کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی

به گزارش بانیما، کسب درآمد آسان و بدون دردسر یکی از آرزو های دیرین بسیاری از ما بوده و است. ما در بیشتر اوقات به داشتن منبع درآمد غنی و همیشگی فکر میکنیم، اما درصد بسیار کمی از ما برای رسیدن به آن کوشش میکنند و به همین علت است که اهداف اولیه و عظیم ما بیشتراً بدون نتیجه میماند.

کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی

امروز به همت نگارنده مطلب، منبع کسب درآمد جدیدی برای شما عنوان شده و آموزش داده میشود، منبع درآمد نوینی که شاید بتوان گفت: در صورت کمی همت و کوشش بتوانید درآمد سرشاری را برای خود کسب کنید، البته باید بدانید که هیچ درآمدی بدون کوشش بدست نمی آید و این سیستم کسب درآمد نیز به نوبه خود احتیاجمند داشتن مقداری زمان و حوصله است.

کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی ...؟!

کسب درآمد جوجه کشی از تخم های نطفه دار پرندگان شیوه جدیدی است که علاوه بر دارا بودن سود بسیار مناسب، به تخصص فنی خاصی نیز احتیاج ندارد. برای دانستن میزان سود حاصل از جوجه کشی طیور کافیست تا سری به پرنده فروشی های شهر خود بزنید. با پرس و جو اماکن ذکر شده درخواهید یافت که یک پرنده کاسکو گاهاً به قیمت چندین میلیون تومان در بازار ایران خرید و فروش میشود و یا قیمت بعضی از نژاد های قناری گاهاً تا چند میلیون تومان میرسد؛ و صد البته پرندگان زینتی مانند طاووس، عروس هلندی، مرغ مینا، انواع طوطی و فنچ قیمت های قابل توجهی در بازار دارندو البته کسب درآمد از ماشین جوجه کشی تا اینجا ختم نمیشود. بله، همانطور که حدس زدید یکی از راه های کسب درآمد از ماشین های جوجه کشی جوجه گیری از تخم پرندگان زینتی و خاص می باشد. شما با خرید یکدستگاه جوجه کشیمخصوص جوجه کشی از پرندگان زینتی و تزیینی که قیمت بالایی نیز ندارد و با خرید تعداد اندکی از پرندگان زینتی و جوجه گیری از آن ها میتوانید درآمد قابل توجهی کسب نمایید. این کار احتیاج به فضای عظیم و یا سرمایه زیاد و یا حتی تخصص خاصی ندارد و در یک پارکینگ نیز قابل اجراست. فقط کافیست تعدادی پرنده نر و تعدادی پرنده ماده و یک ماشین جوجه کشی مطمئن برای جوجه کشی از پرندگان زینتی داشته باشید.

دستگاه های جوجه کشی مخصوص پرندگان جوجه گیری از پرندگان زینتی معمولاً زیر یک میلیون تومان قیمت دارند و دارای برند های مختلف و متفاوتی هستند. سایز بسیار کوچکی دارند و با برق خانگی کار کرده و مصرف برق بسیار پایینی دارند.

مطلب قابل ذکر در خصوص جوجه گیری و فروش پرندگان زینتی اینکه با توجه به احتیاج مبرم به پرنده مادر جهت تغذیه پرندگان زینتی به هیچ وجه نباید از بازار یا وبسایت های اینترنتی اقدام به خرید تخم نطفه دار پرندگان زینتی نمود، چراکه علاوه بر کلاهبرداری های اجرا شده در فروش تخم نطفه دار بدون وجود پرنده مادر امکان عظیم کردن بعضی از این پرندگان عملاً وجود ندارد.

بسیاری از استفاده کننده های دستگاه جوجه کشی خانگی صرفاً برای فروش محصولات گوشتی این پرندگان استفاده میکنند.

شرحاتی که تا اینجا ذکر شد صرفاً جهت افزایش آگاهی شما از روش جدید درآمدزایی و بازار پر رونق جوجه کشی از انواع پرندگان اهلی و زینتی بود. اما دستگاه جوجه کشی چیست؟ دستگاه جوجه کشی وسیله ای است با شبیه سازی عملکرد پرنده مادر، تخم های نطفه دار داخل دستگاه را به جوجه تبدیل میکند.

شاید همه شما تصور کنید که جوجه کشی از طیور و پرندگان تنها در مرغداری های عظیم و با دستگاه های بسیار عظیم امکان پذیر است، اما خوب است بدانید که این کار را در منزل و به یاری ماشین های جوجه کشی خانگی نیز میتوان انجام داد.

جوجه کشی از پرندگان بومی جهت بهره مندی از تخم و گوشت آن ها

جوجه کشی از بوقلمون، کبک، بلدرچین، مرغ بومی و غاز و اردک از دیگر روش های کسب درآمد از ماشین های جوجه کشی مختلف می باشد که هر یک میتواند درآمد قابل توجهی نصیب شما نماید. بعنوان مثال پرنده بلدرچین روزانه فقط 25 گرم دان مصرف میکند که هزینه آن بسیار پایین است؛ و در مقابل 45 روز بعد از تولد روزانه یک تخم میگذارد که در زمان نگارش این متن حدوداً 200 تومان قیمت دارد و با توجه به اینکه در یک فضای 40 متری با استفاده از قفس بیش از 2000 بلدرچین میتوان پرورش داد. پس حدوداً 200 تا 300 هزار تومان روزانه میتوان در یک فضای 40 متری با حداقل سرمایه میتوان کسب درآمد نمود.

و یا در یک نمونه دیگر بوقلمون از نمونه پرنده های بسیار سودآور بشمار میرود. جوجه کشی از این پرنده تقریباً بیشترین سود ممکن را نصیب مالک کسب و کار مینماید. در یک فضای تقریباً 300 متری میتوان تا 1000 قطعه بوقلمون پرورش داد. قیمت تخم نطفه دار بوقلمون حدوداً 5 هزار تومان و قیمت فروش پرنده 9 ماهه یا همان پرنده بالغ حدود 100 تا 150 هزار تومان بستگی به جنسیت و نژاد می باشد. با یک حساب سرانگشتی میتوان با جوجه کشی و فروش بوقلمون در یک فضای 300 متری میتوان بیش از 100 میلیون تومان فروش داشت که تقریباً بیش از 50% آن سود است. همانگونه که ذکر شد جوجه کشی و پرورش بوقلمون سود قابل توجهی را نصیب پرورش دهنده مینماید.

همچنین میتوان مثال های مشابهی را در خصوص جوجه کشی و پرورش پرندگانی مانند کبک، اردک، غاز و قرقاول ذکر نمود. پرورش مرغ بومی و مرغ ارگانیک نیز از جمله فعالیت های پر ثمر و پر سود در صنعت پرورش طیور می باشد. ماشین های جوجه کشی مناسب برای جوجه گیری از پرندگان ذکر شده معمولاً قیمتی مابین 1 تا 5 میلیون تومان دارند و در برند های مختلف در ایران فراوری و توزیع میگردند. درمورد برند های خارجی نیز اکثراً در ایران برند های چینی مانند کاکس و ... حضور دارند و بازار ایران از حضور برند های صاحب نام مانند جیمز وی محروم است.

جوجه کشی از تخم شترمرغ نیز سود بسیار مناسبی را بهمراه دارد. در خصوص میزان سود دهی جوجه کشی از این پرنده میتوانیم به قیمت جوجه یکماهه و بالغ این پرنده اشاره کنیم که قیمت یک عدد جوجه شترمرغ یکماهه مبلغ حدود 350 هزار تومان و قیمت شترمرغ بالغ و مولد 5 میلیون تومان می باشد. نکته جالب توجه در پرورش شترمرغ این است که معمولاً در 500 متر مربع میتوان حدود 100 راس شترمرغ را پرورش داد که این نشان دهنده پرسود بودن و ارزشمندن بودن این کسب و کار می باشد. عنایت داشته باشید که قیمت بهترین و مطمئن ترین نوع تخم شترمرغ نطفه دار حدوداً 100 هزار تومان می باشد که نشان دهنده سود قابل توجه برای کسی است که اقدام به جوجه کشی و فروش جوجه یکماهه شترمرغ و یا جوجه کشی و فروش پرنده بالغ و مولد شترمرغ مینماید. همچنین جوجه کشی و پرواربندی شترمرغ برای استفاده از گوشت آن هم این روز ها سود مناسبی را برای شخص به همراه دارد. دستگاه های جوجه کشی شترمرغ معمولاً قیمتی بالاتر از سایر انواع ماشین جوجه کشی دارند و در کل پرورش شترمرغ احتیاج به اندکی سرمایه دارد.

در قالبی دیگر از دستگاه جوجه کشی در شرایط صنعتی نیز میتوان بهره برداری کرد. اگر شما گمان میکنید که میلیون ها قطعه مرغی که روزانه در ایران کشتار شده و بر سر سفره ها قرار میگیرد در زیر پرنده مادر متولد شده اند سخت در اشتباهید! انواع دستگاه های جوجه کشی با ظرفیت های مختلف تا ظرفیت فراوری ماهانه یک میلیون قطعه جوجه یکروزه در ایران فراوری، نصب و بهره برداری میگردند. برای کسب درآمد از ماشین های جوجه کشی بصورت صنعتی شما میتوانید یک فارم عظیم فراوری جوجه یکروزه تاسیس نمایید. معمولاً حداقل ظرفیت فراوری یک فارم جوجه یکروزه باید یکصد هزار قطعه در ماه باشد. شما میتوانید تخم نطفه دار استاندارد را از شرکت های تخصصی فراوری تخم نطفه دار اصلاح شده خریداری کرده، آن را با استفاده از دستگاه های انکوباتور تبدیل به جوجه یکروزه کرده و از سود سرشار آن بهره مند شوید. طبیعتاً این نوع بهره برداری از دستگاه های جوجه کشی احتیاجمند سرمایه گذاری های سنگین و صرف زمان و کسب تخصص های لازم می باشد. در قالبی کوچکتر، اگر شما دارای یک مرغداری گوشتی هستید میتوانید با خرید یک ماشین جوجه کشی نسبتاً عظیم با ظرفیت 10 تا 40 هزار قطعه مرغ خود را از خرید جوجه یکروزه و صرف هزینه های سنگین بی احتیاج کرده و سوددهی مرغداری خود را به حداکثر برسانید.

قبل از ادامه لازم به شرح میدانم عرض نمایم که هدف من از نگارش این مطلب صرفاً تجزیه و تحلیل شخصی و به اشتراک گذاشتن تجربیات خودم در این زمینه می باشد.

سه ماه پیش از طرف یک موسسه خیریه که قصد خرید تعداد قابل توجهی دستگاه جوجه کشی و بخشیدن آن ها به خانواده های مستضعف را داشت استخدام شدم. هدف موسسه توانمند سازی این خانواده ها به لحاظ مالی بود. شاید دلیل استخدام من بیش از 20 سال تجربه در زمینه کارشناسی رسمی تجهیزات کشاورزی و دامپروری بود. با توجه به نیت خیر این موسسه و به جهت حفظ امانت خیرین آن شخصا از سه کارخانه عظیم ساخت دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرتبط با آن در ایران بازدید کردم. این سه کارخانه عبارت بودند از: شرکت تعاونی بلدرچین دماوند در تهران و شرکت ماشین طیور جویبار در شمال کشور و نهایتاً گروه صنعتی اسکندری در استان آذربایجان غربی، که در واقع معتبرترین برند های ساخت ماشین جوجه کشی در ایران هستند. از میان این سه واحد فراوریی گروه صنعتی اسکندری را با فاصله زیاد قوی تر و تخصصی تر از سایر کارگاه ها و کارخانه های ایرانی دیدم، و جالب توجه اینکه کلکسیون کاملی از دستگاه های جوجه کشی کوچک، عظیم و ابر دستگاه های جوجه کشی توسط این کارخانه فراوری می شد. این کارخانه دارای یک تیم کنترل کیفی بسیار قدرتمند و مستقل، یک گروه تحقیق و توسعه متخصص مرکب از مهندسین و اساتید دانشگاه و یک خط فراوری حرفه ای بود. به همین دلیل بعد از یک تحقیق کامل و تخصصی این کارخانه را جهت خرید موسسه تایید نمودم.

البته این به معنای تایید یا تکذیب هیچ یک از برند های ساخت دستگاه جوجه کشی در ایران نیست و صرفاً تجربه شخصی من بعنوان یک کارشناس رسمی تکنولوژی ماشین آلات پرورش دام، طیور و کشاورزی می باشد. با این حال با توجه به تجربه پیروز و مفیدی که با خرید از این کارخانه نصیب موسسه مذکور شد لینک کارخانه ساخت دستگاه جوجه کشی اسکندری را که گویا عظیمترین سازنده دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه است جهت استفاده علاقه مندان به صنعت پرورش طیور اینجا قرار میدهم.

فروش دستگاه جوجه کشی

www.joojekeshi.com

www.easy-bator.com

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: setare.com
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13552

به "کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید