هیئت ارزیابی متون جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

به گزارش بانیما، دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، طی احکامی جداگانه اعضای هیئت ارزیابی متون بخش خیابانی و محیطی این جشنواره را معرفی و منصوب کرد.

هیئت ارزیابی متون جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، حمید نیلی دبیر این جشنواره طی احکامی جداگانه دکتر محمدحسین ناصربخت، دکترعلی یعقوب زاده و پژمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیئت ارزیابی متون بخش خیابانی این جشنواره منصوب کرد.

دکتر محمدحسین ناصربخت متولد 1343 در کرج و دارای مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است. نگارش چندین مقالۀ تخصصی، نمایشنامه، داوری در چندین جشنوارۀ معتبر کشور و همچنین مدیریت انتشارات نمایش از جمله سوابق وی محسوب می شود.

دکتر علی یعقوب زاده دارای مدرک پژوهش هنر متولد 1346 در تهران، بازیگر، کارگردان، مدرس و مترجم است. ایفای نقش در چندین تئاتر، سریال و فیلم سینمایی ازجمله سریال یوسف پیامبر(ع) به کارگردانی زنده یاد فرج الله سلحشور، و چندین فیلم سینمایی از جمله نجات یافتگان ، تا آخرین نفس و پرواز شب به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور، در کارنامۀ هنری وی دیده می شود.

پژمان شاهوردی متولد 1359 در بروجرد، نویسنده،کارگردان و بازیگر، تا به امروز در جشنواره های متعدد تئاتر، پیروز به کسب بیش از سی عنوان و رتبه شده ا ست.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /4143/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10759

به "هیئت ارزیابی متون جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت ارزیابی متون جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید