24 شغلی که می توانید در حین سفر از آنها پول درآورید!

به گزارش بانیما، این شغل ها به شما این امکان را می دهند تا در حین سفرتان پول درآورید، چه از این بهتر! با این روش می توانید هر زمانی که می خواهید در سفر باشید.

24 شغلی که می توانید در حین سفر از آنها پول درآورید!

این ها کارهایی هستند که جهانگردان آنها را انجام داده و جواب گرفته اند. اگر عاشق سفرید اما نمی توانید هزینه اقتصادی سفر طولانی مدت یا حتی کوتاه مدت را تامین کنید، این برترین راه است تا همیشه در جاده بمانید!

1- کافه دار، پیشخدمت

کافه ها، رستوران ها و جاهایی از این قبیل، مکان هایی هستند که کار کردن در آنها تقریبا در همه جای جهان به یک نحو است. اگر به کشوری سفر می کنید که انگلیسی زبان نیست، شاید لازم باشد ابتدا چند هفته ای کلاس بروید تا بتوانید زبان آن را تا حدودی یاد بگرید. البته همانطور که متوجه هستید این شغل برای افردی مناسب است که می خواهند زمان نسبتا زیادی در یک کشور بمانند.

2- راهنمای سفر

می توانید به عنوان تور لیدر برای یک شرکت کار کنید. بعلاوه می توانید خودتان به وسیله اینترنت، اینستاگرام یا برنامه هایی مانند کوچ سرفینگ گردشگران را پیدا کنید و به عنوان تور لیدر فعالیت کنید. برای این کار باید مکان های بکر، رستوران های خوب و تماشای های شهری که در آن هستید را به خوبی یاد بگیرید.

3- مترجمی

مطمئنا برای مترجم بودن باید یک زبان دوم را یاد بگیرید، اما نه به مقدار ای که فکر می کنید! به هر حال خوبی این کار این است که می توانید آن را در سفرهای داخلی و یا کوتاه مدت هم انجام دهید. لازم نیست برای مرکز بزرگی این کار را انجام دهید و قرار نیست مترجم همزمان شوید، برای انجام این کار انتخاب های زیادی دارید. می توانید در اینترنت در پی کار مترجمی بگردید، با تورها همکاری کنید و غیره.

4- در هاستل ها کار کنید

هاستل های زیادی هستند که بک پکرها و افرادی مانند شما را استخدام می نمایند. در این هاستل ها کارهای زیادی وجود دارند که شما می توانید انجام دهید، از کارهای خدماتی گرفته تا پذیرش.

5- مربی بدن سازی

این یکی هم اگر تجربه کافی داشته باشید کار خوبی است. می توانید به عنوان مربی در باشگاه ها یا هاستل ها کار کنید و بدن سازی، زومبا، پایکوبی و یوگا یاد دهید.

6- تدریس انگلیسی (یا زبان خودتان)

می توانید انگلیسی صحبت کنید؟ عالی است! در سراسر جهان در به در در پی معلم زبان انگلیسی می گردند و حقوق خوبی هم برای آن در نظر گرفته اند. البته برای این کار باید یه مدرک معتبر مثل آیلتس یا تافل داشته باشید.

7- نویسنده

نوشتن راجع به سفر و ماجراهایی که در طول آن پیش می آید، برای خیلی ها مانند یک رویا است! با این حال این کاری نیست که همه بتوانند انجام دهند. اولین چیزی که لازم دارید آن است که نویسنده خوبی باشید. باید راجع به شبکه های اجتماعی بدانید و عکاس و ادیتور خوبی باشید. زمانی که آماده شدید می توانید برای مجله ها، وبسایت ها و یا هر جای دیگری مطلب بنویسید و پول خوبی هم درآورید.

8- ماساژور

ماساژ در سراسر جهان به عنوان راهی برای ریلکس شدن و رهایی از استرس شناخته می گردد. افرادی که در این کار مهارت و تجربه دارند می توانند خدمات خود را در مکان هایی که جهانگرد ها بیشتر به آنجا می فرایند، ارئه دهند.

9- طراح یا گرافیست وبسایت

این یکی از معمول ترین شغل ها برای افرادی است که همیشه در سفرند. تمام چیزی که احتیاج دارید یک کامپیوتر، چند نرم افزاد و سلیقه برای طراحی است.

10- کار کردن در کشتی کروز (کشتی تفریحی)

این یک راه عالی برای تماشا مکان های تازه و آشنا شدن با افراد تازه است. به علاوه غذا، جای خواب و بیمه تان هم تامین می گردد. به علاوه این کار وقت آزاد زیادی به شما می دهد تا خودتان به گشت و گذار بپردازید.

11- وبلاگ نویسی

این یکی هم شغل رویایی خیلی ها است. اما مانند خیلی چیزهای دیگر به همین راحتی که به نظر می آید نیست. گاهی برای این کار باید سال ها زمان صرف کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. البته تنها گزینه تان وبلاگی راجع به سفر نیست. می توانید هر وبلاگی که می خواهید داشته باشید. وبلاگ فشن، غذا، سبک زندگی و غیره.

12- آشپز حرفه ای

کار در آشپزخانه به عنوان یک آشپز حرفه ای، به شما این امکان را می دهد که هر جایی از جهان که بخواهید زندگی کنید. اگر چه کارتان زیاد و پر از استرس خواهد بود اما می توانید در همه جا رستوران ها، کافه ها، هتل ها و کشتی های کروز آشپزی کنید.

13- تجارت

مانند خیلی دیگر از کارهایی که در این فهرست گفتیم، نمی توانید بدون هیچ تجربه ای وارد این کار شوید و انتظار داشته باشید پولدار شوید! من افراد زیادی را دیده ام که در این کار پیروز بودند اما آنها بعد از سال ها کوشش به جایگاه کنونی شان رسیده اند.

14- دستفروشی

جواهرات محبوب ترین چیز برای فروش هستند. لباس، وسایل چرمی و چیزهای دیگر هم می توانند یک گزینه باشند. حتی می توانید تولیدات دستی خودتان را بفروشید.

15- مربی ورزش

آیا در ورزشی خاص حرفه ای هستید؟ دانش تان را با بقیه قسمت کنید و از آن پول درآورید. اسکی، صخره نوردی، تنیس و خیلی ورزش های دیگر در همه جای جهان محبوب هستند و همیشه افرادی را پیدا خواهید کرد که مایل باشند در این زمینه آموزش ببینند.

16- پرستاری از بچه

خیلی از خانواده ها در پی پرستاری هستند که بتواند به کودک شان انگلیسی هم یاد دهد. پس اگر انگلیسی بلدید یک قدم جلو هستید. این کار علاوه بر اینکه برای شما نفع اقتصادی دارد، به شما این اجازه را می دهد که از نزدیک فرهنگ، آداب و رسوم و مردم یک کشور را بشناسید و تجربه ای عالی به دست آورید.

17- مهماندار هواپیما

زندگی مهمانداران هواپیما ممکن است به نظر خیلی عالی آید. مرتب در حال سفر، بلیط هواپیما با 90 درصد تخفیف، تخفیف برای هتل و … . اما این کار واقعا سخت است. آموزش سخت، ساعات کار طولانی و همیشه در حال رفت و آمد. اما این گزینه برای افردی که دیوانه وار دوست دارند جهان را بگردند بد نیست.

18- عکاس

عکاس حرفه ای شدن و فروختن عکس هاتان در سراسر جهان، به کار و کوشش زیادی احتیاج دارد. می توانید عکس هاتان را به سایت ها، مجله ها و کتاب ها بفروشید و یا آنها را مستقیما به مردم بفروشید.

19- موسیقی دان یا نوازنده خیابانی

از استعدادتان بهره ببرید تا پول دربیاورید. سازتان را بردارید و به شلوغ ترین خیابان های شهر بروید. در خیلی از شهرها باید ابتدا برای نواختن در خیابان مجوز دریافت کنید، پس اول از قانون شهر مطمئن شوید و در صورت لزوم در پی مجوز بروید. آیا استعداد دیگری دارید؟ طراح خوبی هستید؟ از هر استعدادی که دارید می توان پول درآورد!

20- خانه تان را اجازه دهید

خودتان که در سفر هستید و خانه تان خالی است، خب می توانید آن را اجاره دهید و از آن پول سفرتان را درآورید. سایت های زیادی هستند که می توانید در آنها ثبت نام کنید تا خانه تان را اجاره دهند.

21- انجام شغل های فصلی

من خیلی از گردشگران را می شناسم که به شغل های فصلی مشغول می شوند و با تمام شدن کارشان با پول به دست آمده سفر می نمایند. کارهایی که می توان به این صورت انجام داد تقریبا بی شمار هستند!

22- بازاریابی

باز هم می گویم! این کاری نیست که بتوایند بدون تجربه شروعش کنید و در آن پیروز باشید. حتما یک دلیلی دارد که افراد برای انجام این کار کلاس می فرایند و مدرک می گیرند! اما اگر تجربه ای در این کار دارید، می توانید به عنوان یک بازار یاب غیر وابسته در طول سفرتان کار کنید.

23- درست کردن ویدیو

سفر دور جهان و تهیه ویدئو از آن آرزوی خیلی ها است و برخی از آن پول خوبی درمی آورند! می توانید با درست کردن ویدئوهای خوب و به اشتراک گذاشتن آن در سایت های مختلف پول درآورید.

24- برنامه نویس کامپیوتر

اگر در این زمینه تخصص دارید، می توانید کامپیوترتان را بردارید و به عنوان یک برنامه نویس غیر وابسته در هر جایی از جهان کار کنید.

منبع: فوت و فن / expertvagabond.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20710

به "24 شغلی که می توانید در حین سفر از آنها پول درآورید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 شغلی که می توانید در حین سفر از آنها پول درآورید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید