وزارت خزانه داری آمریکا دو وزیر سابق لبنان را تحریم کرد

به گزارش بانیما، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه از تحریم دو وزیر سابق لبنان به بهانه ارتباط با گروه حزب الله لبنان اطلاع داد.

وزارت خزانه داری آمریکا دو وزیر سابق لبنان را تحریم کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که دو وزیر سابق لبنان به نامهای یوسف فنیانوس و علی حسن خلیل را به دلیلِ فساد و ارائه یاری های مادی به حزب الله تحریم می نماید.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه روز سه شنبه خود با ادعای حمایت واشنگتن از مردم لبنان مدعی شد: این تحریم ها نشان می دهند که چطور بعضی از سیاستمداران لبنان به ضرر مردم و نهادهای لبنان با حزب الله همدست شده اند. ایالات متحده از خواست مردم لبنان برای داشتن دولتی جوابگو و عاری از فساد حمایت می نماید!

لازم به ذکر است که یوسف فنیانوس در فاصله سالهای 2016 تا 2020 وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی و علی حسن خلیل بین سال های 2014 تا 2020 وزیر بهداشت عمومی لبنان بوده اند.

وزارت خزانه داری آمریکا خاطرنشان کرد که این افراد ذیل فرمان اجرایی شماره 13224 تحریم شده و به موجب آن، تمامی دارایی ها و منابع مالی تحت تملک این افراد در ایالات متحده مسدود خواهند شد. افزون بر آن، همچنین افراد یا شرکت هایی که با این افراد وارد مراودات خاص شوند، با تحریم های ثانویه آمریکا جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11824

به "وزارت خزانه داری آمریکا دو وزیر سابق لبنان را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خزانه داری آمریکا دو وزیر سابق لبنان را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید