پراندلی: ایتالیا، برزیل را غافلگیر می نماید، صاعقه ما را ترساند

به گزارش بانیما، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید نمود تیمش در دیدار با برزیل، طلایی پوشان آمریکای جنوبی را غافلگیر خواهد نمود.

پراندلی: ایتالیا، برزیل را غافلگیر می نماید، صاعقه ما را ترساند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی محبت آمیز تیم های ملی ایتالیا و برزیل در ژنو سوئیس با کمی تاخیر به خاطر اصابت صاعقه به هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی ایتالیا در حین فرود برگزار گردید. پراندلی در این کنفرانس خبری با اشاره به اتفاقی که برای او و شاگردانش رخ داد به خبرنگاران گفت: یک صدای وحشتناک و بعد سکوت همه جا را فرا گرفت. برخورد صاعقه به بال هواپیما کاملا تعیین بود اما دیگر نمی خواهیم درباره اش حرف بزنیم.

پراندلی سپس به بازی با برزیل اشاره نمود. وی گفت: شانس ما برای شکست دادن برزیل بیشتر است؟ به نظر کمی اغراق شده است. بله درست است که آنها هنوز خودشان را پیدا ننموده اند اما این دلیل نمی گردد که روحیه و انگیزه خود را از دست داده باشند. برزیل تیمی خارق العاده است و سبک خاص فوتبال خودش را دارد.

وی اضافه کرد: ما بخت اول پیروزی در این بازی نیستیم اما امیدواریم که کار برزیلی ها را در این بازی سخت کنیم. برزیل در حال جستجو برای پیدا کردن بهترین تیم برای شرکت در جام جهانی است و یک تغییر نسلی در این تیم در حال رخ دادن است. فکر می کنم که آنها برای حضور در جام جهانی به عنوان میزبان رقابت ها آماده باشند.

سرمربی آتزوری اضافه کرد: نیمار یکی از مهاجمان مدرن فوتبال امروز است. بازی او ترکیبی از تکنیک و استعداد است. او این قابلیت را دارد که با استارت هایش تیم را به حرکت درآورد. هم قابلیت حمله دارد هم در دفاع حاضر می شود. در حملات کارش عالی است، حتی بدون آنکه بازیکنی در کنارش باشد.

ایتالیا و برزیل در امسال یک بار دیگر در ماه ژوئن و در جریان رقابت های جام کنفدراسیون ها در ریودوژانیرو به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در دوره قبلی این رقابت ها در آفریقای جنوبی هم به مصاف یکدیگر رفته بودند که آن بازی را برزیل با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به خاتمه رساند.

پراندلی با اشاره به آن دیدار تاکید نمود: ایتالیا از آن موقع تغییرات زیادی داشته است. ما کوشش نموده ایم تا تجربه جیجی بوفون، آندره آ پیرلو و دانیله ده روسی را با انرژی و استعداد بازیکنان جوان تر ترکیب کنیم. ما در قالب یک تیم بازی می کنیم، نه یک گروه که هر یک از اعضایش به دنبال تحقق خواسته های خود هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4004

به "پراندلی: ایتالیا، برزیل را غافلگیر می نماید، صاعقه ما را ترساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: ایتالیا، برزیل را غافلگیر می نماید، صاعقه ما را ترساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید