افزایش صادرات نفت خام آمریکا امید را به بازار بازگردانده است

به گزارش بانیما، بازار صادرات نفت آمریکا از گالف کوست در هفته گذشته بسیار فعال بوده است و حدود 6 نفتکش برای بارگیری نفت در ماه ژوئن ثبت نام نموده اند.

افزایش صادرات نفت خام آمریکا امید را به بازار بازگردانده است

یه گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از رویترز، افزایش ناگهانی ثبت سفارش صادرات نفت خام آمریکا از گالف کوست نشان می دهد تقاضای نفت پس از ماه ها سقوط به خاطر همه گیری جهانی ویروس کرونا رو به افزایش است.

اطلاعات ریفینیتیو آیکن و منابع کشتیرانی نشان می دهد شرکت های بریتیش پترولیوم، ترافیگورا و ایکوینر هفته گذشته نفتکش هایی را برای حمل نفت خام آمریکا به مقاصد جهانی طی ماه های آینده رزرو نموده اند.

شرکت های تجاری ترافیکیگورا و اکسیدنتال پترولیوم از جمله شرکت هایی هستند که نفتکش ها را برای حمل نفت خام آمریکا به آسیا ثبت نموده اند. بازار صادرات نفت آمریکا از گالف کوست در هفته گذشته بسیار فعال بوده است و حدود 6 نفتکش برای بارگیری نفت در ماه ژوئن ثبت نام نموده اند.

صادرات نفت خام آمریکا در آوریل 30 درصد به خاطر کاهش تقاضا در نتیجه همه گیری ویروس کرونا سقوط کرد. اداره اطلاعات انرژی آمریکا بیان کرد صادرات نفت این کشور هفته گذشته تا 3.2 میلیون بشکه در روز کاهش یافت که پایین ترین حد ماهانه بود.

در حالیکه اختلاف قیمت نفت خام آمریکا با شاخص نفت برنت هنوز هم پایین است، نرخ کشتیرانی برای نفتکش های بزرگی که از آمریکا به سنگاپور می فرایند بیش از 80 درصد از اوایل آوریل کاهش یافته و و در این ماه به پایین ترین حد از اوت 2019 رسیده است. نرخ حمل نفت توسط این نفتکش ها در حال حاضر حدود 5.75 میلیون دلار است. این رقم در اواخر ماه مارس برابر با 20 میلیون دلار بود.

اندی لیپو، از مشاوران شرکت نفت لیپو با اشاره به افزایش تقاضای نفت در هند و چین گفت: نرخ کشتیرانی طی دو هفته گذشته پایین آمده که باعث تشویق شرکت ها به صادرات نفت می گردد.

پالایشگاه سی پی سی در تایوان 6 میلیون بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا را برای تحویل در ماه اوت خریداری نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9790

به "افزایش صادرات نفت خام آمریکا امید را به بازار بازگردانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش صادرات نفت خام آمریکا امید را به بازار بازگردانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید