چابهار میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زهدان، غلامرضا کمیلی گفت: علیرغم برگزاری دو سالانه کنگره، با توجه به رشد شگرف فراوری علم در کشور طی سال های گذشته و نمود شایان توجه آن در حوزه علوم فیزیولوژی و فارماکولوژی، این کنگره به یکی از بزرگترین همایش های علمی کشور در زمینه علوم پایه پزشکی تبدیل شده است.

چابهار میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: بیش از 750 مقاله به وسیله سایت به دبیرخانه کنگره واصل شده که پس از اخذ نظرات داوران، حدود 120 مقاله به صورت سخنرانی و بیش از 600 مقاله هم به صورت پوستر در طول چهار روز برگزاری کنگره ارائه می گردد.

وی توضیح داد: حضور دانشمندان و صاحب نظران عرصه فیزیولوژی و فارماکولوژی، درکنار بحث و گفتگو پیرامون جدیدترین دستاوردهای علمی، فرصت بی نظیری را برای انتقال تجربیات به دانشجویان و پژوهشگران جوان فراهم می آورد.

وی اذعان داشت: از ویژگیهای منحصر به فرد این کنگره نسبت به دوره های قبلی، حضور دانشمندان برجسته این حوزه از کشورهایی مانند فرانسه، کانادا، ژاپن و مالزی به عنوان سخنران است.

کمیلی گفت: از دیگر ویژگی های این دوره از کنگره برگزاری پنل هایی با موضوعات تخصصی در مورد مسائل ملی و منطقه ای (همانند مشکل ریزگردها و اعتیاد) است.

لازم به ذکر است این کنگره در روزهای پایانی بهمن ماه سال جاری در شهرستان چابهار برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5826

به "چابهار میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چابهار میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید