چرخ میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهد بود

به گزارش بانیما، سومین قسمت فصل جدید چرخ به بهانه سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به آنالیز دستاورد ها و برنامه آینده جهاد دانشگاهی اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، سه شنبه 7 مرداد 99 از شبکه چهار پخش می گردد.

چرخ میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در این قسمت از برنامه، حافظ آهی، مجری-کارشناس چرخ با دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی تبادل نظر خواهد نمود.

16 مرداد سال 1359 ستاد انقلاب فرهنگی، برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی را تاسیس کرد. گسترش تحقیقات و شکوفایی استعداد ها در سطح جامعه برای رسیدن به خوداتکایی، توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه به وسیله همکاری با حوزه، دانشگاه ها و سایر مراجع و نهاد های فرهنگی به خصوص برای نسل جوان و گسترش طرح های کاربردی و نیمه صنعتی به وسیله پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش از جمله اهداف جهاد دانشگاهی هستند. انجام دادن تحقیقات توسعه ای و کاربردی، ارائه خدمات علمی-فنی در زمینه های مختلف مورد احتیاج جامعه، اجرای دوره های رسمی آموزش های علمی-کاربردی، جمع آوری و پردازش داده های علمی، انتشار مدارک و داده های علمی و ... از وظایفی هستند که جهاد دانشگاهی بر عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی در تبادل نظر با چرخ چهار دهه فعالیت این نهاد در حوزه های مختلفی هم چون پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزش و تجاری سازی را آنالیز و تشریح می نماید.

فصل هفتم مجله تصویری چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. مجری چرخ حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11040

به "چرخ میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخ میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید