اسپالتی: یک بازی خارج از خانه خیلی خطرناک مقابل ناپولی داریم، ایکاردی فوتبالیستی فوق العاده است

به گزارش بانیما، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر می گوید شاگردانش فردا شب بازی خیلی خطرناکی مقابل ناپولی دارند.

اسپالتی: یک بازی خارج از خانه خیلی خطرناک مقابل ناپولی داریم، ایکاردی فوتبالیستی فوق العاده است

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته سی وهفتم سری A ایتالیا باید در خانه ناپولی به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما تنها دو بازی دیگر در پیش داریم و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تنها احتیاج به یک برد داریم اما ما یک بازی خارج از خانه خیلی خطرناک با ناپولی داریم که در سال های اخیر نشان داده چه تیمی خطرناکی در خانه اش است. در کنار اینها ناپولی یک سرمربی در سطح کلاس جهانی دارد.

وی اضافه نمود: ما هر کاری که لازم بوده را انجام دادیم و خودمان را به خوبی آماده رویارویی با ناپولی نموده ایم. بازی با ناپولی هم متفاوت از بازی ای که مقابل کیه وو - در آن بازی اینتر 2 بر صفر پیروز شد - داشتیم، خواهد بود چون ناپولی تیم سازمان یافته ای است و قادر است ما را به دردسر بیندازد. در فوتبال مدرن هم برای اینکه بیشتر زمان بازی را در زمین حریف سپری کنید، احتیاج به بازیکنانی با شخصیت های خاص دارید که ما نداریم، از این رو باید از شخصیت تیمی خود حداکثر استفاده را ببریم که این کار ساده ای نیست.

سرمربی اینتر که خط دفاعی تیمش در بازی فردا شب با وجود لورنزو اینسینیه و دریس مرتنس در خط حمله ناپولی کار سختی خواهد داشت، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: ناپولی گزینه های متفاوتی در خط حمله خود دارد، با آن مهاجمان ریزنقش و سریع که با وجود یارگیری پیروز به گلزنی می شوند. آنها همچنین با وجود بازیکنان فیزیکی که دارند، می توانند کنترل مناطق زیادی از زمین را در اختیار بگیرند. با تمام این احوال ما یکی از بهترین خط دفاعی های سری A را در اختیار داریم، بنابراین دیدن این تقابل برایم شگفت انگیز خواهد بود.

وی همچنین در تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش که اواسط فصل جاری با او به اختلاف خورده بود، گفت: ایکاردی پسری خوب و فوتبالیستی فوق العاده است و وقتی می گوید که می خواهد در اینتر بماند، حرف او را باور می کنم. بازگشت به گذشته و صحبت در خصوص دریافت بازوبند کاپیتانی از مائورو سخت است چون این بدین معناست که باید صندلی مان را بازبینی کنیم. ایکاردی در حال حاضر با تیم تمرین می نماید و رفتاری را دارد که باید داشته باشد، بنابراین همه چیز خوب است.

لوچانو اسپالتی در انتها در مواجهه با پرسشی در خصوص ماسیمیلیانو آلگری که در انتها فصل از یوونتوس جدا خواهد شد، تأکید کرد: تنها سرمربی ای که در حال حاضر برایم اهمیت دارد، آنچلوتی است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2992

به "اسپالتی: یک بازی خارج از خانه خیلی خطرناک مقابل ناپولی داریم، ایکاردی فوتبالیستی فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: یک بازی خارج از خانه خیلی خطرناک مقابل ناپولی داریم، ایکاردی فوتبالیستی فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید