانک، جراح و ... اشاره نمود. هزینه بلیط برای بچه ها زیر 2 سال 95 درهم، برای بچه ها 4 تا 16 سال 140 درهم و برای عظیمسالان 95 درهم هست.

شهربازی هاب زیرو

هاب زیرو (Hub Zero) به معنای مرکز صفر درجه، یک شهربازی مدرن بوده که در آن می توان انواع بازی های کامپیوتری و فیزیکی با موضوعات اکشن، ورزشی و نوآورانه را تجربه کرد. این شهربازی برای رده های سنی گوناگون مناسب بوده و دارای بازی هایی چون لیزر، تونل 3D، ترن داخلی، اتاق کارائوکه هست. هزینه بلیط معمولی برای یک روز کامل 160 درهم و بلیت وی آی پی آن 260 درهم (228 هزار تومان) است.

فابی لند

فابی لند (Faby land) یک مرکز تفریحی است که می توانید به همراه دوستان و اعضای خانواده به آنجا رفته و ساعاتی را سرگرم باشید. در فابی لند 100 وسیله بازی با جدیدترین تکنولوژی های روز و بیشتر برای گروه سنی 3 تا 20 سال طراحی شده اند ولی، افراد دیگر نیز می توانند از آنها استفاده کنند. برای بازدید و تفریح در این مرکز، شما می توانید به آدرس دبی، دبی فستیوال سیتی، دبی فستیوال سیتی مال مراجعه نمایید. هزینه شهربازی نیز براساس بازی های انتخابی شما محاسبه می گردد. شما می توانید کارت خود را به هر اندازه ای که بخواهید، شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.

شهربازی و پارک آبی واندرلند

واندرلند عمارات (Wonderland UAE) یکی از بهترین شهربازی های دبی بوده که یک پارک آبی را نیز در خود جای داد. در این پارک انواع تفریحات هیجان انگیز و جذاب آبی وجود دارد که خانواده ها، جوانان و نوجوانان را برای ساعتها سرگرم و شاد می کنند.

در واقع، واندرلند یکی از شهربازی جدید دبی بوده که اکنون نیز به عنوان یکی از 8 شهربازی مهم و اصلی این کشور محسوب می گردد. برای استفاده از این شهربازی باید در ساعات 10 صبح تا 24 به واندرلند دبی مراجعه نمایید. هزینه بلیط این مرکز تفریحی نیز برای عظیمسالان، 125 درهم، برای بچه ها 2 تا 4 سال 60 درهم و برای بچه ها زیر 2 سال رایگان هست.

شهربازی فراری ورلد

فراری ورلد (Ferrari World) مجموعه ای عظیم با مساحت 200000 مترمربع بوده که در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است. این مجموعه عظیم که در واقع یکی از عظیمترین شهربازی های سرپوشیده جهان بوده، برای طراحی از ماشینهای فراری الهام گرفته و شما می توانید در بازی های متنوع آن سرعت زیاد را تجربه کنید. علاوه بر بازی های متنوع این شهربازی، نمایش سه بعدی، سالن تئاتر، تاب گردان و زمین بازی مخصوص بچه ها نیز از جمله امکانات تفریحی دیگر هستند. برای غذا خوردن نیز می توانید به رستورانهای متنوع این مکان مراجعه نمایید.

فروشگاه های متنوعی نیز در اینجا وجود دارند که امکان خرید سوغات و لوازم مورد احتیاج را برای شما فراهم می سازند. همچنین، می توانید در استراحتگاه های این مرکز نیز کمی خستگی در کنید. هزینه بلیط در این شهربازی برای بچه ها زیر 3 سال رایگان هست. قیمتها در این مرکز به درهم بوده و سه نوع بلیط طلایی، نقره ای و برنزی برای بازدیدکنندگان وجود دارند. با توجه به نوع بلیطی که تهیه می کنید، دسترسی شما به بخشهای مختلف شهربازی معین می گردد.

هزینه بلیط برنزی: برای عظیمسالان 275 درهم و برای بچه ها زیر 1.3 متر 230 درهم

هزینه بلیط نقره ای: برای عظیمسالان 360 درهم و برای بچه ها زیر 1.3 متر 305 درهم

هزینه بلیط طلایی: برای عظیمسالان 525 درهم و برای بچه ها زیر 1.3 متر 445 درهم

در ادامه بخوانیدتفریحات رایگان در دبی | این هیجانات بی هزینه را ازدست ندهید!بهترین تفریحات شبانه در دبیمنبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10945

به "اوج هیجان و بازی در بهترین شهربازی های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان و بازی در بهترین شهربازی های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید