چراغ سبز آزاده صمدی به شوهر سابقش ! ، حیرت هومن سیدی!

به گزارش بانیما، خبرنگاران: آزاده صمدی درباره همکار شدن با همسر سابقش صحبت کرد.

چراغ سبز آزاده صمدی به شوهر سابقش ! ، حیرت هومن سیدی!

آزاده صمدی مدتی پیش در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرد و آزاده صمدی درباره زندگی شخصی اش مصاحبه کرد که جنجالی ترین صحبت آزاده صمدی مربوط به عاشق نشدنش بود که با توجه به این که آزاده صمدی چندین سال همسر هومن سیدی بوده است با این ادعا ازدواج با او را عاشقی ندانست و هومن سیدی را به چالش کشید! آزاده صمدی سوالات زیادی را در فکر طرفدارانش مطرح نموده است.

به گزارش خبرنگاران، آزاده صمدی درباره همکار شدن با همس سابقش صحبت کرد و گفت :

ازدواج و طلاق آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال 85 همان سالی که ضبط سریال راه بی انتها در حال اجرا بود با هومن سیدی که از بازیگران مرد می باشد ازداوج کرد.

این زوج حدود 7 سال با یکدیگر زندگی نمودند و بعد از آن از یکدیگر جدا شدند.خبری که همان موقع به وسیله هومن سیدی تایید شد و آزاده صمدی نیز در گفتگوهایی این مساله را تایید کرد و گفت. بعلاوه چندی پیش عکسی با عنوان آزاده صمدی و دخترش منتشر شده بود که شایعه می باشد و او هیچ فرزندی ندارد.

آزاده صمدی خودش را مثل مردم می داند

در همان مصاحبه آزاده صمدی درباره مسائل اقتصادی که دارد صحبت کرد و گفت که خیلی از مسائل مردم را او هم دارد. البته این صحبت آزاده صمدی مورد انتقاد کاربران نهاده شد. ادعای آزاده صمدی مبنی بر مسائل اقتصادی داشتن چهره های مشهور : آزاده صمدی مدتی قبل در یک مصاحبه اعلام نموده بود که بر خلاف باور مردم او هم مثل باقی جامعه مسائل اقتصادی دارد و مسائل اقتصادی مردم را درک می نماید. این سوال تقریبا از بیشتر بازیگران پرسیده می گردد و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد. آیا آزاده صمدی در این برنامه صادقانه صحبت نموده است ؟ خیلی از کاربران گفتند که امکان ندارد آزاده صمدی پاسخ صحیح را گفته باشد. طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای نو با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود. جمشیدی در برنامه پیشگو مدام به او اصرار می نماید بچه دارد گردد ولی او می گوید چنین مسئولیتی را نمی تواند قبول کند.

واکنش آزاده صمدی به عاشق شدن

عشق وجود ندارد : آزاده صمدی در جریان حضور در برنامه پژمان جمشیدی درباره عشق صحبت کرد. او می گوید که عشق واقعی وجود ندارد و تا به حال عاشق نشده است. این صحبت های او به این علت که او متاهل بوده و وارد یک رابطه عاشقانه با هومن سیدی شده بود حاشیه ساز شد. ما هم مثل مردم مشکل نان و اجاره داریم : آزاده صمدی ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند همچنان غم نان دارم و در خانه اجاره ای زندگی می کنم. از گفتن این حرف ها هم هیچ ابایی ندارم . او درباره تصور مردم از سلبریتی ها گفت: من به عنوان یک سلبریتی مصائب و رنج های خاص خودم را دارم و باید بابت آن ها کوشش کنم اما ویترین فضای مجازی مردم را به اشتباه می اندازد و من دوست دارم واقعیت ها را به مردم بگویم.

منبع: رکنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18306

به "چراغ سبز آزاده صمدی به شوهر سابقش ! ، حیرت هومن سیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز آزاده صمدی به شوهر سابقش ! ، حیرت هومن سیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید