مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سایه سنگین کرونا بر تولیدات هوشمند بازار هند تا ترفندهای واتس اپ

به گزارش بانیما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سایه سنگین کرونا بر تولیدات هوشمند بازار هند تا ترفندهای واتس اپ

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروه های واتس اپی یک روش عالی برای همراهی با دوستان و عزیزان در فضای مجازی است. شما در این گروه امکان به اشتراک گذاری برنامه ها، عکس ها و مصاحبه را خواهید داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شما می توانید اعلان های عمومی را برای اینستاگرام به وسیله تنظیمات تلفن خود روشن کنید، همچنین می توانید به خود برنامه بروید تا انواع اعلان های مورد نظر خود را معین کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هند برای بسیاری از قطعات تلفن های هوشمند مانند باتری ، صفحه نمایشگر و ماژول دوربین به چین وابسته است. اما مدیران این صنعت گفته اند که شیوع مرگبار ویروس کرونا در چین می تواند باعث اختلال در فراوری گوشی های هوشمند هند گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد آگاه نباشند که می توانند به وسیله کد QR در آیفون یا گوشی اندرویدی به واتس اپ بپیوندند. شما به راحتی می توانید به وسیله پیوند یا دعوت کد QR به یک گروه واتس اپ بپیوندید و ارتباط خود را با دیگران در این گروه آغاز کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پنل چوبی هوشمند میو یک دستگاه هوشمند است که برای خانه های کوچک بسیار مفید و موثر است. این گجت هوشمند با رویکردی بسیار جالب بین اعضای خانه ارتباط برقرار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7120

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سایه سنگین کرونا بر تولیدات هوشمند بازار هند تا ترفندهای واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سایه سنگین کرونا بر تولیدات هوشمند بازار هند تا ترفندهای واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید