انریکه: بارسلونا بدون کوشش مدافعانش به فینال نمی رسید

به گزارش بانیما، خبرنگاران: سرمربی آبی و اناری پوشان کاتالونیا با تأکید بر اینکه شاگردانش کار سختی مقابل قهرمان ایتالیا دارند عملکرد مدافعانش را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا مورد تمجید قرار داد.

انریکه: بارسلونا بدون کوشش مدافعانش به فینال نمی رسید

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه که شاگردانش از ساعت 23:15 امشب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین به مصاف یوونتوس، قهرمان ایتالیا می روند، در کنفرانس خبری گفت: طبیعی بود که به مرور زمان بارسلونا بهتر و بهتر گردد به خصوص اینکه در نظر بگیرید این اولین فصل مربیگری من در این تیم است. تیم حالا جایی است که می خواست باشد، با دو قهرمانی و احتمالاً سومین قهرمانی اش. ما با هیجان فوق العاده ای به این بازی پا خواهیم گذاشت و امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بتوانیم نسبت به حریف عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: خط میانی جایی است که بازی شکل می گیرد حالا چه می خواهد کارهای دفاعی باشد یا کارهای هجومی. ما باید در تقابل با یوونتوس هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی بی نقص کار کنیم. ما می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و با در اختیار داشتن توپ و میدان خلق موقعیت کنیم و حداقل فرصت را به حریف بدهیم. حالا در بین طرفداران مان خوشحالی موج می زند و از اینکه آنها را اینطور می بینیم حس خوبی داریم. ما روی این بازی تمرکز نموده ایم و با مسئولیت پذیری و جدیت بالایی به مصاف یوونتوس می رویم. باید در رقابت با حریف قدرتمندی همچون یووه بازی را تحت کنترل خود نگه داریم تا مطمئن شویم که روز خوب ماست.

سرمربی آبی و اناری پوشان کاتالونیا توضیح داد: تصورم این است که در این بازی بارسلونا نسبت به یوونتوس مالکیت توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشته باشد و امیدوارم بیشتر در میانه زمین حریف باشیم. با این وجود جدال سختی در انتظارمان است برای همین باید بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. سبک بازی یووه خیلی به سبک بازی ما نزدیک است و آنها نیز همانند ما به دنبال مالکیت توپ هستند. یوونتوسی ها در خط دفاعی خیلی خوب هستند و پشتوانه خوبی دارند برای همین است که همانند ما در چنین صندلیی هستند و شانس کسب سه گانه قهرمانی را دارند. می دانیم که آنها هم به دنبال پیروزی در این بازی هستند و به ما فشار خواهند آورد. به هر حال تیمی برنده می گردد که خود را با شرایط بازی بهتر وفق دهد.

انریکه در ادامه تأکید کرد: ما در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گل های زیادی به ثمر رساندیم ولی این را هم می دانیم که داستان فینال متفاوت است و تنش های خاص خود را دارد برای همین باید جلوی آنها را بگیریم. مهاجمان ما تمامی تیترهای رسانه ها را به خود اختصاص داده اند و این طبیعی است ولی اگر ما امروز اینجا هستیم و تاکنون دو جام را فتح نموده ایم باید بگویم بدون مدافعان مان به این صندلی نمی رسیدیم.

سرمربی 45 ساله آبی و اناری پوشان کاتالونیا در خاتمه اعلام کرد: ما گروهی از بازیکنان منحصربه فرد را در اختیار داریم، نسلی خاص که عناوین قهرمانی زیادی را برای بارسلونا به ارمغان آورده اند. امیدوارم شاهد فینال فوق العاده ای باشیم که به سود فوتبال باشد و تیم بهتر پیروز گردد. این دیدار که جدالی بین قهرمان ایتالیا و قهرمان اسپانیاست می تواند یکی از تماشایی ترین بازی ها گردد. قطعاً بازی تماشایی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6182

به "انریکه: بارسلونا بدون کوشش مدافعانش به فینال نمی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: بارسلونا بدون کوشش مدافعانش به فینال نمی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید