کوچک تر شدن جایگاه های هواپیماهای بلند پرواز بریتیش ایرویز

به گزارش بانیما، بریتیش ایرویز تغییراتی در بخش مسافر جهانی خود ایجاد نموده است که شاید باب طبع مسافران و علاقه مندان آن نباشد.

کوچک تر شدن جایگاه های هواپیماهای بلند پرواز بریتیش ایرویز

کمپین تبلیغاتی معروف بریتیش ایرویز ( British Airways) اعلام نموده است که بریتیش ایرویز، محبوب ترین شرکت هواپیمایی در دنیا است. اما این شرکت هواپیمایی در حرکتی که می تواند صبر هواداران وفادار آن را به چالش بکشد، تصمیم گرفته است که مسافران خود را در مسیرهای طولانی در جایگاه هایی بنشاند که تقریبا ده درصد کوچک تر از جایگاه های قبلی هستند. این شرکت که از طرف تامین نمایندگان بودجه اش تحت فشار است، یک جایگاه به هر ردیف اضافه خواهد نمود.

بریتیش ایرویز در این هفته اعلام نمود که اقدام به تعریف دوباره بخش مسافر دنیای در مسیرهای بوئینگ 777 از گاتویک به آمریکای شمالی و جنوبی نموده است. اما، بزرگ ترین شرکت هواپیمایی بریتانیا نتوانست این موضوع را پنهان کند که مسافران در کلاس مالی باید فشار ناشی از جایگاه های کوچک تر را تحمل نمایند.

به گفته کارشناسان این صنعت، مقدار جایگاه ها در پروازهای طولانی مدت تا 1.5 اینچ (تقریبا 4 سانتی متر) کاهش خواهد یافت تا 12 جایگاه به تعداد آن ها اضافه گردد. بخش مسافر دنیای - کلاس مالی این شرکت با ارائه خدمات کامل در پروازهای خارج از محدوده اروپا، اکنون به جای 9 جایگاه، 10 جایگاه در هر ردیف خواهد داشت.

دیلی تلگراف گزارش داده است که آرایش جایگاه ها از 3-3-3 به 3-4-3 تغییر خواهد نمود. بریتیش ایرویز اصرار می نماید که نمایشگرهای جایگاه های نو و ظریف آن، 50٪ بزرگ تر است. اما نگران آن هستند که این تغییرات باعث ناراحتی مسافران در پروازهای 11 ساعته گردد.

هواپیمای بازسازی شده مسافت هایی را تا جامائیکا، جمهوری دومینیکن و کانکون در مکزیک خواهند پیمود. این طرح در سال آینده برای همه پروازهای طولانی مدت هواپیمایی بریتیش ایرویز از گاتویک اجرا خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی روز دوشنبه اعلام نمود که تصمیم گرفته است که قیمت های کلاس پایه مالی خود را در پروازهای طولانی مدت خود، بدون خدمات اضافی عرضه کند. انتظار می رود که قیمت این بلیط ها بین 10 تا 20 درصد مقرون به صرفه تر باشد، اما شامل انتخاب جایگاه یا حمل بار نمی گردد.

بریتیش ایرویز در بیانیه ای اعلام نمود:

در آوریل 2018، هزینه های کلاس مالی بلند پرواز نو در مسیرهای انتخابی به آن سوی اقیانوس اطلس را معرفی خواهیم کرد. کرایه های نوی که اعلام می شوند، قیمت پایین تر و حق انتخاب های بیشتری را به مشتریان می بخشد.

این شرکت هواپیمایی قول داده است که طی دو سال آینده، اینترنت بی سیم در تمام پروازها قابل دسترسی باشد. این تغییرات پس از آن انجام شد که آن ها اعلام نمودند برای رقابت مالی با رقبا باید تغییراتی انجام دهند.

بریتیش ایرویز دیگر در سال 2017، دیگر در پروازهای کوتاه مدت خود غذا سرو نمی نماید. بعلاوه، در همین سال فاش شد که این شرکت هواپیمایی فضای پای مسافران را از 30 اینچ (76 سانتی متر) به 20 اینچ (50 سانتی متر) در هواپیمای ایرباس A321 و A320 کاهش داده است. گل های تازه ای که در سرویس های بهداشتی کلاس درجه یک وجود داشتند هم حذف شده اند.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18821

به "کوچک تر شدن جایگاه های هواپیماهای بلند پرواز بریتیش ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک تر شدن جایگاه های هواپیماهای بلند پرواز بریتیش ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید