نمایش پویانمایی مثل پروانه روی قلب در کانادا

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فیلم مثل پروانه روی قلب در بخش فیلم های انگلیسی با هشت فیلم کوتاه غیر کانادایی (انگلیسی) به رقابت می پردازد. قرار است نتایج این رقابت روز 20 اسفند مصادف با 11 مارس 2018 اعلام گردد.

نمایش پویانمایی مثل پروانه روی قلب در کانادا

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

این پویانمایی در 12 دقیقه داستان مردی را روایت می نماید که با ساز جادویی خود می تواند هزار و یک دختر را به پروانه تبدیل کند، او می تواند با بال های جادویی پروانه ها پرواز کند اما عاشق هزار و یکمین دختر می گردد.

فیلم های شرکت نماینده در جشنواره بیست و یکم مونترال بچه ها در بخش های رسمی، فیلم کوتاه ، فیلم انگلیسی، استاپ موشن ، انیمیشن از سوی چهار داور بزرگسال و 4 داور 11 و 12 ساله قضاوت و داوری می شوند.

این جشنواره با ارایه بهترین های سینمای کودک دنیا این فرصت را مهیا می نماید تا آنها با تماشای فیلم درک درستی از فرهنگ ها، سنت ها و تجربه هایی که ممکن است برای آن ها جالب باشد، پیدا نمایند و از سینما به عنوان ابزاری برای تحریک کنجکاوی بچه ها و نوجوانان، ترویج تفکر انتقادی و گفتگوهای روشن فکرانه بهره ببرند.

جشنواره بین المللی فیلم بچه ها مونترال کانادا 21 سال است که به صورت یک ویترین بر تولیدات بین المللی برای بچه ها و نوجوانان در سنین مختلف متمرکز است و معتقد است آموزش بچه ها و نوجوانان روح کنجکاوی آنها را صیقل می دهد.

این جشنواره بچه ها را با تجربیات جدید آشنا می نمایند تا مناظر ناشناخته را کشف نمایند و شخصیت های متفاوت را دوست داشته باشند.

جشنواره مونترال کانادا که از 12 اسفند شروع شده است روز 20 اسفند به کار خود خاتمه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5030

به "نمایش پویانمایی مثل پروانه روی قلب در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش پویانمایی مثل پروانه روی قلب در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید