ونتورا: به مقدونیه ببازیم هم استعفا نمی کنم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت که حتی اگر تیمش در بازی مقابل مقدونیه مغلوب گردد از سمتش استعفا نخواهد کرد.

ونتورا: به مقدونیه ببازیم هم استعفا نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، جامپیرو ونتورا در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا برابر مقدونیه در هفته نهم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 گفت: برای صعود به پلی آف به تساوی احتیاج داریم اما برای پیروزی به میدان می رویم. به کارم اعتقاد دارم و حتی اگر ببازیم هم استعفا نمی کنم. مشتاقانه در انتظار بازی با مقدونیه هستم و خوشبختانه بازیکنان من همواره در دسترس هستند.

وی گفت: تا به حال 18 امتیاز به دست آورده ایم و برای قطعی شدن صعود به پلی آف 2 حداکثر 2 امتیاز دیگر احتیاج داریم. همواره حتی در بازی های محبت آمیز به دنبال پیروزی هستیم. این هفته یکی از بهترین روزهای تمرینی خودمان را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تیم من تکنیکی و باشخصیت هستند.

ونتورا اضافه کرد: میزان اشتیاق از تاکتیک تیم مهم تر است. برای به دست آوردن امتیازات با نهایت توان کوشش خواهیم کرد و امیدوارم اگر به پلی آف رسیدیم قرعه خوبی نصیبمان گردد اگرچه حریف ما در پلی آف مهم نیست چون در آن بازی هم باید به هر نحو ممکن پیروز شویم. به لحاظ بدنی از ماه سپتامبر آماده تر هستیم اما در نوامبر قطعا آماده تر از الان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا مطرح نمود: فعلا شانس بیشتری برای حضور در پلی آف داریم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و شاید به شکل مستقیم صعود کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7378

به "ونتورا: به مقدونیه ببازیم هم استعفا نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا: به مقدونیه ببازیم هم استعفا نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید