هیئت تجاری کشور اندونزی به استان لرستان سفر می نماید

به گزارش بانیما، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: 10 و 11 خرداد ماه 93 هیئت تجاری اندونزی متشکل از سفیر و مقامات سفارت کشور اندونزی در خرم آباد حضور پیدا می نمایند تا در خصوص سرمایه گذاری در لرستان و تبادل نظارت گفت و گو نمایند.

هیئت تجاری کشور اندونزی به استان لرستان سفر می نماید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، حسین سلاح ورزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع سال 93، برنامه اعزام و پذیرش هیئت های تجاری بازاریابی توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با جدیت بیشتری دنبال می گردد تا با توجه به گشایش های اجرا شده در عرصه سیاسی و کوشش دستگاه دیپلماسی برای برطرف تحریم های بین المللی، لرستان نیز به دنبال دست یافتن به بازارهای مرتبط بین المللی باشد.

وی از پذیرش یک هیئت تجاری بازاریابی از کشور اندونزی اطلاع داد و اضافه کرد: با آگاهی از علاقه و تمایل سفیر اندونزی به حضور در لرستان، اتاق بازرگانی خرم آباد با دعوت از او، مقدمات سفر وی را به لرستان فراهم کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد بیان نمود: دیان وِرینگ جورینگ را در این سفر دو روزه، سایر مسئولان سفارت این کشور در تهران از جمله در مسئولان مالی همراهی می نمایند.

وی در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای این هیئت اضافه کرد: ملاقات و گفت و گو با مسئولان استان، دیدار و گفت و گو با فعالان مالی و همچنین بازدید از بعضی واحدهای تولیدی استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفیر و هیأت همراه وی در سفر به لرستان است.

سلاح ورزی با اشاره به زمینه های گفت و گو برای رسیدن به توافق با این هیئت توضیح داد: اندونزی در حوزه هایی چون کاغذ، روغن پالم، گلیسیرین، منسوجات توانایی ها و پتانسیل های قابل توجهی دارد و لرستان هم در حوزه سنگ های ساختمانی، مواد معدنی و داروهای انسانی و دامی ظرفیت های مناسبی برای ارائه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد در خصوص زمان حضور سفیر اندونزی و هیئت همراه بیان نمود: 10 و 11 خردادماه سفیر و مقامات سفارت کشور اندونزی در خرم آباد حضور پیدا می نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4514

به "هیئت تجاری کشور اندونزی به استان لرستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت تجاری کشور اندونزی به استان لرستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید