نیسان در حال کار روی تولید سیلویا برقی

به گزارش بانیما، گزارش ها حاکی از آن است که نیسان سیلویا در سال 2025 به عنوان یک خودروی برقی به بازار باز می گردد.

نیسان در حال کار روی تولید سیلویا برقی

خبرنگاران - گفته می شود شرکت نیسان در حال بازگرداندن خودروی سیلویا به خیابان ها است، البته با این تفاوت که نسخه برقی آن تولید خواهد شد.

به گزارش موتور وان، با اطلاعاتی که از منابع ناشناس به دست آمده، این خودروساز ژاپنی در حال احیای این خودرو در قالب پروژه Pure EV Silvia Revival است و این یعنی که سیلویا به عنوان یک خودروی الکتریکی به بازار باز خواهد گشت. این طرح با رندر سیلویا EV، از سال گذشته آغاز شد. البته جزئیات بیشتری در مورد پروژه احیای سیلویا وجود ندارد، به جز اینکه گفته می شود سرعت پیشرفت آن به سرعت در حال افزایش است و در حدود سال 2025 عرضه خواهد شد.

رندر سیلویا EV Weaver از اولین نسل این مدل که در نمایشگاه خودروی توکیو در سال 1964 معرفی گشت، الهام گرفته است. تصویر ارائه شده نشان می دهد که یک خط ممتد قسمت بالایی بدنه را از پایین تنه آن جدا می کند و دارای یک اجرای ساده در وسایل روشنایی جلو و عقب است.

قبلا سیلویا جلوتر از زمان خود بود و با اینکه بسیار قدیمی شده، اما هنوز هم می تواند با تغییراتی در بین انتخاب مشتریان قرار بگیرد و با این خبر نشان داد که جای خود را در جاده ها رزرو کرده است.

سازندگان این خودرو می گویند که سیلویا نمونه ای عالی از آنچه از یک محصول جهانی انتظار می رود است و کیفیت بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19003

به "نیسان در حال کار روی تولید سیلویا برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان در حال کار روی تولید سیلویا برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید