نگرانی ساپینتو از نبود یاری داور ویدیویی در ایران

به گزارش بانیما، سرمربی استقلال از نبودن سیستم یاری داور ویدیویی در ایران ناراحت است.

نگرانی ساپینتو از نبود یاری داور ویدیویی در ایران

حضور یک هفته ای سرمربی پرتغالی تیم استقلال در جمع ایرانی ها باعث شد تا ساپینتو تا حد بیشتری نسبت به قبل از شرایط فوتبال باشگاهی در ایران شناخت پیدا کند.

او که قبل از این شنیده بود یاری داور ویدیویی هنوز در مسابقات لیگ برتر ایران استفاده نمی گردد خیلی نسبت به این موضوع حساس نبود، اما در روز های گذشته و پس از همکلام شدن با خسرو حیدری و بهزاد غلامپور بعلاوه لابلای صحبت هایی که با بیژن طاهری مدیر تیم استقلال داشت وقتی متوجه شد چه مشکلاتی در طول سال های گذشته به خصوص فصل قبل در ارتباط با کمبود این تکنولوژی برای تیم های باشگاهی رقم خورده به شدت تعجب کرد.

ساپینتو سوالاتی در ارتباط با چرایی عدم تجهیز ورزشگاه ها به یاری داور ویدیویی یا همان VAR را پرسید، ولی هرگز جواب درستی از خسرو حیدری و بیژن طاهری دریافت نکرد.

شنیده ها از اطرافیان کادر فنی استقلال حاکی از آن است، ساپینتو که نسبت به قضاوت های داوران به شدت حساس است از حالا دغدغه نبود VAR را دارد و معتقد است در چنین شرایطی کار برای تیمش خیلی سخت خواهد شد.

در طول هفته های گذشته تصاویری از عصبانیت ساپینتو کنار زمین در حین مربیگری در تیم های قبلی منتشر شد که معین می نماید او از آن دسته مربیانی است که نسبت به قضاوت داوران به شدت معترض خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20475

به "نگرانی ساپینتو از نبود یاری داور ویدیویی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی ساپینتو از نبود یاری داور ویدیویی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید